Narzędzia efektywnego lidera - operacyjne i strategiczne aspekty roli menedżera

Warszawa / lub ONLINE
16 - 17 marca 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
18 - 19 maja 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności menedżerskich niezbędnych do efektywnego kierowania zespołem. Szkolenie odpowiada m.in. na pytania:

  • jak zbudować efektywny zespół,
  • jak wzmacniać zaangażowanie pracowników,
  • jak budować satysfakcję pracowników z pracy,
  • jak delegować zadania i je egzekwować,
  • jak przeprowadzać rozmowy oceniające i motywujące,
  • jak prowadzić spotkania zespołowe.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • etapach budowania zespołu, typowych wyzwań stojących przed menadżerem na każdym etapie i roli menażera na każdym etapie,
  • naturalnym stylu kierowania, 
  • metodzie rozpoznawania ról w zespole oraz sposobach na dobór pracowników z określonymi rolami do realizowanych zadań,
  • zadaniach menedżera na poziomie operacyjnym i strategicznym, 
  • narzędziach umożliwiającym zwiększenie motywacji oraz rozwój pracowników,
  • technikach efektywnego prowadzenia spotkania z zespołem. 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wykorzystania swoich cech i kompetencji do odpowiedniego dostosowania swojego stylu kierowania do członków zespołu,
  • rozpoznawania stylów osobowości oraz stopnia dojrzałości pracowników,
  • wykorzystanie kluczowych umiejętności menadżerskich tj. delegowanie zadań czy weryfikacja postępów,
  • wykorzystywania narzędzi motywacyjnych dostosowanych do poszczególnych członków zespołu. 

Adresatami szkolenia są osoby, które chcą:

  • doskonalić swoje umiejętności z zakresu zarządzania zespołem,
  • poznać zasady budowania zespołu oraz znaczenia roli jednostki w zespole,  
  • poznać techniki i narzędzia rozpoznawania stylów zarzadzania, typów osobowości i dojrzałości biznesowej; oraz ich wpływu na współpracę i rozwój w zespole,
  • pogłębić swoja wiedzę w zakresie dostosowywania swojego stylu zarządzania oraz metod zarządzania zespołem, 
  • udoskonalić swój potencjał w zakresie motywowania zespołu, a przede wszystkim w zakresie konstruktywnego kierowania zespołem.

To szkolenie dla menedżerów początkującyh oraz takich, którzy posiadają już doświadczenie w zarządzaniu zespołem. 

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.

Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych przypadków, trudności i wyzwań. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga zaplanować wdrożenie wiedzy i umiejętności uzyskanych na szkoleniu do wykonywania zadań związanych z codzienną pracą.

Metody szkoleniowe:

mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne indywidualne oraz w grupach (symulacje, gry zespołowe), dyskusje na forum.

Program

  1. Fazy rozwoju zespołu:
  • fazy rozwoju zespołu według Tackmana,
  • role w zespole według Belbina,
  • typowe problemy oraz rola menadżera na poszczególnych etapach rozwoju zespołu.
  1. Rola menadżera w zarządzaniu zespołem: 
  • określenie naturalnego stylu zarządzania,
  • główne zadania menadżera na poziomie operacyjnym:
    • planowanie zadań,
    • delegowanie zadań (metody delegowania),
    • ewaluacja zadań i  udzielanie informacji zwrotnej,
    • delegowanie odpowiedzialności i nadawanie uprawnień.
  1. Menadżer, a zespół:
  • rozpoznawanie stylów osobowości członków zespołu,
  • dopasowanie roli i sposobu zarządzania do członków zespołu,
  • techniki motywacji i umiejętność ich dostosowania do członków zespołu,
  • rozmowy oceniające,
  • rozmowy motywujące.
  1. Menadżer a lider:
  • czym różni się menadżer operacyjny od lidera, jak przejść z poziomu operacyjnego do liderskiego,
  • menadżer na froncie – jak prowadzić efektywne spotkanie zespołu, 
  • menadżer na etapie zmian – jak przekazywać informacje o zmianach i zaprosić zespół do zmiany,
  • techniki motywowania do zmian i utrzymania trwałych postaw wobec zmian.

Wykładowca

Menedżer HR z 15 – letnim doświadczeniem we współpracy z  zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym.  Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń,  prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1390,00 zł + 23% VAT = 1709,70 zł brutto

1390,00 zł + VAT zw = 1390,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
16 - 17 marca 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
18 - 19 maja 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00