Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje

Sprzedaż telefoniczna i online - szkolenie dla handlowców

Szkolenie 2-dniowe
Na szkoleniu omówimy zagadnienia: sprzedaż przez telefon, techniki sprzedaży online, zdalna obsługa klienta, decyzja zakupowa na odległość, telefoniczny follow up, storytelling w sprzedaży, etapy rozmowy handlowej, trudne sytuacje w sprzedaży, zamykanie sprzedaży.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Skuteczny handlowiec musi umieć dostosować się do zmiennych warunków zewnętrznych, a także specyficznych potrzeb klienta. W dzisiejszych czasach klienci mają coraz mniej czasu. Z tego względu preferują nierzadko rozmowy telefoniczne zamiast spotkań osobistych. Niekiedy sytuacje, takie jak pandemia, zmuszają nas do prowadzenia rozmów na odległość. Warto poznać skuteczne techniki sprzedaży telefonicznej i online, by utrzymać obsługę i sprzedaż na odpowiednim poziomie, a nawet zwiększać ją, mimo pozornie niesprzyjających warunków.

Cele szkolenia:

  • rozwijanie umiejętności sprawnej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon,
  • wzmacnianie umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań z klientem w formie zdalnej.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej i zdalnej sprzedaży,
  • metodach nowoczesnego prospectingu, czyli poszukiwaniu i kwalifikowaniu klienta w procesie sprzedaży,
  • Cold callingu i cold mailingu w procesie pozyskiwania potencjalnych klientów,
  • efektywnym rozpoczynaniu rozmów handlowych przez telefon i skutecznym umawianiu spotkań zdalnych,
  • budowaniu relacji z klientem na odległość,
  • skutecznym kreowaniu i odkrywaniu potrzeb oraz problemów klienta,
  • przedstawieniu klientowi rozwiązania, które spełni jego oczekiwania,
  • wpływaniu na wyobrażenia, motywacje i decyzje klienta,
  • odkrywaniu prawdziwych obiekcji klienta i zarządzaniu nimi,
  • finalizowaniu współpracy zdalnie w tzw. „pierwszym kontakcie”.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • swobodnego prowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej dążącej do szybkiej finalizacji,
  • prowadzenia rozmowy dążącej do umówienia zdalnego spotkania,
  • wzbudzenia zaufania i zainteresowania klienta podczas spotkania zdalnego,
  • pokonywaniu obiekcji klienta (nawet w początkowym etapie rozmowy handlowej),
  • zbudowania relacji z klientem oraz zaskarbienia sobie jego zaufania do siebie i organizacji,
  • sprawnego znalezienia, selekcjonowania klientów oraz ocenienia szans sprzedaży,
  • skutecznego diagnozowania oczekiwań klientów oraz zaspokajanie ich własnym rozwiązaniem,
  • bezpośredniej, asertywnej komunikacji telefonicznej i zdalnej relacji z klientem,
  • sprawnego zamykania sprzedaży.

Korzyści ze szkolenia:

  • utrzymanie skuteczności sprzedaży niezależnie od zmieniających się warunków zewnętrznych (np. pandemia), dzięki umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych i online,
  • zwiększenie zarobków swoich i firmy
  • BONUS
    W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia taktyk sprzedażowych z uwzględnieniem uwarunkowań konkretnej firmy. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w zakresie skutecznej sprzedaży telefonicznej lub online.

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy mający telefoniczny i zdalny kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego przez telefon lub zdalnie,
  • osoby zaczynające swoją przygodę ze sprzedażą telefoniczną lub prowadzące spotkania zdalne i chcące się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
  • wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności telefonicznego pozyskiwania klientów do współpracy oraz prowadzenia zdalnych spotkań z klientami,
  • pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.

Metody szkoleniowe:
warsztaty, trening grupowy, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

MODUŁ „0” – Rozpoczęcie szkolenia

  1. Przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się
  2. Przedstawienie agendy i celów szkolenia
  3. Ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników

I MODUŁ – Dlaczego i jak klienci podejmują decyzję o zakupie na odległość?

  1. Strategie motywacyjne klientów w procesie podejmowania decyzji o zakupie
  2. Wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży
  3. Teoria trójdzielnego mózgu, czyli o wpływie emocji na działanie

II MODUŁ – Poszukuj nowych rozwiązań i znajdź klienta dla siebie

  1. Susupect, prospect, lead, customer – kwalifikowanie prospectów
  2. Sztuka networkingu i aktywne poszukiwanie klientów w procesie sprzedaży telefonicznej i zdalnej
  3. Cold calling i cold mailing w procesie pozyskiwania klientów
  4. Telefoniczny follow up po zdalnym spotkaniu i jego wpływ na skuteczność budowania bazy potencjalnych klientów

III MODUŁ – Wykorzystaj moc pierwszego wrażenia i pozwól klientowi otworzyć się na rozmowę z Tobą

  1. Zaufanie to podstawa, czyli jak na odległość zaskarbić sobie przychylność klienta?
  2. Etapy telefonicznej rozmowy handlowej z elementami partnerskiego modelu sprzedaży
  3. Telefoniczne umówienie i zakontraktowanie spotkania zdalnego
  4. 3 kluczowe zasady przygotowania się do telefonicznej rozmowy handlowej oraz do spotkania zdalnego
  5. „Haki na uwagę” – skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
  6. „Znowu do mnie dzwonicie…”, czyli trudne sytuacje w telefonicznej rozmowie handlowej
  7. To tylko wierzchołek góry lodowej, czyli o co tak naprawdę chodzi klientowi?
  8. Interes mój, a klienta, czyli jak mówić wprost o intencjach w rozmowie handlowej
  9. Nadrzędne zasady radzenia sobie z obiekcjami klienta w rozmowie telefonicznej i podczas spotkania zdalnego

IV MODUŁ – Zdiagnozuj wyzwanie i problem klienta, które rozwiążesz swoimi usługami i produktami

  1. Rodzaje pytań i ich znaczenie w procesie sprzedaży
  2. Od problemu do celu – etapy badania potrzeb i problemów w rozmowie z klientem
  3. „Elevator pitch”, czyli przygotowanie klienta na szczegółowe pytania dotyczące jego wyzwań i oczekiwań
  4. Parafraza i techniki aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej
  5. Umawianie spotkań online na początkowym etapie rozmowy z klientem oraz po diagnozie potrzeb

V MODUŁ – Pokaż klientowi wartość Twojego rozwiązania na jego bolączki

  1. Wachlarz możliwości, czyli o dobrze dobranych rozwiązaniach do potrzeb klienta
  2. Technika wizualizacji zysku, czyli jak skutecznie poprowadzić klienta do jego celu?
  3. Storytelling w rozmowie handlowej
  4. Cross- i up-selling – maksymalizowanie zysku w jednej transakcji

VI MODUŁ – „Kuj żelazo, póki gorące” – zamknij sprzedaż w pierwszym kontakcie z klientem

  1. Pytania „przygotowujące” i „domykające” – rola i rodzaje pytań w procesie finalizacji transakcji
  2. Kiedy cena przestaje być przeszkodą?
  3. Finalizacja TU I TERAZ – techniki zamykania sprzedaży

MODUŁ „Podsumowujący”

  1. Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
  2. Ankieta poszkoleniowa
  3. Rozdanie dyplomów

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .

Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.

Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 350 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.