alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Komunikacja wewnętrzna w firmie i w urzędzie. Profesjonalna ścieżka komunikacji wewnętrznej w organizacji

Na szkoleniu omówimy następujące zagadnienia: co to jest komunikacja wewnętrzna, jak budować komunikaty wewnętrzne, narzędzia komunikacji wewnętrznej, jak tworzyć angażujące komunikaty, kultura dialogu, ścieżka komunikacji wewnętrznej, tworzenie infografik, komunikowanie sytuacji trudnych, KPI w komunikacji wewnętrznej.

Opis szkolenia

Komunikacja wewnętrzna jest przekazywaniem informacji wewnątrz organizacji. Od jej efektywności zależy skuteczność wielu procesów w firmie. Zapraszamy na szkolenie, które wyposaży uczestników w wiedzę i umiejętności, które zaprocentują poprawą obiegu informacji wewnątrz organizacji.

Celem szkolenia jest:

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy, czym jest komunikacja wewnętrzna oraz praktycznych umiejętności stosowania tego narzędzia.

Korzyści ze szkolenia:

  • sprawne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych,
  • większa efektywność organizacji dzięki skutecznej komunikacji wewnętrznej.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • głównych cechach skutecznej komunikacji wewnętrznej,
  • roli przeszkód komunikacyjnych i sposobach ich redukowania,
  • projektowaniu i redagowaniu angażujących infografik,
  • barierach i szumach komunikacyjnych oraz sposobach ich minimalizowania.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • planowania skutecznej komunikacji wewnętrznej w organizacji,
  • formułowania jasnych i spójnych komunikatów,
  • definiowania i systematyzowania kompetencji osób posługujących się komunikacją wewnętrzną.

Adresaci szkolenia:

  • przedstawiciele działów HR odpowiedzialnych za komunikację i komunikowanie procesów biznesowych,
  • specjaliści i kierownicy, którzy odpowiadają w organizacji za proces komunikacji wewnętrznej,
  • specjaliści i eksperci działający w obszarze employer brandingu,
  • każdy, kto może w przyszłości w organizacji zacząć zajmować się procesami komunikacji wewnętrznej,
  • pasjonaci komunikacji pragnący rozszerzyć swoją wiedzę na ten temat

Metody pracy:

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestnicy omawiają i rozwiązują case’y biznesowe z praktyki swojej organizacji. Dzięki temu wychodzą ze szkolenia z gotowymi rozwiązaniami i mogą je natychmiast wdrożyć w swoich organizacjach.

Program

DZIEŃ 1

Cześć I: Wiedzieć, z czym mam do czynienia. Czym jest, a czym nie jest komunikacja wewnętrzna w organizacji.

  • Zdefiniujesz rolę i wagę komunikacji wewnętrznej w organizacji.
  • Rozpoznasz cele, którym służy, a którym nie służy i jakie w związku z tym powinna mieć cechy, jakimi kanałami.
  • Rozpoznasz, na jakie obszary ma wpływ komunikacja wewnętrzna.
  • Nazwiesz i usystematyzujesz kompetencje osób posługujących się tym narzędziem.

Cześć II: Wyzwaniem jest spójność i jasny odbiór komunikatu.

  • Zdefiniujesz pojęcie szumów komunikacyjnych i dowiesz się, jaki im przeciwdziałać.
  • Dowiesz się, czemu służy kultura dialogu i co zrobić, by była ona spójna.

Cześć III: Zaplanować skutek. Co sprawia, że komunikacja jest skuteczna.

  • Dowiesz się, jakie są cechy skutecznej komunikacji.
  • Zdefiniujesz oczekiwania odbiorców komunikacji wewnętrznej.
  • Dobierzesz narzędzia w postaci kanałów i wyznaczysz cel, jaki chcesz osiągnąć.
  • Stworzysz i zaplanujesz ścieżkę komunikacji wewnętrznej w organizacji.

Cześć IV: Żeby chcieli Cię usłyszeć, zrozumieć i odpowiedzieć.

  • Dowiesz się, dlaczego treści, które komunikujesz powinny być angażujące, jak je stworzyć i jaką masz z tego korzyść.
  • Zaprojektujesz treści według zasad służących projektowaniu i redagowaniu angażujących infografik.

DZIEŃ 2

Cześć I: Zarządzający: jak powie, tak będzie!

  • Zdefiniujesz kompetencje komunikacyjne kadry zarządzającej.
  • Dowiesz się, dlaczego tak ważne jest, by je budować, rewidować i wzmacniać.

Część II: Komunikacja angażującego lidera

  • Poznasz odpowiedź na pytanie, jak komunikuje angażujący lider.
  • Dowiesz się, dlaczego ważne jest, by komunikować według standardów oraz jak je zdiagnozować i przygotować.
  • Poznasz bariery komunikacyjne i dowiesz się, co zrobić, by minimalizować ich występowanie.
  • Przyswoisz dobre praktyki komunikacji liderskiej.

Cześć III: Nie kopać studni, gdy płonie las.

  • Dowiesz się, dlaczego właściwe komunikowanie sytuacji trudnych jest istotne.
  • Poznasz odpowiedź na pytanie, jak komunikować sytuacje, które są trudne dla pracowników.

Część IV: Zmierzmy się z tym.

  • Uzyskasz wiedzę, czym są KPI w komunikacji.
  • Zdefiniujesz główne KPI dla komunikacji w swojej organizacji.
  • Dowiesz się jak je badać i optymalizować.

Wykładowca

Certyfikowany trener Moderatora, jednej z czołowych polskich Szkół Trenerów Biznesu, Certyfikowany Trener New World Kirkpatrick Model/ Bronze Level. Członek Klubu Trenerów Biznesu.

Studiowała w Niemczech i Polsce.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując między innymi w Performance Media i Kazar jako trener wewnętrzny oraz doradca kadry zarządzającej. Jako niezależny konsultant pracowała z między innymi z zespołami Polpharma Biologics, Arvato, DZ Bank, Emed oraz Managerami kadry zarządzającej oraz CFO.

W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków. Specjalizuje się w tematach dotyczących obsługi klienta, podnoszenia efektywności zespołów, delegowania zadań, feedbacku, autoprezentacji, podnoszenia standardów komunikacji, asertywności menedżera.

Miejsce

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

 W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, cena netto ulega obniżeniu o 5% i wynosi: 1225,50 zł netto + VAT (23% lub zw)

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** - wkrótce otwarcie hotelu po remoncie

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.