Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje

Zamówienia publiczne do 130 tys. zł w Prawie zamówień publicznych

Szkolenie 1-dniowe
Podczas szkolenia omówimy m.in.: zmiany w przepisach prawnych, które dotyczą zamówień do 130 tys. złotych w nowej ustawie Prawo zamówień publicznych (do 30 tys. euro w starej ustawie PZP), zasady udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne poniżej progu obowiązywania w nowej ustawie Pzp; jak tworzyć nowe instrukcje udzielania zamówień nieobjętych pełnym reżimem, omówimy racjonalne, bezpieczne, efektywne, celowe i oszczędne realizowanie zamówień.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Szkolenie dotyczy postępowań realizowanych od stycznia 2021 w oparciu o nową ustawę PZP.

Szkolenie jest profesjonalnym kompendium praw i obowiązków leżących w gestii Wykonawcy i Zamawiającego w postępowaniu nieobjętym pełnym reżimem Pzp, ze względu na wartość.

Cele szkolenia:

  • przekazanie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych, który realizuje zamówienia objęte tematem tego szkolenia,
  • analiza przepisów dotyczących tzw. zamówień " podprogowych".

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Podczas szkolenia Uczestnicy:

  • zapoznają się z nowymi rozwiązaniami od 1 stycznia 2021 w zakresie zamówień nie objętych reżimem Prawa zamówień publicznych
  • uzyskają informacje na temat zasad udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne poniżej progu obowiązywania,
  • dowiedzą się jak tworzyć instrukcje udzielania zamówień nieobjętych pełnym reżimem, by były racjonalne, bezpieczne, nastawione na efektywne, celowe i oszczędne realizowanie zamówień - trener przygotuje listę kontrolną dla uczestników szkolenia,
  • nabędą umiejętność realizacji postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z nową ustawą Pzp, a także w opraciu o aktulane przepisy,
  • zdobędą nowe kompetencje, nabędą umiejętności potrzebne zarówno od strony Zamawiającego jak i Wykonawcy w realizacji zamówień objętych tematem szkolenia.

Grupa docelowa:

  • pracownicy wydziałów/referatów zamówień publicznych w JSFP oraz innych jednostkach zobligowanych do stosowania Prawa zamówień publicznych,
  • osoby zarządzające systemem udzielania zamówień publicznych,
  • osoby zajmujące się kontrolą i audytem zamówień publicznych,
  • wykonawcy ubiegający się o zamówienia publiczne poniżej progów unijnych,
  • wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat zamówień publicznych.

Metody prowadzenia zajęć:

wykład, analiza przypadku (case study), dyskusja, odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie wątpliwości.

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

  1. Znaczenie zmian ustawy w zakresie zamówień do 130 tys. PLN dla obu stron postępowania – enumeratywnie.
     
  2. Znaczenie zmian w podejściu i ocenie kontroli i audytu zamówień publicznych – co będzie poddawane wnikliwej ocenie organów kontroli – enumeratywnie.
     
  3. Zasady udzielania zamówień publicznych - rekomendacje audytora na podstawie przykładów:
    • w oparciu o zasadę autoryzacji formalnej oraz merytorycznej,
    • w oparciu o zasadę uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
    • w oparciu o zasadę optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
       
  4. Obowiązek respektowania zasad określonych w Traktacie o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej:
    • zakaz dyskryminacji ze względu na przynależność państwową,
    • zasada swobodnego przepływu towarów,
    • zakaz ograniczeń ilościowych w przywozie i wywozie oraz wszelkich środków o skutku równoważnym,
    • swoboda prowadzenia działalności gospodarczej,
    • swoboda świadczenia usług.
       
  5. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o wartości do 130 tys. zł:
    • planowanie postępowania – jak należy to zrobić dobrze,
    • opis przedmiotu zamówienia – zasady – wskazówki – dobre wzory,
    • szacowanie wartości zamówienia – zasady, przykłady i rekomendacje audytora,
    • sprawozdanie o udzielonych zamówieniach,
    • ocena dokonywania zakupów o wartości do 130 tys. zł przez organy kontrolne.
       
  6. Uprawnienia do dokonywania wydatków i zaciągania zobowiązań.
     
  7. Dyscyplina finansów publicznych:
    • odpowiedzialność,
    • osoby, delegacje uprawnień,
    • postępowanie w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
       
  8. Pytania, dyskusja, wyjaśnianie wątpliwości.

Wykładowca

Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów.

Wpisana na Krajową Listę Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych (KLPAiKW).

Szkoleniowiec, doradca, praktyk z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych.

Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

690,00 zł + 23% VAT = 848,70 zł brutto

690,00 zł + VAT zw = 690,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl

Ważne:

  • Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
  • Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
  • Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
Są to 3 hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.

CENY W 2023 roku:

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 450 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 545 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 310 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 360 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 220 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 250 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 70 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.