Employer Branding: szkolenie z kształtowania wizerunku pracodawcy, również w mediach społecznościowych
SZKOLENIE ONLINE, 1 DZIEŃ
Szkolenie z employer branding obejmuje m.in. zagadnienia: co to jest employer branding, strategiczne cele działań employer branding, tworzenie person i dobór narzędzi, trendy i dobre praktyki, storytelling w kształtowaniu wizerunku pracodawcy, employer branding on-line/w social mediach, mierzenie efektywności, skuteczne budowanie wizerunku pracodawcy.
Opis szkolenia
Employer branding to budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy. Jest to jeden z najważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie, ponieważ dziś wyzwaniem dla firm jest nie tylko przyciąganie dopasowanych kandydatów, ale także motywowanie i utrzymywanie obecnych pracowników. Aby to robić skutecznie działy HR muszą zastanowić się, jakie są największe atuty organizacji oraz jak je skutecznie komunikować na zewnątrz i do wewnątrz.
Szkolenie koncentruje się na dwóch strategicznych wymiarach employer brandingu – wzmacnianiu wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Warsztaty pokazują, jak strategicznie planować działania employer branding. To idealna mieszanka potrzebnej do tego struktury (cele strategiczne EB, EVP – propozycja wartości marki, persony/grupy docelowe, dobór narzędzi) oraz inspiracji (najlepsze praktyki z rynku i wskazówki w zakresie komunikowania w różnych kanałach).
Celem szkolenia jest:
- rozwinięcie kompetencji strategicznego myślenia w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy
- doskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie planowania i realizacji strategii employer branding
- wypracowanie szybkowdrażalnych pomysłów na działania EB, w tym na komunikację w mediach społecznościowych
Korzyści ze szkolenia:
- konkretne rozwiązania i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu strategii employer brandingowej
- zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy dzięki skutecznemu employer brandingowi
-
BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, 1,5-godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia działań employer brandingowych w Państwa firmie lub przygotowania planu działań zwiększających pozycję marki na rynku. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w obszarze employer brandingu.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- elementach strategii employer brandingowych
- narzędziach i sposobach kształtowania wizerunku pracodawcy
- najlepszych praktykach employer brandingowych w Polsce i za granicą
- sposobach pomiaru skuteczności działań w zakresie budowania marki pracodawcy
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- strategicznego i kompleksowego patrzenia na procesy kształtowania wizerunku pracodawcy
- planowania działań w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy, w tym tworzenia propozycji wartości marki pracodawcy (EVP)
- efektywnego wykorzystywania narzędzi employer brandingowych, w tym doskonalenia dotychczasowych sposobów komunikacji
- rozwijania poszczególnych narzędzi employer branding (doskonalenie ogłoszenia rekrutacyjnego i treści wykorzystywanych on-line, tworzenie atrakcyjnych historii do wykorzystania w różnych mediach, komunikacji EB w social mediach)
Adresaci szkolenia:
- wszystkie osoby zajmujące się dbaniem o wizerunek pracodawcy
- specjaliści z działów marketingu, HR, PR i komunikacji
- członkowie kadry zarządzającej zainteresowani tą tematyką
Metody pracy:
- miniwykład
- zadania indywidualne i grupowe
- analiza i doskonalenie dotychczasowych praktyk employer branding
- inspirujące przykłady z praktyki
- tworzenie koncepcji i planów działań employer branding oraz konkretnych pomysłów na komunikację EB, w tym na użytek social mediów
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Przykłady, gruntowna wiedza prowadzącej, jej otwartość, nastawienie i uważność na nasze cases.
Program
9:00-11:00 STRATEGICZNE POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY
- Analiza strategiczna marki pracodawcy, czyli skąd wiemy, co i jak komunikować w EB?
- Określenie wartości marki pracodawcy dla pracowników (EVP) oraz funkcji marki
- Marka, którą pokochają kandydaci – atrybuty funkcjonalne i emocjonalne marki
- Budowanie wiarygodności marki pracodawcy – jak to zrobić
11:15-13:15 EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE I SOCIAL MEDIACH
- Stwórz własny on-line mix! Elementy wizerunku pracodawcy on‐line
- EB w sieciach społecznościowych – jak zacząć i rozwijać komunikację on-line
- Przegląd najlepszych praktyk komunikacji EB w internecie i social mediach
- Proste, tanie i szybkie pomysły na komunikację EB w social mediach
13:45-15:45 EMPLOYER BRANDING “MÓWI HISTORIĄ”
- Dlaczego storytelling w działaniach wizerunkowych jest tak ważny
- Skąd czerpać pomysły na opowieści do działań EB. Jak story wspiera EVP
- Zdjęcie, film – czyli jak najlepiej pokazywać firmowe historie
- Co i jak mierzyć w działaniach EB
16:00-17:00 PODSUMOWANIE
- Co zabieram i co z tym zrobię
- Konsultacja pomysłów na działania EB
- Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
Wykładowca
Ekspert w dziedzinie employer branding i komunikacji wewnętrznej - konsultant, certyfikowany trener, audytor. Jest jedną z pionierek EB w Polsce. Projektowała i wdrażała jedną z pierwszych polskich strategii wizerunkowych pracodawcy (dla Mars Polska, w latach 2005-2006). Realizuje projekty doradcze i rozwojowe (m.in. badanie wizerunku pracodawcy i strategiczne doradztwo EB). Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Z jej ekspertyzy skorzystało wiele organizacji biznesowych, publicznych i z sektora NGO. W zakresie planowania i realizacji strategii EB m.in. Toyota Motor Manufacturing Poland, Alfa Laval oraz RSSC TÜV Reihnland Polska.
Oprócz wspierania organizacji w obszarze employer brandingu zajmuje się szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym. Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia procesów HR, projektuje i realizuje programy rozwojowe (dla zarządów i grup menedżerskich, zespołów funkcjonalnych i projektowych), rozwija kompetencje liderskie kadry zarządzającej (top management, menedżerowie liniowi oraz osoby przygotowywane do ról liderskich). Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: GlaxoSmithKline, Tchibo, Bergerat Monnoyeur (Catepillar), Polkomtel S.A. (Plus), Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, UM Wodzisławia Śląskiego i in.
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:
- przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- lub w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Nie możemy zagwarantować, że zawsze jest możliwość zarezerwowania noclegu wg podanych poniżej cen minimalnych. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie minimalnej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
Ceny minimalne w 2025 roku (są uzależnione od sezonu):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
- styczeń-luty oraz lipiec-sierpień: od 460 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 555 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-czerwiec oraz wrzesień-grudzień: od 490 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 585 zł (dwójka ze śniadaniem)
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
- styczeń-luty: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 385 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-sierpień: od 360 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
- wrzesień-grudzień: od 400 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 455 zł (dwójka ze śniadaniem)
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
- styczeń-grudzień: od 270 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 305 zł (dwójka ze śniadaniem)
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.