Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży. Efektywna sprzedaż zależy...
Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży.
Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych, przez cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą.
Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.
Szkolenia ze sprzedaży odbywają się stacjonarnie w Warszawie. Część szkoleń jest zaprojektowana hybrydowo, to znaczy część uczestników znajduje się w sali szkoleniowej, część łączy się zdalnie w czasie rzeczywistym. Popularne są także szkolenia online dla handlowców.
Niezależnie od wybranej formy uczestnictwa, kursanci mają takie same możliwości pozyskania wiedzy i umiejętności. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania i na bieżąco rozmawiać z innymi uczestnikami.
Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.
Szkolenia sprzedażowe cieszą się także popularnością wśród klientów zamawiających szkolenia zamknięte. Możemy zorganizować je na terenie całego kraju (Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice i wszelkie inne, wybrane przez klienta, miasta). Program i szczegóły organizacyjne są wtedy dopasowane pod specyficzne potrzeby danej firmy czy instytucji.
Szkolenia sprzedażowe zaprojektowaliśmy w taki sposób, by były odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Szkolenie "Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców" będzie odpowiednie dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą. Z kolei szkolenie "Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko" dedykujemy handlowcom z dużym doświadczeniem.
Szkolenia handlowe są odpowiednie zarówno dla firm, które realizują sprzedaż do klientów indywidualnych (b2c), jak i dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i usługi w modelu b2b. Praktyczną wiedzę uzyskają osoby pracujące na rynku detalicznym i hurtowym, w dużych korporacjach i małych firmach, którze sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie.
Zapraszamy na szkolenia dla handlowców, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, jak zdobyć klienta, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, negocjacje i ich metody.
Poniżej prezentujemy katalog szkoleń z tego obszaru:
Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej opartej na wartościach oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom.
Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.
Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży. Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu.
Specjalny program szkoleniowy dla osób, które pragną świadomie kierować swoim życiem zawodowym i realizować ambitne projekty. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do budowania marki osobistej w najpopularniejszym social medium dla profesjonalistów – portalu LinkedIn. Pokażemy także, jak poprzez markę osobistą stworzyć profesjonalny wizerunek firmy.
Szkolenie pokazuje, jak prowadzić angażujące konto na Instagramie, jak czerpać zyski z konta na Instagramie, jak zaplanować strategię contentową na Instagramie, jak zbudować społeczność na Instagramie, jak zbudować swoją markę na Instagramie, jak prowadzić działania z zakresu influencer marketingu na Instagramie.
W naszej ofercie znajdują się także indywidualne konsultacje z trenerem/ekspertem z zakresu sprzedaży. Podczas spotkania szczegółowo omawiamy sytuacje i przypadki, które stanowią dla klienta szczególną trudność. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy.
Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę. Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.
Poza tematami, które znajdują się w naszej ofercie szkoleniowej na stałe, możemy na życzenie zorganizować także inne tematy, np.:
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.