Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczne
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie z biznesowych rozmów telefonicznych obejmuje m.in. zagadnienia: czym są relacje biznesowe, specyfika rozmów telefonicznych, komunikacja werbalna i niewerbalna, radzenie sobie w stresujących sytuacjach, perswazja a manipulacja w rozmowie, skuteczne kończenie rozmowy.
Opis szkolenia
„Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś,
ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli."
Maya Angelou
We współczesnym pędzącym świecie oczekuje się, że również komunikacja powinna być szybka, skuteczna i przejrzysta. Z drugiej strony budowanie długotrwałych relacji z klientami, partnerami biznesowymi czy też pracownikami jest kluczowe i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizacji. Jak budować relacje oparte na zaufaniu, wiarygodności i autentyczności, a jednocześnie dostosowywać się do zmiennych warunków rynkowych i potrzeb otaczającego świata?
Zapraszamy na szkolenie realizowane w formule warsztatów kompetencyjnych, które nauczy uczestników, jak kreować dobre, wartościowe relacje biznesowe podczas rozmów telefonicznych.
Uczestnicy szkolenia otrzymają wiele praktycznych wskazówek i rekomendacji, a przede wszystkim sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, by budować wartościowe relacje biznesowych.
Podczas szkolenia obowiązuje zasada: minimum nudnej teorii – maksimum przydatnej praktyki!
Cele szkolenia:
Szkolenie warsztatowe obejmie istotną tematykę:
- psychologii wpływu społecznego i socjologii relacji,
- clienting – sztukę kreowania relacji w formacie B2B oraz B2C,
- argumentacji, perswazji i radzenia sobie z wątpliwościami, zastrzeżeniami i obawami podczas biznesowych rozmów telefonicznych,
- unikania manipulacyjnych pułapek ze strony rozmówcy,
- zarządzania emocjami, radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
- asertywności.
Korzyści ze szkolenia:
OSOBISTE
- Zwiększenie kompetencji przekładających się na większą pewność siebie w rozmowach z klientami.
- Umiejętność identyfikacji potrzeb klienta / partnera biznesowego / rozmówcy, a w konsekwencji umiejętność prowadzenia przyjemnej i jednocześnie efektywnej rozmowy.
- Zarządzanie rozmową, pozwalające radzić sobie z zastrzeżeniami rozmówców przez telefon, a tym samym zwiększenie liczby skutecznych połączeń.
- Zwiększenie efektywności i przejrzystości przekazu, co w dłuższej perspektywie przekłada się na lepsze wyniki finansowe.
NA POZIOMIE ORGANIZACJI
- Pozytywne opinie i rekomendacje od zadowolonych klientów, co wpływa pozytywnie na reputację firmy.
- Inwestycja w profesjonalną obsługę, która buduje pozytywny wizerunek i markę.
- Wyróżnianie się na rynku dzięki doskonałej obsłudze, co przyciąga nowych klientów, a tym samym buduje przewagę konkurencyjną.
- Zwiększenie sprzedaży, ponieważ satysfakcja klientów skłania ich do zakupu dodatkowych produktów lub usług.
- Mniejsza rotacja pracowników ze względu na dbałość pracodawcy o podnoszenie ich kwalifikacji – ludzie czują się zmotywowani i zadowoleni z pracy.
- Zwiększenie lojalności i utrzymanie zysków – klienci, którzy doświadczają profesjonalnej obsługi, chętniej wracają.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy BOK oraz helpdesk
- Konsultanci call center
- Administracja biurowa
- Pracownicy recepcji
- Sprzedawcy
- Handlowcy
Metody szkoleniowe:
- Warsztaty z atrakcyjną prezentacją multimedialną
- Tworzenie mapy myśli
- Ćwiczenia praktyczne
- Dyskusje i wymiana doświadczeń między uczestnikami
- Case study
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
WPROWADZENIE
- Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
- Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
- Agenda i oczekiwania
WIEDZA I PRAKTYKA
- Co to jest dobra, biznesowa relacja
- Jak stworzyć dobrą relację zorientowaną na biznes
- To się opłaca, czyli dwustronne inwestycje
- Jak oddzielić klienta od biznesu
- Specyfika rozmów telefonicznych
- Co nas przyciąga, co nas odstrasza podobieństwa i różnice w kontaktach telefonicznych a tych twarzą w twarz
- Jak budować autorytet i wizerunek przez telefon
- Jak dobrze zarządzać kontaktem
- Kiedy i gdzie dzwonić
- Kontraktowanie
- Ustalanie korzyści dla rozmówcy
- Identyfikacja zasobów i potrzeb klienta
- Konspekt rozmowy: czemu i jak stworzyć własny
- Jak dobrze wykorzystywać schemat rozmowy i czemu to zawsze procentuje
- Personalizacja kontaktu a cele
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Jak mówić, żeby nas słuchano
- Czy da się zbudować relację z tzw. „trudnym klientem”
- Profesjonalizm, a dostosowywanie języka do rozmówcy i sytuacji
- Wątpliwości rozmówcy – radzenie sobie w stresujących sytuacjach
- Jak zarządzać obiekcjami w rozmowie
- Pozwól klientowi samemu sobie sprzedać
- Parafraza i aktywne słuchanie
- Perswazja a manipulacja w rozmowie
- 7 reguł wpływu
- Jak skutecznie przekonać klienta do określonego działania
- Jak osiągnąć swój cel, pomagając przy tym klientowi
- Zakończenie rozmowy i co dalej
- Baza dobrych praktyk
- Podsumowanie szkolenia i wnioski
Wykładowca
Doświadczony ekspert z zakresu sprzedaży, zarządzania sprzedażą i rozwoju osobistego. Od lat zajmuje się zarządzaniem relacjami w biznesie. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich i zdolności interpersonalnych, przekładające się na twarde wyniki sprzedażowe.
Kierowała projektami związanymi z aktywną sprzedażą i profesjonalną obsługą klienta. Sama aktywnie sprzedawała, osiągając ponadprzeciętne wyniki. Realizuje szkolenia i usługi konsultingowe dla wielu wymagających klientów.
Jej interaktywne podejście i praktyczne wskazówki pozwolą uczestnikom skutecznie rozwijać swoją inteligencję emocjonalną i budować lepsze relacje z innymi.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto
1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Nie możemy zagwarantować, że zawsze jest możliwość zarezerwowania noclegu wg podanych poniżej cen minimalnych. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie minimalnej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
Ceny minimalne w 2025 roku (są uzależnione od sezonu):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
- styczeń-luty oraz lipiec-sierpień: od 460 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 555 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-czerwiec oraz wrzesień-grudzień: od 490 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 585 zł (dwójka ze śniadaniem)
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
- styczeń-luty: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 385 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-sierpień: od 360 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
- wrzesień-grudzień: od 400 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 455 zł (dwójka ze śniadaniem)
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
- styczeń-grudzień: od 270 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 305 zł (dwójka ze śniadaniem)
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.