Employer Branding – kształtowanie wizerunku pracodawcy

ONLINE
27 - 28 maja 2021 r., czwartek - piątek, 9.30 - 15.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu omówione i przećwiczone zostaną zagadnienia: jak przygotować strategię employer brandingową, jakie są dobre praktyki i trendy w employer brandingu, jak mierzyć efektywność działań employer brandingowych.

Proponowane przez nas szkolenie koncentruje się na dwóch strategicznych wymiarach employer brandingu – wzmacnianiu wizerunku firmy jako pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Warsztaty pokazują jak – poprzez strategiczne planowanie działań – wpływać na efektywność rekrutacji oraz obniżać wskaźnik rotacji personelu.
    
Celem szkolenia jest:

  • rozwinięcie kompetencji strategicznego myślenia w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy, 
  • doskonalenie praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia oraz egzekucji strategii employer branding. 

Korzyści ze szkolenia: konkretne narzędzia i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu strategii employer brandingowej. 

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • podstawach teoretycznych strategii employer brandingowych,
  • narzędziach i metodach kształtowania wizerunku pracodawcy, 
  • dobrych praktykach, 
  • sposobach pomiaru skuteczności działań w zakresie budowania marki pracodawcy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • strategicznego i kompleksowego patrzenia na procesy kształtowania wizerunku pracodawcy,
  • niezbędne do projektowania strategicznych działań w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy.

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby zajmujące się dbaniem o wizerunek pracodawcy, czyli m.in. specjaliści z działów marketingu, HR, PR i komunikacji, a także członkowie kadry zarządzającej zainteresowani tą tematyką.

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej konsultacji z trenerem po szkoleniu (1,5 h) w dogodnym ustalonym terminie.
konsultacja daje możliwość omówienia działań employer brandingowych w Państwa firmie lub przygotowania planu działań zwiększających pozycję marki na rynku. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani– trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga Panu/Pani zwiększyć efektywność w tym obszarze.

Metody pracy:
mini wykład prowadzącego, zadania indywidualne i grupowe, zadania pobudzające autorefleksję i samoocenę, tworzenie koncepcji i planów działań employer branding.

Program

Moduł 1: Employer Branding – wymiar strategiczny.

  1. Czym jest a czym nie jest strategia EB? Kiedy możemy mówić o strategicznym wymiarze działań wizerunkowych?
  2. Obszary kształtowania wizerunku pracodawcy i proces tworzenia marki pracodawcy.
  3. Koncepcja Employee Experience a Employer Branding.
  4. Analiza strategiczna organizacji jako punkt wyjścia dla działań employer branding.
  5. EVP jako filar skutecznej komunikacji marki pracodawcy.
  6. Grupy docelowe działań Employer Branding.
  7. Określenie celów strategicznych w obszarze kształtowania wizerunku pracodawcy.


Dzień 2: Employer branding – wymiar operacyjny.

  1. W poszukiwaniu efektu WOW - czy można wyróżnić się na rynku pracy i jak to zrobić.
  2. Organizacyjne opowieści, czyli skuteczny Employer Branding w praktyce.
  3. Wykorzystanie siły obrazu w działaniach EB.
  4. Wykorzystanie social mediów w działaniach Employer Branding.
  5. (Prze-)projektowanie procesów rekrutacji i adaptacji pod kątem efektu wizerunkowego (czyli Candidate i Newcomer Experience w praktyce).
  6. Efektywność działań EB – co i jak mierzyć?
  7. Jak skutecznie wdrażać działania z zakresu kształtowania wizerunku pracodawcy i ile to kosztuje?

Wykładowca

Ekspert w dziedzinie strategicznego HR, w tym komunikacji wewnętrznej i employer branding. Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Posiada wieloletnie doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych (m.in. badanie środowiska pracy, kształtowanie wizerunku pracodawcy, doskonalenie komunikacji wewnętrznej).  Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie liniowi, zespoły eksperckie), bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku.

Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), Polkomtel S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., UDT, PERN „Przyjaźń” S.A., Instanta Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski w Łodzi, Górnośląskie Centrum Kultury, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., EXATEL S.A., Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, COM4IT Sp. z o.o., PZOL Sp z o.o., Imago Public Relations, Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Tramwaje Warszawskie, UM Wodzisławia Śląskiego, Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in. Swoją wiedzą praktyczną dzieli się także ze studentami studiów podyplomowych (m.in. Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi także szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacja wewnętrzna, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, metody zarządzania, kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska i inne obszary tematyczne).

Współpracuje między innymi z Uniwersytetem Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Institute for International Research, Universum Polska, Employer Branding Institute. Pośród uczestników prowadzonych przez nią szkoleń byli specjaliści i menedżerowie wielu firm i organizacji, m.in. TP S.A., JTI Polska Sp. z o.o., Polkomtel S.A. (Plus GSM), Sanofi-Aventis Sp. z o.o., QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Volkswagen Bank Polska S.A., Volkswagen Poznań Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o. (Play), Górnośląskie Centrum Kultury, Urząd Marszałkowski w Łodzi, ING Bank Śląski.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1190,00 zł + 23% VAT = 1463,70 zł brutto

1190,00 zł + VAT zw = 1190,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

ONLINE
27 - 28 maja 2021 r., czwartek - piątek, 9.30 - 15.00