Zwiń

Sprzedaż, zakupy, negocjacje

Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży. Efektywna sprzedaż zależy...

Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży.

Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych, przez cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą.

Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.

ORGANIZACJA SZKOLEŃ SPRZEDAŻOWYCH

Zapraszamy na szkolenia dla handlowców.Szkolenia ze sprzedaży odbywają się stacjonarnie w Warszawie. Część szkoleń jest zaprojektowana hybrydowo, to znaczy część uczestników znajduje się w sali szkoleniowej, część łączy się zdalnie w czasie rzeczywistym. Popularne są także szkolenia online dla handlowców.

Niezależnie od wybranej formy uczestnictwa, kursanci mają takie same możliwości pozyskania wiedzy i umiejętności. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania i na bieżąco rozmawiać z innymi uczestnikami.

Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.

Szkolenia sprzedażowe cieszą się także popularnością wśród klientów zamawiających szkolenia zamknięte. Możemy zorganizować je na terenie całego kraju (Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice i wszelkie inne, wybrane przez klienta, miasta). Program i szczegóły organizacyjne są wtedy dopasowane pod specyficzne potrzeby danej firmy czy instytucji.

DLA KOGO SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY

Szkolenia sprzedażowe zaprojektowaliśmy w taki sposób, by były odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Szkolenie "Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców" będzie odpowiednie dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą. Z kolei szkolenie "Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko" dedykujemy handlowcom z dużym doświadczeniem.

Szkolenia handlowe są odpowiednie zarówno dla firm, które realizują sprzedaż do klientów indywidualnych (b2c), jak i dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i usługi w modelu b2b. Praktyczną wiedzę uzyskają osoby pracujące na rynku detalicznym i hurtowym, w dużych korporacjach i małych firmach, którze sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie.

TEMATYKA SZKOLEŃ DLA HANDLOWCÓWSzkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowe zagadnienia związane ze sprzedażą.

Zapraszamy na szkolenia dla handlowców, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, jak zdobyć klienta, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, negocjacje i ich metody.

Poniżej prezentujemy katalog szkoleń z tego obszaru:

Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej opartej na wartościach oraz skutecznej finalizacji współpracy.

Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom. 

Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.

Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.  Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu.

Specjalny program szkoleniowy dla osób, które pragną świadomie kierować swoim życiem zawodowym i realizować ambitne projekty. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do budowania marki osobistej w najpopularniejszym social medium dla profesjonalistów – portalu LinkedIn. Pokażemy także, jak poprzez markę osobistą stworzyć profesjonalny wizerunek firmy.

Szkolenie pokazuje, jak prowadzić angażujące konto na Instagramie, jak czerpać zyski z konta na Instagramie, jak zaplanować strategię contentową na Instagramie, jak zbudować społeczność na Instagramie, jak zbudować swoją markę na Instagramie, jak prowadzić działania z zakresu influencer marketingu na Instagramie.

Zapraszamy na szkolenia wszystkie osoby, które pracują w sprzedaży.KONSULTACJE SPRZEDAŻOWE

W naszej ofercie znajdują się także indywidualne konsultacje z trenerem/ekspertem z zakresu sprzedaży. Podczas spotkania szczegółowo omawiamy sytuacje i przypadki, które stanowią dla klienta szczególną trudność. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy. 

Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę. Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA HANDLOWCÓW

Poza tematami, które znajdują się w naszej ofercie szkoleniowej na stałe, możemy na życzenie zorganizować także inne tematy, np.:

  • szkolenie sprzedaż nieruchomości,
  • szkolenie sprzedaż w hotelu,
  • szkolenie sprzedaż na allegro,
  • szkolenie sprzedaż w Internecie.
Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
Sprzedaż, zakupy, negocjacje 7
Zapraszamy na szkolenie dla handlowców.
Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców
Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców
20-21.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 20-21.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Nowy temat
Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie)...
Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko
03-04.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 03-04.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zakupami.
Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe. Praktyczne szkolenie dla działu zakupów
Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe. Praktyczne szkolenie dla działu zakupów
20-21.05.2024 Termin potwierdzony, zapraszamy do zapisów 20-21.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 17-18.10.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z negocjacji.
Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
06-07.05.2024 Termin potwierdzony, zapraszamy do zapisów 06-07.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Zapraszamy na indywidualne konsultacje z ekspertem ze sprzedaży i obsługi klienta.
Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta
Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie realizowane na zamówienie
Zapraszamy na on the job training - trening na stanowisku pracy.
On the job training - trening na stanowisku pracy
On the job training - trening na stanowisku pracy
Szkolenie realizowane na zamówienie
Zapraszamy na szkolenie ze storytellingu.
Storytelling w sprzedaży - warsztaty
Storytelling w sprzedaży - warsztaty
Szkolenie realizowane na zamówienie

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Przyjazna, luźna atmosfera, czułam się niezwykle komfortowo, szeroka wiedza, którą posiada wykładowca, przedstawienie różnych perspektyw, luźne ćwiczenia, które powodują przemyślenia.

Uczestnik szkolenia z Asertywności

Bardzo wysoka wiedza merytoryczna wykładowcy, omawianie przykładów oraz profesjonalne udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Audytu i kontroli w zamówieniach publicznych

Pani prowadząca! Ma niesamowitą wiedzę i każde szkolenie to kolejna dawka wiedzy, przekazana w sposób nie pozostawiający żadnych niejasności.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim poziomem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego