Szkolenia zamknięte

Szkolenie zamknięte – dla kogo?

Szkolenia zamknięte realizujemy w formie stacjonarnej lub w formie online. Jeśli szkolenie ma się odbyć w Warszawie, możemy je zrealizować również w formie hybrydowej, tj. część uczestników przebywa w sali szkoleniowej z trenerem, a część dołącza zdalnie. To Państwo decydują o formie szkolenia!

Jest możliwość przeszkolenia całego zespołu, niezależnie od tego, czy pracownicy są w biurze, czy pracują z domu.

Realizujemy szkolenia rówineż dla małych 3-5 osobowych zespołów.

Zapraszamy do kontaktu - z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę szkolenia zamkniętego!

______________________________________

Kiedy warto rozważyć organizację szkolenia „in company”? Na pewno warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, gdy mamy potrzebę przeszkolenia grupy pracowników, a także jeśli chcemy, by szkolenie uwzględniało specyficzne potrzeby naszej organizacji.

Na realizowanych przez J.G.Training szkoleniach otwartych również dokładamy starań, by w miarę możliwości, odpowiadać na indywidualne potrzeby uczestników i dopasować treść szkolenia oraz analizowane przykłady do odbiorców. W praktyce, w szczególności w sytuacji gdy grupa uczestnikow szkolenia otwartego jest zróznicowana i liczna, możiwość dopasowania szkolenia otwartego jest ograniczona, ponieważ, w jednakowym stopniu uwględniamy potrzeby różnych grup uczestników.

Natomiast szkolenie zamknięte jest przygotowane na zamówienie i dzięki temu daje możliwość ścisłego dopasowania treści merytorycznych do potrzeb Klienta.

Z uwagi na nasze doświadczenie w operowaniu wiedzą „twardą” oraz „miękką” – z powodzeniem łączymy różne obszary. Poniżej opisujemy proces przygotowania szkolenia zamkniętego w zależności od tematyki.

Jak przygotowujemy szkolenie zamknięte? Korzyści szkolenia „in company”.

SZKOLENIA PRAWNE

Szkolenia zamknięte w obszarów prawnych są ukierunkowane na pomoc w rozwiązaniu rzeczywistych problemów w sferze działalności Klienta. Dlatego pierwszym i bardzo ważnym etapem jest analiza potrzeb szkoleniowych. Właściwa diagnoza pozwala na uzyskanie optymalnej efektywności szkolenia.

Na tym etapie wspólnie z Klientem określamy oczekiwany zakres programowy szkolenia, poziom zaawansowania uczestników, cel zajęć i efekt jaki powinien zostać uzyskany.

Możliwość dopasowania szkolenia do potrzeb organizacji i do potrzeb poszczegónych uczestników, to niewątpliwie jedna z najważniejszych zalet przy realizacji szkolenia zamkniętego. Elastyczność odnosi się również do pozamerytorycznych elementów szkolenia. Szkolenie zamknięte może być przeprowadzone w siedzibie Klienta lub w innym dowolnie wybranym miejscu, w dogodnym dla zamawiającego terminie.

Na Państwa życzenie zajmiemy się także logistyczną stroną projektu. Jeśli jest takie zapotrzebowanie - zaproponujemy odpowiednią salę szkoleniową (w wybranej lokalizacji), zarezerwujemy noclegi dla uczestników, dopilnujemy kwestii związanych z cateringiem, zadbamy o uatrakcyjnienie czasu wolnego, itp.

SZKOLENIA MIĘKKIE – ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI

Przy realizacji szkoleń zamkniętych z obszarów miękkich kładziemy nacisk na diagnozę luk kompetencyjnych w zestawieniu z celami organizacji.

Szkolenia realizujemy równolegle na trzech poziomach:

  • teoretycznym (przekazywanie/nabywanie wiedzy),
  • praktycznym (kształtowanie/rozwijanie umiejętności),
  • oraz na poziomie indywidualnych kompetencji (rozpoznawanie predyspozycji).

Scenariusze ćwiczeń podczas szkoleń każdorazowo dotyczą rzeczywistości Klienta i są zestawiane z celami organizacji.

Przed szkoleniami (na życzenie) przeprowadzamy wywiady i przygotowujemy matrycę sytuacji problemowej / trudnej, którą również prezentujemy Klientowi. Niejednokrotnie matryca jest narzędziem wspomagającym planowanie działań w obszarze HR. W miarę możliwości pracujemy na modelach kompetencyjnych, którymi na co dzień posługuje się Klient.

Przygotowujemy działania follow up (mentoring, coaching – w różnych formach i zakresach).

Szkolenia realizujemy w języku polskim i angielskim.

Opiekun szkolenia jest do dyspozycji Klienta przez całość trwania projektu i po jego zakończeniu. Opiekun odpowiada m.in. za naknajlepsze dopasowanie trenera prowadzącego szkolenie oraz całego projektu do oczekiwań Klienta.

Przy realizacji szkoleń miękkich - każdy z naszych trenerów jest do dyspozycji (w kontekście udzielania dodatkowych wyjaśnień, wskazówek, odpowiedzi na pytania) przez 30 dni po zakończeniu szkolenia.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!

W celu uzyskania szerszych informacji na temat możliwości zorganizowania szkolenia zamkniętego dla Państwa Firmy, prosimy o kontakt:
Ewa Papierz
Menedżer Zespołu Projektów Szkoleniowych i Rozwoju Produktów
tel. 22 880 03 39, kom. +48 793 008 169 ewa.papierz@jgt.pl
Honorata Dudzińska
Starszy Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych (szkolenia prawne)
tel. 22 845 52 51, e-mail: honorata.dudzinska@jgt.pl
Agnieszka Bazak-Wołczyńska
Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych (szkolenia miękkie)
tel. 22 880 06 29, kom. +48 575 573 824 agnieszka.wolczynska@jgt.pl
Justyna Żołądziejewska
Starszy Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych
tel. 22 770 46 29, kom. +48 575 570 973 justyna.zoladziejewska@jgt.pl