Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

On the job training - trening na stanowisku pracy

Trening na stanowisku pracy to cykl indywidualnych spotkań z trenerem, który analizuje pracę uczestnika, a następnie na podstawie obserwacji przeprowadza działania rozwojowe zwiększające efektywność pracy.

Szkolenie realizowane na zamówienie. W przypadku zainteresowania, prosimy o kontakt. Program szkolenia, forma, miejsce, termin - zostaną dostosowane do potrzeb odbiorcy.

Opis szkolenia

Co to jest on the job training?

On the job training to trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie wspólnie z trenerem-praktykiem pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą).  

On the job training umożliwia:

  • wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika,
  • nadanie kierunku rozwoju kompetencji,
  • skuteczne wyznaczanie i osiąganie celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji.

Kiedy wybrać on the job training?

  • Jeśli chcesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu komunikacji biznesowej, zarządzania sobą i swoimi emocjami, rozmowy handlowej, zarządzania zespołem sprzedażowym oraz szybko i skutecznie wprowadzić zmiany w swoich działaniach.
  • Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych.
  • Jeśli zależy Ci na poprawie efektywności i wydajności swojej pracy.
  • Jeśli chcesz pokonać swoje trudności, sprostać wyzwaniom, przemodelować swoje przekonania i zyskać pewność siebie.
  • Jeśli czujesz, że „walisz głową w mur” i nie widzisz nowych rozwiązań,
  • Jeśli pomimo stałego rozwoju wciąż wracasz do starych schematów, które nie przynoszą Ci korzyści.
  • Jeśli za Twoim zaangażowaniem nie idą lepsze wyniki lub jesteś w sprzedażowym kryzysie.

Dzięki indywidualnej współpracy i partnerskiej relacji opartej na zaufaniu, trener jest w stanie zdiagnozować potrzeby rozwojowe uczestnika, jego potencjał, mocne strony i zasoby, a także niesprzyjające przekonania i nawyki, wyzwania i trudności oraz obszary do dalszej pracy.

Trener stymuluje uczestnika do odkrywania nowych rozwiązań, co powoduje, że uczestnik wyciąga trafne wnioski, ma wysoki poziom motywacji wewnętrznej do natychmiastowego wdrażania wypracowanych rozwiązań w czasie rzeczywistym. Uczestnik podczas treningu realizuje jasno określone cele, podnosząc tym samym konkretne umiejętności, co bezpośrednio przekłada się na efektywność jego pracy.

Dla kogo on the job training?

  • dla osób pracujących w działach handlowych i działach obsługi klienta, którzy mają stały bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientem.
  • dla przedsiębiorców, którzy sami aktywnie pozyskują klientów lub prowadzą swój zespół sprzedażowy.
  • dla managerów, którzy zarządzają sprzedażą oraz wspierają swój zespół w codziennej pracy i ukierunkowują działania członków swojego zespołu.
  • dla trenerów i coachów, którzy dbają o proces rozwoju pracowników w dziale handlowym lub dziale obsługi klienta. 

Program

Przebieg współpracy podczas on the job training:

Cykl obejmuje 6-8 spotkań, trwających 1,5-3 h.

  1. Przeprowadzenie badania kompetencji oraz potrzeb rozwojowych uczestnika poprzez obserwację codziennych działań i obowiązków, podczas pełnego dnia pracy.
     
  2. Przygotowanie i omówienie (z uczestnikiem i/lub przełożonym) planu rozwoju dla uczestnika.

    Plan uwzględnia jego zasoby oraz trudności w efektywnym realizowaniu wyznaczonych celów, a także mocne i słabe strony oraz zestawienie ich profilem kompetencyjnym na danym stanowisku.
     
  3. Treningi indywidualne na stanowisku pracy (on the job training)

Cykliczne spotkania rozwojowe w trakcie wypełniania obowiązków przez uczestnika

PRZYKŁADY: uczestnik przeprowadza rozmowy handlowe przez telefon w obecności trenera, trener zaprasza do realizacji zadań zwiększających umiejętności uczestnika, udziela konstruktywnej i wspierającej informacji zwrotnej wspólnie z uczestnikiem wypracowując nowe rozwiązania.

Działania te bezpośrednio wpływają na rozwój kompetencji pracownika w określonym obszarze.

  1. Podsumowanie współpracy z określeniem osiągniętych kompetencji oraz wyznaczeniem kierunku dalszej pracy nad rozwojem uczestnika.

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .

Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.

Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Cena

Szkolenia wyceniane są indywidualnie po przekazaniu przez Państwa zapytania ofertowego.

Zapraszam do kontaktu:

Izabela Jurek 
Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych
e-mail: izabela.jurek@jgt.pl
tel. 22 880 06 29

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.