Opis szkolenia
Czym jest on the job training?
To trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie wspólnie z trenerem praktykiem pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą. Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.
W jakich sytuacjach pomaga on the job training?
- jeśli chcesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu komunikacji biznesowej, zarządzania sobą i swoimi emocjami, rozmowy handlowej, zarządzania zespołem sprzedażowym oraz szybko i skutecznie wprowadzić zmiany w swoich działaniach,
- jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych,
- jeśli zależy Ci na poprawie efektywności i wydajności swojej pracy,
- jeśli chcesz pokonać swoje trudności, sprostać wyzwaniom, przemodelować swoje przekonania i zyskać pewność siebie,
- jeśli czujesz, że „walisz głową w mur” i nie widzisz nowych rozwiązań,
- jeśli pomimo stałego rozwoju wciąż wracasz do starych schematów, które nie przynoszą Ci korzyści,
- jeśli za Twoim zaangażowaniem nie idą lepsze wyniki lub jesteś w sprzedażowym kryzysie.
Dzięki indywidualnej współpracy trener jest w stanie zdiagnozować potrzeby rozwojowe uczestnika, jego potencjał, mocne strony i zasoby, a także niesprzyjające przekonania i nawyki, wyzwania i trudności oraz obszary do dalszej pracy. Trener stymuluje uczestnika do odkrywania nowych rozwiązań, co powoduje, że uczestnik wyciąga trafne wnioski, ma wysoki poziom motywacji wewnętrznej do natychmiastowego wdrażania wypracowanych rozwiązań w czasie rzeczywistym. Uczestnik podczas treningu realizują jasno określone cele podnosząc tym samym konkretne umiejętności, co bezpośrednio przekłada się na efektywność jego pracy.
Do kogo skierowany jest on the job training?
- dla osób pracujących w działach handlowych i działach obsługi klienta, którzy mają stały bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientem.
- dla przedsiębiorców, którzy sami aktywnie pozyskują klientów lub prowadzą swój zespół sprzedażowy.
- dla managerów, którzy zarządzają sprzedażą oraz wspierają swój zespół w codziennej pracy i ukierunkowują działania członków swojego zespołu.
- dla trenerów i coachów, którzy dbają o proces rozwoju pracowników w dziale handlowym lub dziale obsługi klienta.
Program
Przebieg współpracy podczas on the job training:
Jest to cykl od 6 do 8 spotkań, a każde z nich trwa od 1,5 h do 3 h.
- Przeprowadzenie badania kompetencji oraz potrzeb rozwojowych uczestnika poprzez obserwację codziennych działań i obowiązków, podczas pełnego dnia pracy.
- Przygotowanie i omówienie (z uczestnikiem i/lub przełożonym) planu rozwoju dla uczestnika, uwzględniając jego zasoby oraz trudności w efektywnym realizowaniu wyznaczonych celów, a także mocne i słabe strony oraz zestawienie ich profilem kompetencyjnym na danym stanowisku.
- Treningi indywidualne na stanowisku pracy (on the job training), przeprowadzenie cyklicznych spotkań rozwojowych w trakcie wypełniania obowiązków przez uczestnika, np. uczestnik przeprowadza rozmowy handlowe przez telefon w obecności trenera, trener zaprasza do realizacji zadań zwiększających umiejętności uczestnika, udziela konstruktywnej i wspierającej informacji zwrotnej wspólnie z uczestnikiem wypracowując nowe rozwiązania. Działania te bezpośrednio wpływają na rozwój kompetencji pracownika w określonym obszarze.
- Podsumowanie współpracy z określeniem osiągniętych kompetencji oraz wyznaczeniem kierunku dalszej pracy nad rozwojem uczestnika.
Wykładowca
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską. Z sukcesem przeprowadził ponad dwa tysiące. Godzin szkoleń i ponad tysiąc indywidualnych spotkań rozwojowych i sesji coachingowych.
Miejsce
Spotkania mogą odbywać się w formie online lub stacjonarnej. Szczegóły dotyczące lokalizacji poszczególnych spotkań będą ustalane pomiędzy trenerem a klientem po podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.
Cena
Cena ustalana jest indywidualnie w zależności od zakresu merytorycznego poruszanego tematu, czasu i formy spotkania.
Zapraszam do kontaktu w sprawie treningu w miejscu pracy:
Zuzanna Sobolewska
Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych
tel. 22 880 06 29
e - mail: zuzanna.sobolewska@jgt.pl