MASZ PYTANIA
DO TEGO SZKOLENIA?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje

Employer Branding: szkolenie z kształtowania wizerunku pracodawcy, również w mediach społecznościowych

Szkolenie 1-dniowe
Na szkoleniu powiemy: co to jest employer branding, strategiczne cele działań employer branding, tworzenie person i dobór narzędzi employer branding, trendy i dobre praktyki w employer brandingu, storytelling/siła opowieści w kształtowaniu wizerunku pracodawcy, employer branding on-line/w social mediach, mierzenie efektywności działań employer brandingowych, skuteczne budowanie wizerunku pracodawcy.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Employer branding to budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy. Jest to jeden z najważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie, ponieważ dziś wyzwaniem dla firm jest nie tylko przyciąganie dopasowanych kandydatów, ale także motywowanie i utrzymywanie obecnych pracowników. Aby to robić skutecznie działy HR muszą zastanowić się, jakie są największe atuty organizacji oraz jak je skutecznie komunikować na zewnątrz i do wewnątrz. 

Szkolenie koncentruje się na dwóch strategicznych wymiarach employer brandingu – wzmacnianiu wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Warsztaty pokazują, jak strategicznie planować działania employer branding. To idealna mieszanka potrzebnej do tego struktury (cele strategiczne EB, EVP – propozycja wartości marki, persony/grupy docelowe, dobór narzędzi) oraz inspiracji (najlepsze praktyki z rynku i wskazówki w zakresie komunikowania w różnych kanałach).
    
Celem szkolenia jest:

  • rozwinięcie kompetencji strategicznego myślenia w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy,
  • doskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie planowania i realizacji strategii employer branding
  • wypracowanie szybko wdrażalnych pomysłów na działania EB, w tym na komunikację w mediach społecznościowych.

Korzyści ze szkolenia:

  • konkretne rozwiązania i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu strategii employer brandingowej,
  • zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy dzięki skutecznemu employer brandingowi,
  • BONUS
    W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, 1,5-godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia działań employer brandingowych w Państwa firmie lub przygotowania planu działań zwiększających pozycję marki na rynku. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w obszarze employer brandingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • elementach strategii employer brandingowych,
  • narzędziach i sposobach kształtowania wizerunku pracodawcy, 
  • najlepszych praktykach employer brandingowych w Polsce i za granicą, 
  • sposobach pomiaru skuteczności działań w zakresie budowania marki pracodawcy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • strategicznego i kompleksowego patrzenia na procesy kształtowania wizerunku pracodawcy,
  • planowania działań w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy, w tym tworzenia propozycji wartości marki pracodawcy (EVP),
  • efektywnego wykorzystywania narzędzi employer brandingowych, w tym doskonalenia dotychczasowych sposobów komunikacji,
  • rozwijania poszczególnych narzędzi employer branding (doskonalenie ogłoszenia rekrutacyjnego i treści wykorzystywanych on-line, tworzenie atrakcyjnych historii do wykorzystania w różnych mediach, komunikacji EB w social mediach).

Adresaci szkolenia:

  • wszystkie osoby zajmujące się dbaniem o wizerunek pracodawcy,
  • specjaliści z działów marketingu, HR, PR i komunikacji,
  • członkowie kadry zarządzającej zainteresowani tą tematyką.

Metody pracy:

miniwykład, zadania indywidualne i grupowe, analiza i doskonalenie dotychczasowych praktyk employer branding, inspirujące przykłady z praktyki, tworzenie koncepcji i planów działań employer branding oraz konkretnych pomysłów na komunikację EB, w tym na użytek social mediów.

To szkolenie obecnie realizujemy w formie online – aby zapewnić najwyższą efektywność, pracujemy przez 2 dni po ½ dnia szkoleniowego. Zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

9:00-11:00 STRATEGICZNE POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY

  • Analiza strategiczna marki pracodawcy, czyli skąd wiemy, co i jak komunikować w EB?
  • Określenie wartości marki pracodawcy dla pracowników (EVP) oraz funkcji marki
  • Marka, którą pokochają kandydaci – atrybuty funkcjonalne i emocjonalne marki
  • Budowanie wiarygodności marki pracodawcy – jak to zrobić?

11:15-13:15 EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE I SOCIAL MEDIACH

  • Stwórz własny on-line mix! Elementy wizerunku pracodawcy on‐line
  • EB w sieciach społecznościowych – jak zacząć i rozwijać komunikację on-line?
  • Przegląd najlepszych praktyk komunikacji EB w internecie i social mediach
  • Proste, tanie i szybkie pomysły na komunikację EB w social mediach

13:45-15:45 EMPLOYER BRANDING “MÓWI HISTORIĄ”

  • Dlaczego storytelling w działaniach wizerunkowych jest tak ważny?
  • Skąd czerpać pomysły na opowieści do działań EB? Jak story wspiera EVP?
  • Zdjęcie, film – czyli jak najlepiej pokazywać firmowe historie
  • Co i jak mierzyć w działaniach EB?

16:00-17:00 PODSUMOWANIE

  • Co zabieram i co z tym zrobię?
  • Konsultacja pomysłów na działania EB
  • Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

Wykładowca

Ekspert w dziedzinie employer branding i komunikacji wewnętrznej - konsultant, certyfikowany trener, audytor. Jest jedną z pionierek EB w Polsce. Projektowała i wdrażała jedną z pierwszych polskich strategii wizerunkowych pracodawcy (dla Mars Polska, w latach 2005-2006). Realizuje projekty doradcze i rozwojowe (m.in. badanie wizerunku pracodawcy i strategiczne doradztwo EB). Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Z jej ekspertyzy skorzystało wiele organizacji biznesowych, publicznych i z sektora NGO. W zakresie planowania i realizacji strategii EB m.in. Toyota Motor Manufacturing Poland, Alfa Laval oraz RSSC TÜV Reihnland Polska.

Oprócz wspierania organizacji w obszarze employer brandingu zajmuje się szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym. Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia procesów HR, projektuje i realizuje programy rozwojowe (dla zarządów i grup menedżerskich, zespołów funkcjonalnych i projektowych), rozwija kompetencje liderskie kadry zarządzającej (top management, menedżerowie liniowi oraz osoby przygotowywane do ról liderskich). Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach.

Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: GlaxoSmithKline, Tchibo, Bergerat Monnoyeur (Catepillar), Polkomtel S.A. (Plus), Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, UM Wodzisławia Śląskiego i in. 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

990,00 zł + 23% VAT = 1217,70 zł brutto

990,00 zł + VAT zw = 990,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Hotele - pomoc w rezerwacjach

Współpracujemy z hotelami należącymi do grupy Louvre Hotels. Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl

Ważne:

  • Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
  • Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
  • Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
Są to 3 hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.

CENY W 2023 roku:

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 450 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 545 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 310 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 360 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 220 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 250 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 70 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.