Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań

ONLINE
26 kwietnia 2021 r., poniedziałek, 9.00 - 16.00
Warszawa / lub ONLINE
21 czerwca 2021 r., poniedziałek, 9.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Szkolenie odpowiada na pytania: czym jest metoda Desigh Thinking, jakie są poszczególne etapy metody, jak odkryć w sobie pokłady kreatywności, jak pobudzać kreatywność.

Skąd wziąć nowe pomysły?
Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? 

Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. Opisuje ona sposób postępowania i kolejne kroki służące do wygenerowania kreatywnego i użytecznego rozwiązania. Każdy ma pokłady kreatywności, ale nie każdy korzysta z nich w jednakowym stopniu. Nie pozwalamy sobie na nieszablonowe pomysły często z obawy przed wyjściem poza utarte schematy. Praca pod presją czasu i potrzeba uzyskania rozwiązania „na już” powoduje, że rezygnujemy z analizowania zbyt wielu różnych opcji. Odrzucamy pomysły, które wymagałyby od nas większych nakładów czasu i uwagi oraz odwagi. Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać.

To szkolenie będzie dla Ciebie wartościowe, jeśli:

  • chcesz wyzwolić kreatywność w sobie lub w swoim zespole, by wykorzystać ją dla rozwoju biznesu, produktów, usług
  • poszukujesz nowych rozwiązań dla swojego biznesu,
  • chcesz udoskonalić produkty z wykorzystaniem technik kreatywnych,
  • jesteś menedżerem lub specjalistą ds. obsługi klienta, customer experience oraz marketingu,
  • zarządzasz zespołem projektowym,
  • wiesz, że twój zespoł może więcej, ale poszukujesz metody dotarcia do tych możliwości, uruchomienia ich i wykorzystania

Na szkoleniu dowiesz się:

  • na czym polega proces Design Thinking i jego poszczególne etapy,
  • jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić tworzenie założeń projektowych w oparciu o metodę Design Thinking,
  • jak wyjść poza nawyki myślenia i działania,
  • jak uruchomić tzw. „świeże spojrzenie”, które służy przewadze konkurencyjnej firmy,
  • jak czerpać z wiedzy i doświadczeń innych osób,
  • jak zrozumieć odbiorcę i spojrzeć na problem z jego perspektywy,
  • jak wzmacniać poczucie własnej odpowiedzialności za projekt.

Jakie korzyści odniesie organizacja:

  • pracownicy lepiej rozumieją potrzeby klientów,
  • pracownicy generują kreatywne rozwiązania, które służą klientom,
  • firma uzyskuje przewagę konkurencyjną dzięki umiejętności generowania rozwiązań trafiających w potrzeby odbiorców,
  • wzrasta satysfakcja pracowników ze względu na możliwość wdrażania własnych kreatywnych rozwiązań,
  • wzrasta zaangażowanie pracowników w pełnione zadania,
  • zwiększają się umiejętności współpracy i współdziałania zespołów.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia mają formę warsztatową, prowadzone są w oparciu o gry szkoleniowe, ćwiczenia indywidualne i grupowe, mini-wykłady.

Szkolenie odbywa się jednocześnie na trzech poziomach:

  • nabywanie wiedzy,
  • rozwijanie umiejętności,
  • podnoszenie kompetencji zgodnie z modelem uczenia się osób dorosłych.

Program

  1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli: o czym, jak i z jakiego powodu.
     
  2. Czym jest Design Thinking. Krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
     
  3. Zacznij od początku, czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie: Mapa empatii. Praca w grupach.
     
  4. Co jest wyzwaniem. Ćwiczenie: Drabina problemu. Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy, co jest wyzwaniem – jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
     
  5. Prototypowanie. Ćwiczenie: Dzień z życia klienta. Które z pomysłów będących odpowiedzą na wyzwanie wydają się być najlepsze?
     
  6. Testowanie. Jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą?
     
  7. Wdrażanie. Czego potrzebujemy, by aktywnie obserwować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą i reagować na informację z rynku? Ćwiczenie: Karta feedbacku. Uczenie się na przyszłość.
     
  8. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.

Wykładowca

Z wykształcenia dr prawa, doktorat na uniwersytecie w Bournemouth w Wielkiej Brytanii, pracowała jako prawnik z Polsce a także w Brukseli w Komisji Europejskiej.

Od wielu lat pasjonuje się nauczaniem i inspirowaniem innych do rozwoju i życia zgodnie z własnymi wartościami.

Wykładowca MBA, powołała do życia i prowadzi studia podyplomowe, które przygotowują do pracy w strukturach unijnych, jest także kierownikiem studiów podyplomowych „Neuro-Przywództwo”.

Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Jest certyfikowaną trenerką metody Points of You™, metody MTQ48 oraz metody HeartMath™. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje do wspierania innych w rozwoju, by potrafili lepiej zarządzać, być lepszymi sprzedawcami, czy lepiej współpracować w zespole.

Prowadzi szkolenia:

  • dla biznesu, pracowała m.in. dla: DHL, EY, IKEA, AVIVA, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, Bioderma, Leroy Merlin, Polpharma, Roche, Gedeon Richter, Merck, Oceanic, Tauron, Nationale-Nederlanden, Grupa Muszkieterowie, Apteki Zdrowit, PKO Ubezpieczenia, Wydawnictwo Nowa Era, HP Enterprise, Accenture, Szlachetna Paczka, OTIS, Grupa Muszkieterowie, Orbis, Kiesow, imf electronic, USP Zdrowie, Bonduelle,
     
  • dla sektora administracji publicznej, m.in. dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, sądów rejonowych, dla Miasta Warszawy.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

790,00 zł + 23% VAT = 971,70 zł brutto

790,00 zł + VAT zw = 790,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

ONLINE
26 kwietnia 2021 r., poniedziałek, 9.00 - 16.00
Warszawa / lub ONLINE
21 czerwca 2021 r., poniedziałek, 9.00 - 16.00