Prowadzenie Assessment i Development Centre

Warszawa / lub ONLINE
8 - 9 kwietnia 2021 r., czwartek - piątek, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
2 - 3 czerwca 2021 r., środa - czwartek, 9.00 - 15.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: jak przygotować się do sesji Assessment/Development Centre, jak projektować sesje AC/DC, jak dobierać ćwiczenia do kompetencji, co powien robić asesor, jak formułować wniosków i interpretować sesję.

Celem szkolenia jest poznanie zasad Assessment i Development Centre, nauczenie się projektowania takich sesji oraz dobierania odpowiednich do poszukiwanych kompetencji ćwiczeń. Dodatkowo uczestnicy poznają rolę asesora i poznają zasady obserwacji, formułowania wniosków i interpretacji sesji. 

Korzyści ze szkolenia: nabycie umiejętności niezbędnych do przeprowadzania sesji Assessment i Development Centre.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • tym, jak przygotować i przeprowadzić sesję AC/DC na bazie modeli kompetencyjnych,
  • zasadach i projektowaniu ćwiczeń do sesji AC/DC w oparciu o rodzaje kompetencji,
  • roli asesora w zakresie obserwacji, formułowania wniosków, interpretacji sesji,
  • arkuszach ocen i raportach po sesji AC/DC,
  • sposobie przeprowadzania sesji informacji zwrotnej.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • niezbędne do przygotowania i przeprowadzenia sesji AC/DC,
  • udzielania informacji zwrotnej uczestnikom sesji, 
  • tworzenia i projektowania ćwiczeń wykorzystywanych w AC/DC.

Adresaci szkolenia:

  • osoby zajmujące się rekrutacją i chcące poszerzyć swoje umiejętności prowadzenia wywiadów,
  • osoby chcące zostać asesorami,
  • osoby prowadzące rekrutacje na stanowiska menadżerskie i specjalistyczne, w których można wykorzystać AC,
  • osoby zajmujące się rozwojem pracowników. 

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych przypadków. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga zaplanować działania wdrożenia metody AC/DC w organizacji.

Metody szkoleniowe:

mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne indywidualne oraz w grupach (symulacje, gry zespołowe), dyskusje na forum.

Program

  1. Assessment a Development Centre:
  • czym jest AC a DC,
  • kluczowe etapy i ćwiczenia AC/DC,
  • zakres wykorzystania AC/DC,
  • rola i kompetencje assessora.
  1. Projektowanie sesji AC/DC:
  • kompetencje jako podstawowy fundament sesji,
  • jak określić kompetencje do obserwacji w ramach konkretnego AC/DC,
  • przygotowanie profilu kompetencyjnego na potrzeby sesji,
  • rodzaje ćwiczeń dopasowane do kompetencji,
  • harmonogram sesji,
  • arkusze ocen.
  1. Przygotowanie assessora:
  • kluczowe umiejętności assessora,
  • zadania assessora - prowadzenie, przekazywanie instrukcji, obserwacja, odgrywanie ról, słuchanie, notowanie, wnioskowanie,
  • udzielanie informacji zwrotnej po sesji – kluczowe techniki.
  1. Sesje AC/DC w praktyce:
  • wybrane ćwiczenia w praktyce:
    • dyskusja,
    • symulacje,
    • wywiad,
    • ćwiczenia grupowe,
    • koszyk zadań,
  • assessor w praktyce: 
    • obserwacja w trakcie ćwiczeń,
    • tworzenie notatek i raportów. 

Wykładowca

Menedżer HR z 15 – letnim doświadczeniem we współpracy z  zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym.  Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń,  prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1390,00 zł + 23% VAT = 1709,70 zł brutto

1390,00 zł + VAT zw = 1390,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
8 - 9 kwietnia 2021 r., czwartek - piątek, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
2 - 3 czerwca 2021 r., środa - czwartek, 9.00 - 15.00