alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Budowanie relacji z klientem i sprzedaż – warsztaty dla NIE-handlowców

Na szkoleniu omówimy zagadnienia takie jak: kanały sprzedaży, jak rozmawiać z klientami, rozmowa handlowa, profesjonalna obsługa klienta, budowanie relacji z klientem, lojalność do marki, analiza potrzeb klientów,rozmowa z klientem, język wartości, język korzyści, negocjacje z klientem, finalizowanie rozmowy z klientem, proces zakupowy, aktywne słuchanie.

Opis szkolenia

Warsztaty dedykujemy osobom, które w swojej codziennej pracy mają stały kontakt z klientami, a tym samym liczne okazje sprzedażowe. Od ich postawy, otwartości, zrozumienia, umiejętności wejścia „w buty klienta” i budowania partnerskiej relacji win-win, zależy dalszy rozwój współpracy z klientem i sprzedaż. Dzięki uświadomieniu sobie swojej roli w procesie sprzedaży, nie-handlowcy mogą skutecznie go wesprzeć.

Drogi Uczestniku, jeśli:

  • nie jesteś handlowcem, ale na co dzień masz kontakt z klientami, chcesz sprawnie obsłużyć klienta i zatrzymać go w dłuższej relacji,
  • prowadzisz swoją firmę i chcesz się nauczyć jak skutecznie pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje,
  • działasz w grupach projektowych, a może jesteś inżynierem, architektem, prawnikiem, księgową lub wykonujesz inne specjalistyczne zawody, ustalasz z klientami warunki współpracy i chcesz się czuć pewniej w komunikacji z klientami

- to szkolenie jest dla Ciebie!

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zbudowanie świadomości sprzedażowej i umiejętności wykorzystywania okazji sprzedażowych u osób, które mają kontakt z klientami w swojej codziennej pracy. Szkolenie wskaże uczestnikom, jak budować współpracę z klientami na różnych poziomach i etapach relacji handlowych oraz niehandlowych.

Korzyści ze szkolenia:

  • pewność i swoboda w relacjach z klientami,
  • poprawa jakości relacji budowanych z klientami,
  • zwiększenie zarobków swoich i firmy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • posługiwania się nowoczesnymi kanałami aktywnego docierania do potencjalnych klientów, aby szybciej i skuteczniej pozyskiwać nowych klientów,
  • rozpoczynania rozmów z potencjalnymi klientami tak, aby wzbudzić zainteresowanie i ciekawość,
  • edukowania swoich potencjalnych klientów, aby utrzymać z nimi ciepłe relacje,
  • diagnozowania i analizowania potrzeb oraz potencjalnych wyzwań klientów, aby móc lepiej dotrzeć do rzeczywistych oczekiwań klientów,
  • przedstawiania klientowi rozwiązań dopasowując przy tym język i dynamikę rozmowy do rozmówcy, aby klient czuł się swobodnie i zrozumiany w relacji z Tobą,
  • prezentowania rozwiązań przy użyciu języka wartości i wizualizacji, aby klient lepiej mógł wyobrazić sobie przedstawiane opcje rozwiązań,
  • negocjowania zmian w projektach czy końcowych ustaleń, aby każda ze stron czuła się usatysfakcjonowana,
  • finalizowania rozmów z klientami, aby skutecznie zamykać projekty i otrzymywać rzeczowe informacje zwrotne od klientów,
  • utrzymania relacji z klientami, aby budować lojalność do marki i aby klient czuł się „zaopiekowany”.

Metody szkoleniowe:

Szkolenie odbywa się w formie warsztatów. Metody pracy z grupą wykorzystywane podczas szkolenia:

  • case study (ćwiczenia umiejętności praktycznych w branżowych sytuacjach ze scenariuszem i instrukcją - uczenie przez doświadczanie),
  • zadania w grupach i parach z wykorzystaniem elementów rozwiązywania problemów w kreatywny sposób, m.in. design thinking itp., stworzone na podstawie Cyklu Kolba,
  • testy diagnostyczne i zwiększające samoświadomość w wielu obszarach kompetencyjnych,
  • dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, prezentacja multimedialna, film edukacyjny,
  • mentoring z elementami modelowania zachowań,
  • coaching grupowy – praca z przekonaniami, nawykami, blokadami.

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji – zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

  1. Rozpoczęcie szkolenia
  • Przywitanie uczestników i wzajemne poznanie się
  • Przedstawienie agendy szkolenia
  • Zebranie zasad współpracy i oczekiwań uczestników
  1. Proces zakupowy klienta
  • Elementy marketingowego modelu AIDA
  • Strategie motywacji klienta, czyli co skłania klienta do podjęcia decyzji o zakupie
  • Tworzenie Avatara potencjalnego klienta
  • Moje mocne strony i zasoby w relacji z  klientami z elementami Analizy SWOT
  1. Budowanie relacji z klientami, tymi potencjalnymi i już zdobytymi
  • Nowa forma aktywnych Follow Up’ów w budowaniu relacji z klientami
  • Ocieplanie relacji z potencjalnymi klientami
  • Edukacja klienta jako klucz do zbudowania ciepłego Lead’a
  • Przygotowanie się do rozmowy z klientem w ujęciu partnerskiego modelu relacji
  • Kontraktowanie rozmowy z klientami w celu zbudowania zaufania na początku relacji z klientem
  1. Słuchaj i odpowiadaj na oczekiwania swojego klienta
  • Budowanie i zadawanie trafnych pytań w kontakcie z klientem
  • Aktywne słuchanie, parafraza i odzwierciedlenie
  • Docieranie i analizowanie prawdziwego wyzwania klienta
  • Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości
  • Dopasowanie swojego rozwiązania do potrzeb klienta
  • Inspirowanie do działania i wizualizowanie zysku dla klienta
  • Empatyczna i asertywna komunikacja w relacjach biznesowych
  1. Negocjowanie i zmierzanie do finalizacji współpracy
  • Trudne sytuacje w relacji z klientami i sposoby ich rozwiązywania
  • Przygotowanie do negocjacji i podstawowe zasady prowadzenia skutecznych negocjacji
  • Efektywne techniki negocjacji w relacjach biznesowych
  • Sprawdzanie gotowości klienta do finalizacji i zamykanie rozmów z klientami
  • Utrzymywanie relacji z klientami posprzedażowymi
  1. Podsumowanie i zakończenie szkolenia
  • Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
  • Ankieta poszkoleniowa
  • Rozdanie dyplomów

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .

Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.

Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego –  około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 350 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.