Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań

Warszawa
30 marca 2020 r., poniedziałek, godz. 09.30 - 16.30
Warszawa
04 czerwca 2020 r., poniedziałek, godz. 09.30 - 16.30
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych rezultatów.”  
Albert Einstein

Design Thinking to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego biznesu, dla którego ważne jest utrzymanie przewagi konkurencyjnej dzięki nowym, kreatywnym rozwiązaniom. To koncepcja wykorzystywania kreatywnych sił drzemiących w zespołach i przekuwania ich się na wspólny sukces.

Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać.

Kreatywność w rozumieniu Design Thinking to otwartość na szukanie rozwiązań. Design Thinking to w najprostszym ujęciu myślenie projektowe umożliwiające połączenie kreatywności i innowacyjności. Umożliwia wytworzenie takiego rozwiązania, które jest atrakcyjne dla odbiorców. Może ono przybrać formę nowego produktu, usługi lub zmiany wewnętrznych procedur danej organizacji.

Grupa docelowa:

  • menedżerowie oraz specjaliści ds. obsługi klienta, customer experience oraz marketingu,
  • osoby zarządzające zespołami projektowymi,
  • osoby poszukujące nowych rozwiązań dla swojego biznesu i chcące udoskonalić własne produkty z wykorzystaniem technik kreatwynych.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • procesie Design Thinking i jego poszczególnych etapach,
  • planowaniu i przygotowaniu procesu tworzenia założeń projektowych opartym na metodzie Design Thinking.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wyjścia poza nawyki myślenia i działania, po to, by wspierać rozwój własny i rozwój osób, z którymi się przebywa,
  • tak zwanego „świeżego spojrzenia”, które służy przewadze konkurencyjnej firmy,
  • czerpania z wiedzy i doświadczeń innych,
  • rozumienia odbiorcy i jego perspektywy,
  • wzmacniana poczucia własnej odpowiedzialności za projekt.

Cele:

  • zapoznanie uczestników z metodą Design Thinking,
  • wzmocnienie w uczestnikach umiejętności kreatywnego myślenia,
  • zachęcenie uczestników do wprowadzania innowacji we własnej rzeczywistości biznesowej w oparciu o myślenie projektowe.

Program

  1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli: o czym, jak i z jakiego powodu.
     
  2. Czym jest Design Thinking. Krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
     
  3. Zacznij od początku, czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie: Mapa empatii. Praca w grupach.
     
  4. Co jest wyzwaniem. Ćwiczenie: Drabina problemu. Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy, co jest wyzwaniem – jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
     
  5. Prototypowanie. Ćwiczenie: Dzień z życia klienta. Które z pomysłów będących odpowiedzą na wyzwanie wydają się być najlepsze?
     
  6. Testowanie. Jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą?
     
  7. Wdrażanie. Czego potrzebujemy, by aktywnie obserwować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą i reagować na informację z rynku? Ćwiczenie: Karta feedbacku. Uczenie się na przyszłość.
     
  8. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.

Wykładowca

Z wykształcenia dr prawa, doktorat na uniwersytecie w Bournemouth w Wielkiej Brytanii, pracowała jako prawnik z Polsce a także w Brukseli w Komisji Europejskiej.

Od wielu lat pasjonuje się nauczaniem i inspirowaniem innych do rozwoju i życia zgodnie z własnymi wartościami.

Wykładowca MBA, powołała do życia i prowadzi studia podyplomowe, które przygotowują do pracy w strukturach unijnych, jest także kierownikiem studiów podyplomowych „Neuro-Przywództwo”.

Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Jest certyfikowaną trenerką metody Points of You™, metody MTQ48 oraz metody HeartMath™. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje do wspierania innych w rozwoju, by potrafili lepiej zarządzać, być lepszymi sprzedawcami, czy lepiej współpracować w zespole.

Prowadzi szkolenia:

  • dla biznesu, pracowała m.in. dla: DHL, EY, IKEA, AVIVA, SAS Institute, Procter & Gamble, PGNIG Termika, Bioderma, Leroy Merlin, Polpharma, Roche, Gedeon Richter, Merck, Oceanic, Tauron, Nationale-Nederlanden, Grupa Muszkieterowie, Apteki Zdrowit, PKO Ubezpieczenia, Wydawnictwo Nowa Era, HP Enterprise, Accenture, Szlachetna Paczka, OTIS, Grupa Muszkieterowie, Orbis, Kiesow, imf electronic, USP Zdrowie, Bonduelle,
     
  • dla sektora administracji publicznej, m.in. dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, sądów rejonowych, dla Miasta Warszawy.

Miejsce

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

790,00 zł + 23% VAT = 971,70 zł brutto

790,00 zł + VAT zw = 790,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.

Warszawa
30 marca 2020 r., poniedziałek, godz. 09.30 - 16.30
Warszawa
04 czerwca 2020 r., poniedziałek, godz. 09.30 - 16.30