MASZ PYTANIA
DO TEGO SZKOLENIA?
Skontaktuj się z nami:

On the job training - trening na stanowisku pracy

Trening na stanowisku pracy to cykl indywidualnych spotkań z trenerem, który analizuje pracę uczestnika, a następnie na podstawie obserwacji przeprowadza działania rozwojowe zwiększające efektywność pracy.

Szkolenie realizowane na zamówienie. W przypadku zainteresowania, prosimy o kontakt. Program szkolenia, forma, miejsce, termin - zostaną dostosowane do potrzeb odbiorcy.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Co to jest on the job training?

On the job training to trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie wspólnie z trenerem-praktykiem pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą).  

On the job training umożliwia:

  • wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika,
  • nadanie kierunku rozwoju kompetencji,
  • skuteczne wyznaczanie i osiąganie celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji.

Kiedy wybrać on the job training?

  • Jeśli chcesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu komunikacji biznesowej, zarządzania sobą i swoimi emocjami, rozmowy handlowej, zarządzania zespołem sprzedażowym oraz szybko i skutecznie wprowadzić zmiany w swoich działaniach.
  • Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych.
  • Jeśli zależy Ci na poprawie efektywności i wydajności swojej pracy.
  • Jeśli chcesz pokonać swoje trudności, sprostać wyzwaniom, przemodelować swoje przekonania i zyskać pewność siebie.
  • Jeśli czujesz, że „walisz głową w mur” i nie widzisz nowych rozwiązań,
  • Jeśli pomimo stałego rozwoju wciąż wracasz do starych schematów, które nie przynoszą Ci korzyści.
  • Jeśli za Twoim zaangażowaniem nie idą lepsze wyniki lub jesteś w sprzedażowym kryzysie.

Dzięki indywidualnej współpracy i partnerskiej relacji opartej na zaufaniu, trener jest w stanie zdiagnozować potrzeby rozwojowe uczestnika, jego potencjał, mocne strony i zasoby, a także niesprzyjające przekonania i nawyki, wyzwania i trudności oraz obszary do dalszej pracy.

Trener stymuluje uczestnika do odkrywania nowych rozwiązań, co powoduje, że uczestnik wyciąga trafne wnioski, ma wysoki poziom motywacji wewnętrznej do natychmiastowego wdrażania wypracowanych rozwiązań w czasie rzeczywistym. Uczestnik podczas treningu realizuje jasno określone cele, podnosząc tym samym konkretne umiejętności, co bezpośrednio przekłada się na efektywność jego pracy.

Dla kogo on the job training?

  • dla osób pracujących w działach handlowych i działach obsługi klienta, którzy mają stały bezpośredni lub telefoniczny kontakt z klientem.
  • dla przedsiębiorców, którzy sami aktywnie pozyskują klientów lub prowadzą swój zespół sprzedażowy.
  • dla managerów, którzy zarządzają sprzedażą oraz wspierają swój zespół w codziennej pracy i ukierunkowują działania członków swojego zespołu.
  • dla trenerów i coachów, którzy dbają o proces rozwoju pracowników w dziale handlowym lub dziale obsługi klienta. 

Program

Przebieg współpracy podczas on the job training:

Cykl obejmuje 6-8 spotkań, trwających 1,5-3 h.

  1. Przeprowadzenie badania kompetencji oraz potrzeb rozwojowych uczestnika poprzez obserwację codziennych działań i obowiązków, podczas pełnego dnia pracy.
     
  2. Przygotowanie i omówienie (z uczestnikiem i/lub przełożonym) planu rozwoju dla uczestnika.

    Plan uwzględnia jego zasoby oraz trudności w efektywnym realizowaniu wyznaczonych celów, a także mocne i słabe strony oraz zestawienie ich profilem kompetencyjnym na danym stanowisku.
     
  3. Treningi indywidualne na stanowisku pracy (on the job training)

Cykliczne spotkania rozwojowe w trakcie wypełniania obowiązków przez uczestnika

PRZYKŁADY: uczestnik przeprowadza rozmowy handlowe przez telefon w obecności trenera, trener zaprasza do realizacji zadań zwiększających umiejętności uczestnika, udziela konstruktywnej i wspierającej informacji zwrotnej wspólnie z uczestnikiem wypracowując nowe rozwiązania.

Działania te bezpośrednio wpływają na rozwój kompetencji pracownika w określonym obszarze.

  1. Podsumowanie współpracy z określeniem osiągniętych kompetencji oraz wyznaczeniem kierunku dalszej pracy nad rozwojem uczestnika.

Wykładowca

W zależności od szczegółowego tematu i zakresu treningu spośród naszych trenerów wybieramy eksperta, który w najbardziej efektywny sposób będzie mógł odpowiedzieć na twoje potrzeby. Bierzemy pod uwagę, że niektóre problemy wymagają interdyscyplinarnej wiedzy, dlatego zaproponujemy Ci trenera dokładnie znającego interesujące Cię obszary.

Każdy z naszych trenerów to praktyk, posiadający doświadczenie i wiedzę niezbędną do prowadzenia warsztatów i spotkań.

Cena

Cena szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności czasu trwania i innych szczegółów organizacyjnych oraz merytorycznych.


Zapraszam do kontaktu w sprawie organizacji treningu:

Justyna Żołądziejewska

Specjalista ds. Projektów Szkoleniowych

tel. 22 770 46 29

kom. 575 570 973

e-mail: justyna.zoladziejewska@jgt.pl

 

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.