Opis szkolenia
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności menedżerskich niezbędnych do efektywnego kierowania zespołem. Szkolenie odpowiada m.in. na pytania:
- jak zbudować efektywny zespół,
- jak wzmacniać zaangażowanie pracowników,
- jak budować satysfakcję pracowników z pracy,
- jak delegować zadania i je egzekwować,
- jak przeprowadzać rozmowy oceniające i motywujące,
- jak prowadzić spotkania zespołowe.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- etapach budowania zespołu, typowych wyzwań stojących przed menadżerem na każdym etapie i roli menażera na każdym etapie,
- naturalnym stylu kierowania,
- metodzie rozpoznawania ról w zespole oraz sposobach na dobór pracowników z określonymi rolami do realizowanych zadań,
- zadaniach menedżera na poziomie operacyjnym i strategicznym,
- narzędziach umożliwiającym zwiększenie motywacji oraz rozwój pracowników,
- technikach efektywnego prowadzenia spotkania z zespołem.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- wykorzystania swoich cech i kompetencji do odpowiedniego dostosowania swojego stylu kierowania do członków zespołu,
- rozpoznawania stylów osobowości oraz stopnia dojrzałości pracowników,
- wykorzystanie kluczowych umiejętności menadżerskich tj. delegowanie zadań czy weryfikacja postępów,
- wykorzystywania narzędzi motywacyjnych dostosowanych do poszczególnych członków zespołu.
Adresatami szkolenia są osoby, które chcą:
- doskonalić swoje umiejętności z zakresu zarządzania zespołem,
- poznać zasady budowania zespołu oraz znaczenia roli jednostki w zespole,
- poznać techniki i narzędzia rozpoznawania stylów zarzadzania, typów osobowości i dojrzałości biznesowej; oraz ich wpływu na współpracę i rozwój w zespole,
- pogłębić swoja wiedzę w zakresie dostosowywania swojego stylu zarządzania oraz metod zarządzania zespołem,
- udoskonalić swój potencjał w zakresie motywowania zespołu, a przede wszystkim w zakresie konstruktywnego kierowania zespołem.
To szkolenie dla menedżerów początkującyh oraz takich, którzy posiadają już doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych przypadków, trudności i wyzwań. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga zaplanować wdrożenie wiedzy i umiejętności uzyskanych na szkoleniu do wykonywania zadań związanych z codzienną pracą.
Metody szkoleniowe:
mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne indywidualne oraz w grupach (symulacje, gry zespołowe), dyskusje na forum.
Program
- Fazy rozwoju zespołu:
- fazy rozwoju zespołu według Tackmana,
- role w zespole według Belbina,
- typowe problemy oraz rola menadżera na poszczególnych etapach rozwoju zespołu.
- Rola menadżera w zarządzaniu zespołem:
- określenie naturalnego stylu zarządzania,
- główne zadania menadżera na poziomie operacyjnym:
- planowanie zadań,
- delegowanie zadań (metody delegowania),
- ewaluacja zadań i udzielanie informacji zwrotnej,
- delegowanie odpowiedzialności i nadawanie uprawnień.
- Menadżer, a zespół:
- rozpoznawanie stylów osobowości członków zespołu,
- dopasowanie roli i sposobu zarządzania do członków zespołu,
- techniki motywacji i umiejętność ich dostosowania do członków zespołu,
- rozmowy oceniające,
- rozmowy motywujące.
- Menadżer a lider:
- czym różni się menadżer operacyjny od lidera, jak przejść z poziomu operacyjnego do liderskiego,
- menadżer na froncie – jak prowadzić efektywne spotkanie zespołu,
- menadżer na etapie zmian – jak przekazywać informacje o zmianach i zaprosić zespół do zmiany,
- techniki motywowania do zmian i utrzymania trwałych postaw wobec zmian.
Wykładowca
Menedżer HR z 15 – letnim doświadczeniem we współpracy z zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń, prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
1390,00 zł + 23% VAT = 1709,70 zł brutto
1390,00 zł + VAT zw = 1390,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:
Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)
Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.