Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań

Warszawa / lub ONLINE
27 - 28 stycznia 2022 r., czwartek - piątek, 10.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu poruszymy zagadnienia takie, jak: metoda Design Thinking, etapy metody Design Thinking, kreatywność, nieszablonowe myślenie, jak wyjść poza schematy, jak pobudzać kreatywność, jak wykorzystać kreatywność w biznesie, współpraca w zespole.

Ideą przewodnią metody Design Thinking jest odkrywanie kreatywnego potencjału u każdego z nas i wyzwolenie odwagi, by potencjał ten wykorzystać. Opisuje ona sposób postępowania i kolejne kroki służące do wygenerowania kreatywnego i użytecznego rozwiązania. Szkolenie z tego zakresu pomoże znaleźć odpowiedź na pytanie, skąd czerpać nowe pomysły. Pokaże drogę, jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce, a nie tylko pozostanie innowacyjnym, lecz bezużytecznym projektem?

Cele szkolenia:

  • wyzwolenie kreatywności,
  • poznanie technik potrzebnych do poszukiwania nowych rozwiązań dla swojego biznesu,
  • nabycie umiejętności wykorzystania kreatywności dla rozwoju biznesu, produktów, usług,
  • umiejętne balansowanie pomiędzy potrzebą szybkich rozwiązań pod presją czasu, a kreatywnymi rozwiązaniami wymagającymi więcej czasu, lecz przynoszącymi lepszy efekt.

Korzyści ze szkolenia:

  • zyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki nieszablonowemu myśleniu,
  • zwiększenie przychodów firmy dzięki efektywnym działaniom,
  • zwiększenie prestiżu firmy dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.

Uczestnicy nabędą wiedzę:

  • na czym polega proces Design Thinking i jego poszczególne etapy,
  • jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić tworzenie założeń projektowych w oparciu o metodę Design Thinking,
  • jak wyjść poza nawyki myślenia i działania,
  • jak uruchomić tzw. „świeże spojrzenie”, które służy przewadze konkurencyjnej firmy,
  • jak czerpać z wiedzy i doświadczeń innych osób,
  • jak zrozumieć odbiorcę i spojrzeć na problem z jego perspektywy,
  • jak wzmacniać poczucie własnej odpowiedzialności za projekt.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • lepszego rozumienia potrzeb klientów,
  • wyjścia poza nawyki i schematy myślowe,
  • spojrzenia na problem „z boku”,
  • generowania kreatywnych i użytecznych rozwiązań,
  • tworzenia rozwiązań trafiających w potrzeby odbiorców,
  • współpracy w zespole.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób poszukujących w sobie pokładów kreatywności, a także umiejętności nieszablonowego podejścia do tworzenia produktów, usług lub rozwiązywania problemów. Warsztat skierowany jest do wszystkich stanowisk - od stażystów, poprzez specjalistów, po menedżerów i kadrę kierowniczą.

Metody szkoleniowe:

Zajęcia mają formę warsztatową, prowadzone są w oparciu o gry szkoleniowe, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz mini - wykłady prowadzącego.

Szkolenie odbywa się jednocześnie na trzech poziomach:

  • nabywanie wiedzy,
  • rozwijanie umiejętności,
  • podnoszenie kompetencji zgodnie z modelem uczenia się osób dorosłych.

Program

  1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli: o czym, jak i z jakiego powodu.
     
  2. Czym jest Design Thinking. Krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
     
  3. Zacznij od początku, czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie: "Wywiad".
     
  4. Co jest wyzwaniem. Ćwiczenie: "Jak moglibyśmy...". Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy, co jest wyzwaniem – jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
     
  5. Generowanie i selekcja pomysłów. Ćwiczenie: "Burza mózgów" i "Inwestowanie".
     
  6. Prototypowanie. Ćwiczenie: "Tworzymy prototyp".
     
  7. Testowanie. Jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą? Ćwiczenie: "Karta feedbacku".
     
  8. Wdrażanie. Lista wdrożenia.
     
  9. Dyskusja, pytania uczestników, podsumowanie, wnioski.

Wykładowca

Moderator Design Thinking, trener zarządzania zmianą, trener umiejętności poznawczych, kreatywnego rozwiązywania problemów, myślenia wizualnego. A także doradca psychospołeczny, e-dydaktyk, autorka programów szkoleniowych w idei blended–learning, projektant szkoleń e-learningowych, facylitator i superwizor. 

Jest zwolenniczką zwinnego łączenia zasobów wiedzy, potencjału kreatywnego zespołów i efektywnego poszukiwania innowacji. A to wszystko w dobrze zaprojektowanym systemie adaptacji do zmiany, zarówno myślenia, jak i działania. Dodatkowo specjalizuje się w łączeniu zasobów tradycyjnych szkoleń z rozwiązaniami online. 

Ponadto tworzy autorskie, dedykowane i spersonalizowane szkolenia e-learningowe i blended-learningowe oraz specjalistyczne materiały edukacyjne i szkoleniowe w postaci prezentacji multimedialnych, filmów whitebordowych, Pigułek Wiedzy realizowanych na zamówienia przedsiębiorstw (Mediator wiedzy - Knowledge Pills Metodologhy). Współpracuje jako konsultant w zakresie zarządzania zasobami wiedzy z zastosowaniem nowych technologii.

Od 2006 roku przeprowadziła około 7 tysięcy godzin warsztatów, szkoleń i prelekcji. Współpracowała z między innymi z: Citihandlowy, Continental, Compensa, Aviva, Hewlett Packard, USP, L’Orèal, Polmos, Comarch, Colliers, Deloitte, EY, Hellwet Pacard, Legrand, Nowa Era, mBank, Pearson Central Europe, Pentair, Synevo, Teva, Otis, Ericpol,  RTB House SA, VOX, Ericpol, , Innogy, SGH,  Politechnika Warszawska, Ministerstwo Obrony Narodowej.

Od 2012 roku jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Klubu Trenerów Biznesu. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie – Pedagogika oraz na studiach podyplomowych Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie - E-learning: Projektowanie i wdrażanie.
 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 169 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 194 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - planowany do końca 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
27 - 28 stycznia 2022 r., czwartek - piątek, 10.00 - 16.00