Jak INSTAGRAM może zwiększyć Twoją sprzedaż? Szkolenie z budowania marki
Szkolenie 1-dniowe
Na szkoleniu omówimy m.in. zagadnienia: jak prowadzić angażujące konto na Instagramie, jak czerpać zyski z konta na Instagramie, jak zaplanować strategię contentową na Instagramie, jak zbudować społeczność na Instagramie, jak zbudować swoją markę na Instagramie, jak prowadzić działania z zakresu influencer marketingu na Instagramie.
Opis szkolenia
Szkolenie z marketingu na Instagramie jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz zacząć budować zaangażowaną społeczność
- szukasz praktycznych porad do tworzenia postów, stories i reels
- konto na Instagramie nie przynosi oczekiwanych rezultatów
- konto utknęło w miejscu i nie rozwija się
- chcesz tworzyć dobry content
- zastanawiasz się, jak zacząć sprzedaż na Instagramie
Weź udział w szkoleniu i stwórz strategię kampanii, stwórz angażujący content, przeprowadź skuteczne działania, a w rezultacie – świętuj sukces!
Cele szkolenia:
- nabycie wiedzy z podstaw prowadzenia konta na Instagramie
- nabycie kompetencji stworzenia angażującego contentu
- zdobycie wiedzy dotyczącej budowania społeczności
- zdobycie umiejętności planowania i egzekucji skutecznych kampanii z twórcami internetowymi
Korzyści ze szkolenia:
- większa efektywność wydanego budżetu na działania na Instagramie
- możliwość zbudowania nowego kanału dotarcia do odbiorców
- umiejętność planowania kampanii, które przynoszą realne efekty
- poznanie nowego sposobu na budowanie świadomości o marce/produkcie
- zdobycie praktycznych umiejętności warsztatowych z tworzenia contentu
Na szkoleniu dowiesz się, jak:
- ułożyć strategię na działania na Instagramie
- tworzyć angażujący content
- praktycznie jak nagrywać stories, pisać posty, montować reels
- wyszukiwać odpowiednich influencerów
- analizować swoje działania
- budować społeczność, która chce kupować Twoje produkty
Adresaci szkolenia:
Wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności planowania, tworzenia i realizacji skutecznych kampanii z wykorzystaniem influencerów, w szczególności:
- marketerzy
- pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i promocję
- właściciele firm
Metody szkoleniowe:
Wykład połączony z praktycznymi warsztatami, praca w grupach.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Zaczynamy od fundamentów – strategia
- SWOT dla marki
- Kanwa marki
- Jak zbudować społeczność, która kupuje
- Budowanie społeczności od czego zacząć
- Dlaczego nie warto kupować followersów/lajków
- Co podbija poczucie przynależności do grupy
- Jak pozyskać pierwszych followersów
- Strategia „mikro interakcji”
- Zasady tworzenie dobrego contentu - angażowanie - 30 min
- Insight podstawą tworzenia.
- Dlaczego szerujemy content? Co sprawia, że post staje się viralem
- Jak zrobić angażującą grafikę/zdjęcie
- Instagram - dobre praktyki
BLOK I – specyfika platformy i przykłady
- Specyfika platformy
- O co chodzi z hashtagami
- Warsztat z dobierania hashtagów
- Najlepsze narzędzia
- Dobre praktyki – przykłady
BLOK II – warsztaty praktyczne
- Tworzenie postów produktowych
- Opracowywanie grafik
- Skuteczne sprzedawanie na Instagramie
- Angażowanie influencerów
- Najlepsze praktyki influencer marketingu
- Analityka na Instagramie
- Warsztaty praktyczne - stworzenie relacji Insta stories /reels
BLOK I – teoria
- Insta stories/reels – czym są i dlaczego uzależniają
- Warsztaty – przejście możliwości aplikacji
- Dobre praktyki – przykłady pomysłów na stories
BLOK II – warsztaty praktyczne
- Praktyczne zadanie do wykonania dla uczestników
- Sesja pytań, podsumowanie szkolenia
Wykładowca
Specjalistka analityki influencer marketingu.
Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.
Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.
Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.
Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy. Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
-
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok przycisku ZAPISZ SIĘ.
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Dla szkoleń realizowanych hybrydowo w terminach od kwietnia 2024 r. obowiązują różne ceny w zależności od formy udziału w szkoleniu.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem