Zrównoważona sprzedaż – szkolenie z ESG dla działu sprzedaży
Szkolenie 2-dniowe
Na szkoleniu z ESG dla działu sprzedaży omawiamy m.in zagadnienia: podstawy zrównoważonego rozwoju, wpływ ESG na decyzje zakupowe, budowanie zrównoważonych relacji z klientami, strategie sprzedażowe w kontekście ESG.
Opis szkolenia
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego pokazujemy uczestnikom, jak komunikować działania ESG podejmowane w organizacji w celu budowania zaufania, zaangażowania i lojalności klientów, a docelowo zwiększania sprzedaży. Zwracamy uwagę na to, w jaki sposób podkreślać rzeczywiste zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i nie zostać posądzonym o greenwashing.
Cele szkolenia:
- Uświadomienie uczestnikom roli ESG w sprzedaży: uczestnicy zrozumieją, jak aspekty środowiskowe (E), społeczne (S) i zarządzania (G) wpływają na decyzje zakupowe klientów oraz jak te czynniki mogą być zintegrowane z efektywnymi strategiami sprzedażowymi.
- Budowanie świadomości i komunikacja ESG: nabycie umiejętności skutecznego komunikowania wartości ESG swojej firmy, co pozwoli na budowanie zaufania i lojalności klientów.
- Zaprezentowanie praktycznego zastosowania ESG w sprzedaży: szkolenie dostarczy narzędzi i technik do tworzenia ofert sprzedażowych opartych na wartościach ESG oraz monitorowania i mierzenia wpływu działań sprzedażowych na cele zrównoważonego rozwoju.
- Przygotowanie na przyszłość: uczestnicy będą przygotowani do stawienia czoła wyzwaniom związanym z wdrażaniem strategii ESG w sprzedaży oraz zrozumieją, jak te strategie mogą przyczynić się do długoterminowego sukcesu firmy.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
-
umiejętność zrozumienia potrzeb klientów w kontekście zrównoważonego rozwoju
-
umiejętność tworzenia ofert sprzedażowych opartych na wartościach ESG
-
możliwość budowania zaufania, zaangażowania i lojalności klientów, dzięki wdrożeniu zasad zrównoważonego rozwoju
-
zdolność do budowania przewagi konkurencyjnej oraz długoterminowego sukcesu firmy dzięki wdrożeniu strategii ESG w sprzedaży
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działów sprzedaży i marketingu: osoby odpowiedzialne za tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych oraz komunikację z klientami
- Menedżerowie sprzedaży: liderzy zespołów sprzedażowych, którzy chcą zrozumieć, jak ESG wpływa na wyniki sprzedaży i jak integrować te aspekty w zarządzaniu zespołami
- Konsultanci ds. zrównoważonego rozwoju: specjaliści, którzy wspierają firmy w implementacji strategii ESG i chcą poszerzyć swoją wiedzę o aspekty związane ze sprzedażą
- Analitycy rynkowi i specjaliści ds. strategii: osoby analizujące rynek i tworzące długoterminowe strategie biznesowe z uwzględnieniem ESG.
- Przedstawiciele społeczności lokalnych i organizacji pozarządowych: osoby chcące zrozumieć, jak firmy mogą integrować ESG w swoje strategie sprzedażowe i jakie to ma znaczenie dla społeczności lokalnych.
Metody szkoleniowe:
- wykład w oparciu o prezentacje multimedialne
- przykłady praktyczne
- dyskusje grupowe: wymiana doświadczeń i wspólne omawianie wyzwań
- praktyczne ćwiczenia mające na celu zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do ESG w kontekście sprzedaży
- Definicja i znaczenie ESG: co to jest ESG i dlaczego jest ważne dla sprzedaży
- Kluczowe pojęcia: omówienie terminologii, takiej jak: CSR, CSRD, NFRD, ESRS, interesariusze, badanie istotności, ślad węglowy
- Trzy filary ESG: Environment (środowisko), Social (aspekty społeczne) i Governance (ład korporacyjny) w kontekście zrównoważonego rozwoju
- Wpływ ESG na strategie sprzedażowe: jak aspekty ESG kształtują strategie sprzedażowe i relacje z klientami
- Korzyści dla działów sprzedaży: jak uwzględnienie ESG może poprawić wyniki sprzedażowe
Moduł 2: Budowanie zrównoważonych relacji z klientami
- Oczekiwania klientów w zakresie ESG: jakie są oczekiwania współczesnych klientów dotyczące zrównoważonego rozwoju
- Komunikacja wartości ESG: jak skutecznie komunikować zaangażowanie firmy w ESG do klientów
- Budowanie zaufania i lojalności: jak zrównoważone praktyki sprzedażowe mogą budować długotrwałe relacje z klientami
Moduł 3: Doskonałe strategie sprzedażowe w kontekście ESG
- Tworzenie ofert opartych na wartościach ESG: jak tworzyć oferty, które podkreślają zaangażowanie firmy w ESG
- Budowanie świadomości społecznej i ekologicznej: jak edukować klientów i promować świadomość ESG w działaniach sprzedażowych
Moduł 4: Wyzwania i rozwój
- Wyzwania związane z implementacją ESG w sprzedaży: jakie są najczęstsze wyzwania i jak sobie z nimi radzić
- Przyszłość zrównoważonych strategii sprzedażowych: jakie są przyszłe trendy i kierunki rozwoju zrównoważonych strategii sprzedażowych
Moduł 5: Podsumowanie
- Dyskusja i wnioski: jak strategie sprzedażowe mogą przyczynić się do zrównoważonego rozwoju
- Q&A: odpowiedzi na pytania uczestników i podsumowanie zdobytej wiedzy
Wykładowca
Certyfikowana Ekspertka ESG i zrównoważonego rozwoju, wykładowczyni na studiach podyplomowych ESG, prelegentka na polskich i międzynarodowych wydarzeniach ESG, trenerka.
Managerka z 20-letnim doświadczeniem we współpracy z firmami produkcyjnymi i usługowymi oraz organizacjami publicznymi i non-profit.
Twórczyni aplikacji zrzeszającej społeczność ESG w Polsce oraz w innych krajach.
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:
- przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- lub w budynku Hotelu Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem