Profesjonalna asystentka / profesjonalny asystent - budowanie wizerunku własnego i całej organizacji

Warszawa
25 lutego 2020 r., wtorek, godz. 10.00 - 17.00
Warszawa
08 czerwca 2020 r., poniedziałek, godz. 10.00 - 17.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Sprawnie działające biuro to często fundament sprawnie działającej organizacji czy instytucji. Asystentki biura są niejednokrotnie osobami, które jako piewrsze mają kontakt z klientem czy kontrahentem firmy.

Osoba na tym stanowisku powinna zatem wyróżniać się przede wszystkim zorganizowaniem, klarownym i spokojnym sposobem komunikacji, opanowaniem i umiejętnością myślenia „w przód”, umiejętnością podejmowania decyzji. Ponadto to od jej umiejętności budowania profesjonalnego wizerunku często zależy wizerunek całej firmy / organizacji / instytucji. Można więc powiedzieć, że asystentka jest wizytówką swojego szefa, swojego biura, a także całej firmy.

Proponujemy Państwu szkolenie, którego celem jest nabycie i wzmocnienie umiejętności i kompetencji na stanowisku asystentki / asystenta biura.

Szkolenie kierujemy do osób pełniących obowiązki asystentów, sekretarek, recepcjonistów, zarówno w przedsiębiorstwach jak i w instytucjach i urzędach publicznych, a także do osób, które przygotowują się do podjęcia pracy na tych stanowiskach.

Cele szkolenia:

  • trening umiejętności,
  • poznanie technik skutecznej organizacji biura,
  • zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku,
  • uświadomienie roli asystentki w kontekście wizerunku organizacji,
  • wzmocnienie poczucia pewności siebie.

Na szkoleniu przekażemy wiedzę na temat:

  • standardów związanych z pełnieniem roli asystentki,
  • znaczenia profesjonalnego wizerunku na stanowisku asystentki,
  • zasad komunikacji z klientami, współpracownikami oraz z przełożonymi,
  • zasad efektywnej organizacji pracy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • weryfikacji własnych mocnych i słabych stron,
  • radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
  • zarządzania zadaniami,
  • ustalania priorytetów zawodowych,
  • szybkiego podejmowania decyzji.

Metody szkoleniowe:

  • zasada 80/20 (zajęcia praktyczne / zajęcia teoretyczne),
  • ćwiczenia praktyczne,
  • wykład z prezentacją multimedialną,
  • rozmowa moderowana/ dyskusja,
  • warsztaty w grupach,
  • odgrywanie scenek i symulacje.

Program

  1. Wprowadzenie do warsztatu.
     
  2. Profesjonalna recepcja / sekretariat:
     
    • wymagane kompetencje na stanowisku asystentki,
    • kluczowe zadania i obowiązki asystentki.
       
  3. Etykieta i savoir-vivre na stanowisku asystentki:
     
    • zasady precedencji, czyli kto i kiedy ma pierwszeństwo,
    • zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej,
    • profesjonalne prowadzenie korespondencji e-mailowej i listownej,
    • wręczanie i przyjmowanie wizytówek,
    • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
    • mowa ciała podczas spotkań.
       
  4. Organizacja pracy własnej a życie biura:
     
    • kluczowe zasady ustalania priorytetów,
    • jak zarządzać jednocześnie kalendarzem własnym i kalendarzem przełożonego,
    • jak układać cele krótko i długoterminowe,
    • jak nie ulegać presji otoczenia zawodowego,
    • jak komunikować się z przełożonymi, współpracownikami i klientami,
    • jak przekazywać informacje – różnica między przekazywaniem informacji a interpretacją,
    • najważniejsze cechy na stanowisku asystentki oraz jak je rozwijać,
    • trudne sytuacje i jak sobie z nimi radzić.
       
  5. Profesjonalny wizerunek asystentki:
     
    • zasady dress code,
    • psychologia koloru w biznesie, wpływ koloru garderoby biznesowej na wygląd i odbiór pracownika,
    • wizerunek a stanowisko w pracy – garderoba biznesowa,
    • zasady autoprezentacji na stanowisku sekretarki – rola mowy ciała, tonu oraz doboru słów w kontekście budowania wizerunku profesjonalnego pracownika.
       
  6. Podsumowanie szkolenia. Wnioski uczestników, opracowanie indywidualnego planu działania.

Wykładowca

Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, coach z międzynarodową akredytacją ICF, trener biznesu, wykładowca akademicki.          

Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Projekty szkoleniowe prowadziła dla takich firm i instytucji jak:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska, DANWOOD S.A.,HORTEX Holding S.A., BONDUELLE Polska Sp. z o.o., MAXON, Dolcan, Prestige PM Sp. z o.o., EGB Firma Doradczo-Konsultingowa, Grupa PRK & ADS, Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. dla wielu innych.  

Miejsce

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

590,00 zł + 23% VAT = 725,70 zł brutto

590,00 zł + VAT zw = 590,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 189 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 214 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 290 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 327 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 300 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 365 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. 22 582 72 09, www.goldentulipwarsawcentre.com

Warszawa
25 lutego 2020 r., wtorek, godz. 10.00 - 17.00
Warszawa
08 czerwca 2020 r., poniedziałek, godz. 10.00 - 17.00