Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje

Profesjonalna asystentka. Najlepsze praktyki w obsłudze sekretariatu – warsztaty

Szkolenie 2-dniowe
Na warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne, planowanie pracy, zarządzanie czasem w sekretariacie, wizerunek profesjonalnej asystentki.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Sekretariat stanowi serce dobrze funkcjonującej firmy. Przez niego przepływają kluczowe informacje i wiele decyzji, a jednocześnie jest wizytówką organizacji. Profesjonalna asystentka to osoba, która łączy umiejętności organizacyjne, doskonałą komunikację i autoprezentację. W trakcie szkolenia przygotowującego do profesjonalnego pełnienia roli asystentki/sekretarki uczestnicy uczą się w praktyczny sposób realizować najważniejsze zadania oraz budują poczucie skuteczności osobistej.

Cele szkolenia:

Przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia sekretariatu i pełnienia roli asystentki zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi.

Korzyści ze szkolenia:

  • przygotowanie do zadań wynikających z pełnienia funkcji sekretarki/asystentki,
  • poczucie pewności w roli asystentki/sekretarki, dzięki treningowi skuteczności osobistej i komunikacji w trudnych sytuacjach,
  • nabycie umiejętności zarządzania czasem i efektywnej organizacji pracy,
  • zbudowanie profesjonalnego wizerunku z elementami savoir-vivre, ubioru i makijażu.

Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • kompleksowej obsługi biura i organizacji pracy,
  • organizacji spotkań, szkoleń i konferencji,
  • standardów komunikacji telefonicznej i korespondencji z różnymi odbiorcami,
  • budowania relacji biznesowych i prawidłowej współpracy z przełożonym pracownikami oraz klientami,
  • etykiety biznesu i budowania profesjonalnego wizerunku.

Adresaci szkolenia:

Osoby, które planują rozpocząć pracę na stanowisku asystentki/sekretarki lub pragnące poznać techniki i narzędzia ułatwiające pracę i podnoszące poziom profesjonalizmu na pełnionym stanowisku.

Metody szkoleniowe:

Szkolenie oparte jest niemal w całości na treningu umiejętności z wykorzystaniem poznanych technik i narzędzi:

  • symulacje scenariuszy rozmów w celu przećwiczenia poznanych technik,
  • studium przypadku umożliwiające analizowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji,
  • miniwykłady służące przekazywaniu wiedzy teoretycznej dotyczącej omawianych zagadnień - uzupełniają i porządkują posiadaną wiedzę,
  • odgrywanie ról umożliwiające indywidualną analizę i trening skutecznych zachowań uczestników,
  • dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów dotyczących specyfiki pracy uczestników szkolenia.

Nastawienie na uczenie w działaniu, w oparciu o doświadczenie, pozwala kształtować wśród uczestników przede wszystkim umiejętności. Stanowi to praktyczne zastosowanie wiedzy oraz ogranicza do minimum teorię, która ma być zapleczem do skutecznego działania.

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

  1. Rola asystentki/sekretarki we współczesnym sekretariacie
  • Sekretariat – serce firmy i centrum dowodzenia
  • Jakie umiejętności warto rozwijać, aby czuć się świetnie na swoim stanowisku
  • Jak doskonale ułożyć relacje biznesowe z przełożonymi i współpracownikami – umawianie zasad współpracy
  • Poufność i ochrona tajemnic firmy – co, kiedy i komu można powiedzieć lub przekazać
  1. Etykieta biznesu w sekretariacie i wizerunek asystentki
  • Powitania, podawanie ręki, przedstawianie, tytułowanie, precedencja – biznesowy savoir-vivre w pigułce
  • Ubiór, dodatki, fryzura, makijaż – psychologia wizerunku w biznesie
  • Profesjonalna mowa ciała – jak bez słów osiągnąć sukces w komunikacji
  • Jak dyplomatycznie wyjść z trudnych sytuacji w relacjach z przełożonym, współpracownikami, klientami
  1. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • Harmonogram spotkania i opieka nad gośćmi
  • Przygotowanie sali konferencyjnej, gabinetu – różne wytyczne w zależności od typu wydarzenia
  • Organizacja podróży przełożonego – krok po kroku
  1. Korespondencja firmowa i netykieta
  • Standardy w korespondencji papierowej i e-mail – redagowanie różnych typów korespondencji w praktyce
  • Dane poufne i dane osobowe – jak postępować w zgodzie z zasadami
  1. Rozmowy telefoniczne i przekazywanie połączeń
  • Właściwe powitanie, przebieg i zwroty domykające rozmowę
  • Weryfikacja połączeń i ważności sprawy
  • Dyplomatyczne i skuteczne odmawianie przez telefon, także w trudnych rozmowach
  1. Organizacja pracy i zarządzanie czasem w sekretariacie
  • Krzywa wydajności dobowej REFA i efekt piły – zwiększanie efektywności pracy i eliminowanie „pożeraczy czasu”
  • Prawo Yerkersa – Dodsona, czyli kiedy zjeść batonik i znów być sobą
  • System planowania czasu 60/40 i zasada Pareto – maksymalne wyniki w optymalnym czasie
  • Proces wytyczania priorytetów – praktyczne zastosowanie metody generała Eisenhowera
  1. Wykorzystywanie MS Outlook do odciążenia zasobów pamięci i uwagi
  • Jak zapanować nad napływającą korespondencją? – przydatne tricki
  • Zwiększanie własnej efektywności dzięki narzędziom planowania i oznaczania priorytetów
  • Lepsze zarządzanie zadaniami dzięki praktycznym funkcjom
  1. Skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • Uspokajające słowa „klucze” – jak opanować narastanie negatywnych emocji u rozmówcy
  • Jak szybko zapanować nad emocjami swoimi i drugiej osoby? – precyzyjna instrukcja
  • Skuteczne odreagowywanie negatywnych emocji – najlepsze techniki antystresowe

Wykładowca

Psycholog z osiemnastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.

Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.

Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis),  kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.

Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:

  • radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
  • rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
  • motywowania i wzmacniania zaangażowania,
  • standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
  • przywództwa i budowania autorytetu lidera,
  • identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.

Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 350 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.