Komunikacja interpersonalna

Warszawa / lub ONLINE
25 stycznia 2021 r., poniedziałek, 10.00 - 17.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Komunikacja to narzędzie, z którego korzystamy w pracy niezależnie od branży i zajmowanego stanowiska. Współcześnie trudno wyobrazić sobie efektywną pracę bez efektywnej komunikacji. Jest to o tyle trudne, że każdy z nas różni się stylem bycia i komunikacji, temperamentem, a także sposobem wyrażania potrzeby i oczekiwań. Obecnie mamy przed sobą dodatkowe wyzwanie - musimy komunikować się za pośrednictwem telefonu czy rozmów wideo. Praca zdalna stawia przed nami wymaganie umiejętności przeniesienia rozmów w świat online, co często wiąże się z zupełnie nowymi i często trudnymi do pokonania przeszkodami. 

Cel szkolenia:

  • wzmocnienie i poprawienie umiejętności komunikacyjnych,
  • poznanie własnego stylu komunikacji oraz nauka dostosowania swojego sposobu komunikowania się do stylu rozmówcy,
  • poznanie zasad savoir vivre w komunikacji online i telefonicznej.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • zasadach dotyczących efektywnej komunikacji w zespole, pomiędzy zespołami lub z klientami,
  • własnym stylu komunikacji i jego wpływie na innych,
  • zasadach komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz online i offline, 
  • narzędziach wzmacniających proces zrozumienia poszczególnych osób w zespole,
  • zasadach dotyczących budowania długotrwałych relacji ze współpracownikami, klientami i przełożonymi lub podwładnymi,
  • barierach komunikacyjnych,
  • zasadach dotyczących świadomej mowy ciała.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • weryfikacji własnych mocnych i słabych stron,
  • eksponowania swoich mocnych stron,
  • eliminowania błędów w komunikacji,
  • rozpoznania stylu komunikacji drugiej strony i budowania adekwatnego dialogu,
  • komunikacji własnej opinii w sposób asertywny i adekwatny do swojej roli zawodowej,
  • budowania jasnych i czytelnych komunikatów w sytuacjach codziennych, ale przede wszystkim również w sytuacjach konfliktowych i stresujących,
  • aktywnego słuchania.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. Dlatego niezależnie od tego czy jesteś członkiem zespołu czy jego liderem, czy pracujesz z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym ten warsztat będzie dla Ciebie wartościowy.

Metody szkoleniowe:

mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne indywidualne oraz w grupach, dyskusje na forum, symulacje

 

W zależności od rozwoju sytuacji, szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej lub online. Dopuszczamy także formę mieszaną, gdzie część osób przebywa w sali szkoleniowej, a część uczestniczy w trybie online.

Podczas szkolenie online, uczestnik przebywa w swoim miejscu zamieszkania / pracy.

Jest zachowana warsztatowa forma szkolenia. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą trenera, mogą zadawać pytania i wyjaśniać wątpliwości. Trener udostępnia na bieżąco na ekranie materiały szkoleniowe. Uczestnicy mogą również widzieć i słyszeć siebie wzajemnie.

By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do internetu, mikrofon / ew. słuchawki i wygodny fotel :)

Program

  1. Wprowadzenie do warsztatu. Zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt.
     
  2. Komunikacja interpersonalna w biznesie:
     
    • „bariery” komunikacyjne – wewnętrzne i zewnętrzne,
    • efektywna komunikacja,
    • rola aktywnego słuchania,
    • rola celu w procesie komunikacji – cele organizacji a cele osobiste,
    • autodiagnoza własnego stylu komunikacji w oparciu o typologię C.G.Junga.
       
  3. Komunikacja werbalna i niewerbalna:
     
    • rola pierwszego wrażenia,
    • odzwierciedlanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych,
    • spójność w komunikacji a wiarygodność,
    • odróżnianie faktów od interpretacji,
    • rola języka.
       
  4. Komunikacja online:
     
    • savoir vivre w komunikacji online,
    • bariery do pokonania.
  1. Asertywność:
     
    • psychologia asertywności,
    • techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
    • asertywność a bierna agresja,
    • stawianie granic w relacjach zawodowych.
       
  2. Rozmowa:
     
    • rola zadawania pytań,
    • czym jest pogłębianie w rozmowie i dochodzenie do sedna,
    • technika parafrazy,
    • zarządzanie trudnymi emocjami w rozmowie,
    • budowanie odpowiedzialności w rozmowie,
    • czynniki sprzyjające prowadzeniu konstruktywnej rozmowy.
       
  3. Podsumowanie szkolenia – indywidualny plan działań.

Wykładowca

Menedżer z 20 letnim doświadczeniem, coach z międzynarodową akredytacją ICF, trener biznesu, wykładowca akademicki.          

Posiada wieloletnie korporacyjne doświadczenie w public relations i marketingu, w budowania wizerunku firmy i marki osobistej. Na swojej zawodowej drodze obejmowała wiele stanowisk: Marketing Managera, Managera Komunikacji Marketingowej i Managera Public Relations oraz Właścicielki Agencji Public Relations. Prowadziła wykłady z Public Relations dla Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkole Handlu i Prawa.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich takich jak:  komunikacja interpersonalna, wpływ naszych myśli na naszą przyszłość, zwiększenie pewności siebie, asertywność, motywowanie siebie i innych, kreowanie wizerunku firmy i produktu/usługi, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia przed kamerą, public relations, relacje z mediami, budowanie marki osobistej, savoir vivre w biznesie, redagowanie pism, artykułów i informacji prasowych, profesjonalny sekretariat, wyznaczanie celów coaching w rozwoju kobiety, szczęśliwa kobieta, rozwój, kariera, miłość, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i etyki w biznesie.

Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując projekty szkoleniowe oraz w pracy indywidualnej w zakresie coachingu zgodnie ze standardami International Coach Federation.

Projekty szkoleniowe prowadziła dla takich firm i instytucji jak:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, NUTRICIA Polska Sp. z o.o., Delphi Poland S.A., CEMEX Polska, DANWOOD S.A.,HORTEX Holding S.A., BONDUELLE Polska Sp. z o.o., MAXON, Dolcan, Prestige PM Sp. z o.o., EGB Firma Doradczo-Konsultingowa, Grupa PRK & ADS, Ministerstwo Środowiska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Sitel Polska Sp. z o.o. dla wielu innych.  

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

590,00 zł + 23% VAT = 725,70 zł brutto

590,00 zł + VAT zw = 590,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
25 stycznia 2021 r., poniedziałek, 10.00 - 17.00