Opis szkolenia
Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: czym jest budowanie zaangażowania, jaka jest rola menedżera w motywacji pracowników, jak komunikować się z zespołem, aby zwiększać zaangażowanie, jak przeprowadzać rozmowy rozwojowe, jak korzystać z różnorodności pracowników, jak kształtować doświadczenia pracowników.
Cel szkolenia:
- poznanie czynników i metod związanych z zwiększaniem zaangażowania pracowników,
- podniesienie umiejętności menedżerskich w zakresie bycia wysoce angażującym menedżerem,
- przygotowanie indywidualnego planu rozwojowego dotyczącego budowania zaangażowania w zespole.
Korzyści ze szkolenia: poznanie i przećwiczenie narzędzi do budowania zaangażowania w zespole.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- czynnikach, które wpływają na zaangażowanie pracowników,
- metodologii Motivation Factor,
- sposobach skutecznego pobudzania pracowników do działania,
- zarządzaniu różnorodnością w zespole,
- standardach komunikacji wpływających na efektywność zespołu,
- sposobach projektowania i prowadzenia rozmów rozwojowych.
Uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie zarządzania zespołem ukierunkowanego na budowanie zaangażowania.
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kierowników, liderów zespołów i superwizorów, a także pracowników planujących działania rozwoje w organizacjach.
SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z idnywidualnej konsultacji z trenerem po szkoleniu (1,5 h) w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja dale możliwość szczegółowego omówienia sytuacji Pani/Pana zespołu, przeanalizowania trudności w budowaniu zaangażowania oraz przygotowania indywidualnego planu działania dotyczącego Pana/Pani pracowników. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga Panu/Pani zwiększyć zaangażowanie pracowników.
Metody szkoleniowe:
mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne (indywidualne i grupowe), dyskusje na forum, tworzenie indywidualnych planów rozwojowych.
Program
Dzień I
- Wprowadzenie do tematyki budowania zaangażowania pracowników:
- Zaangażowanie jako wyzwanie.
- Oczekiwania nowych pokoleń pracowników i zmieniająca się rola menedżera.
- Motywacyjna rola menedżera:
- Co motywuje, a co demotywuje pracowników?
- Metodologia Motivation Factor.
- Wyzwania związane z motywacją zespołu w trybie pracy zdalnej.
- Komunikacja menedżerska (online i offline) wspierająca zaangażowanie:
- Role komunikacyjne menedżera (model MIKE).
- Spotkania są ważne! – perspektywa menedżera i zespołu.
- Komunikacja z zespołem on – line – na co zwrócić szczególną uwagę.
Dzień II
- Różnorodność jako wyzwanie w angażowaniu zespołu:
- Wymiary różnorodności i podejście do różnorodności.
- Paradoks różnorodności czyli o szansach i zagrożeniach związanych z uwalnianiem potencjału w zespole.
- Zarządzanie różnorodnością w pracy zdalnej – dobre praktyki.
- Uwalnianie potencjału pracowników poprzez rozmowy rozwojowe:
- Dlaczego krytyka nie działa – neurobiologiczne uwarunkowania oceniania (i angażowania).
- Informacja zwrotna inaczej, czyli zmień krytykę na pytanie.
- Rozmowa rozwojowa online – jak się do niej przygotować.
- Menedżer jako przewodnik w podróży pracownika w organizacji:
- Employee Experience i rola menedżera w kształtowaniu doświadczeń pracowników.
- Jak kształtować pozytywne doświadczenia, również w kontekście kryzysu pandemicznego i pracy zdalnej? Konsultacja indywidualnych kroków rozwojowych.
Wykładowca
Ekspert w dziedzinie strategicznego HR, w tym komunikacji wewnętrznej i employer branding. Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Posiada wieloletnie doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych (m.in. badanie środowiska pracy, kształtowanie wizerunku pracodawcy, doskonalenie komunikacji wewnętrznej). Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie), bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in. Swoją wiedzą praktyczną dzieli się także ze studentami studiów podyplomowych (m.in. Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi także szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacja wewnętrzna, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, metody zarządzania, kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska i inne obszary tematyczne).
Współpracuje między innymi z Uniwersytetem Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Institute for International Research, Universum Polska, Employer Branding Institute. Pośród uczestników prowadzonych przez nią szkoleń byli specjaliści i menedżerowie wielu firm i organizacji, m.in. TP S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Polkomtel S.A. (Plus GSM), Sanofi-Aventis Sp. z o.o., QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Poznań Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o. (Play), Górnośląskie Centrum Kultury, Urząd Marszałkowski w Łodzi, ING Bank Śląski
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
1390,00 zł + 23% VAT = 1709,70 zł brutto
1390,00 zł + VAT zw = 1390,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:
Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)
Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.