Skuteczne techniki sprzedażowe - praktyczne szkolenie dla handlowców
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie ze sprzedaży obejmuje: techniki efektywnej sprzedaży, oczekiwania klienta, proces sprzedażowy, motywacje klientów, wywieranie wpływu społecznego, pozytywna perswazja, etapy rozmowy handlowej, badanie potrzeb klienta, język korzyści, „trudny” klient, negocjacje handlowe, zamykanie sprzedaży.
Opis szkolenia
Zapraszamy na szkolenie dla handlowców - zarówno początkujących, jak i doświadczonych. Zawód sprzedawcy nie jest prosty, jednak mając odpowiednią wiedzę i narzędzia, możesz wykonywać go efektywnie i z przyjemnością. Na szkoleniu pokażemy, jak w praktyce wykorzystać skuteczne techniki i narzędzia sprzedażowe. Pozwoli to uczestnikom zwiększyć liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy. Dzięki przekazanej wiedzy i przećwiczonym umiejętnościom, uczestnicy będą pewnie wykonywać swoje obowiązki zawodowe, jednocześnie zwiększając sprzedaż w firmie.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- etapach procesu sprzedaży oraz rozmowy handlowej,
- technikach wywierania wpływu,
- kontraktowaniu rozmowy lub spotkania z klientem,
- sposobach na rozpoczęcie rozmowy handlowej, tzw. hakach na uwagę,
- rodzajach pytań w procesie diagnozowania potrzeb i problemów klienta,
- technikach prezentowania rozwiązania metodą wizualizacji,
- sprawdzaniu gotowości klienta do podjęcia decyzji,
- zarządzaniu obiekcjami klienta w rozmowie handlowej,
- podstawowych zasadach negocjacji w sprzedaży,
- technikach finalizowania współpracy w 3 krokach.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- świadomego zarządzania rozmową handlową oraz kwalifikowania klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży,
- swobodnego prowadzenia rozmowy handlowej dążącego do finalizacji współpracy,
- radzenia sobie z obiekcjami klienta,
- pogłębiającego odkrywania prawdziwych motywacji, potrzeb i problemu klienta,
- dopasowywania rozwiązania do indywidualnych oczekiwań potencjalnego klienta,
- przekonywania klienta do podjęcia współpracy,
- negocjowania warunków współpracy z klientem,
- identyfikowania odpowiedniego momentu i zamykania sprzedaży.
Korzyści ze szkolenia:
- skuteczne realizowanie planów sprzedażowych
- zwiększenie zarobków swoich i firmy
- BONUS
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia taktyk sprzedażowych z uwzględnieniem uwarunkowań konkretnej firmy. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w zakresie skutecznej sprzedaży.
Adresaci szkolenia:
- pracownicy mający bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmujący się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
- osoby, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć, jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami,
- wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy,
- pozostali zainteresowani tematyką szkolenia.
Metody szkoleniowe:
warsztaty, trening grupowy, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
MODUŁ „0” – Rozpoczęcie szkolenia
- Przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się
- Przedstawienie agendy i celów szkolenia
- Ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników
I MODUŁ – Dopasuj się do oczekiwań współczesnego klienta
- Krąg wpływu handlowca i postawy w sprzedaży – proaktywna i reaktywna
- Procesy zakupowe i motywacje klientów do podejmowania decyzji o zakupie
- Wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży
II MODUŁ – Zdobądź zaufanie i przekonaj potencjalnego klienta, że warto porozmawiać
- Partnerstwo, kompetencja i wiarygodność – wzbudzanie zaufania klienta
- Proces sprzedażowy – etapy rozmowy handlowej w ujęciu partnerskiego modelu sprzedaży
- Punkt „0”, czyli przygotowanie się do prowadzenia rozmowy handlowej i umówienia spotkania
- „Haki na uwagę” – skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej
- Zawieranie kontraktu z klientem jako sposób na skuteczne prowadzenie rozmowy handlowej
III MODUŁ – Bądź parterem w rozmowie i poznaj swojego klienta oraz jego oczekiwania
- Ból w sprzedaży – praźródło i znaczenie emocji w relacji handlowej
- Znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta
- Kamień milowy – docieranie do prawdziwego problemu klienta
- „Prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu poprzez zadawanie odpowiednich pytań
- Słuchanie odzwierciedlające i techniki aktywnego słuchania
IV MODUŁ – Towarzysz i kreuj rozwiązania, które zrealizują potrzeby klienta
- Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości w sprzedaży
- „Less is more”, czyli jak dopasować swój produkt i usługę do indywidualnych preferencji klienta
- Cecha – wyobrażenie i „future pace”, czyli wizualizacja korzyści, wartości i zysku dla klienta
- Storytelling – historia sukcesu klienta, technika przed i po – case study w rozmowie handlowej
- Inspirowanie do działania poprzez oddziaływanie na motywację klienta
- Cross- i up-selling – jak zwiększyć wartość sprzedaży w jednej transakcji
V MODUŁ – Nie bój się obiekcji klienta, pracuj z nimi i przekonaj klienta do współpracy
- Trudny klient czy trudna sytuacja? Co kryje się pod maską?
- Psychologiczne gry klientów – rozpoznawanie prawdziwych intencji klienta
- Złote zasady pracy z obiekcjami, czyli jak przekonać klienta
- „2-minutowy kontrakt”, komunikat „Ja” jako sposób na skuteczne zarządzanie obiekcjami
- Zakazane praktyki w procesie pracy z obiekcjami klienta
- Empatyczna i asertywna komunikacja kluczem do sukcesu w rozmowie handlowej
VI MODUŁ – Wynegocjuj optymalne warunki dla obu stron i sfinalizuj współpracę z klientem
- Wstęp do negocjacji handlowych – podstawowe zasady skutecznych negocjacji
- Bądź taktykiem, myśl strategicznie – efektywne techniki negocjacji w sprzedaży
- Sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamykania sprzedaży
- Fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach
- Skuteczne techniki finalizacji procesu sprzedaży
MODUŁ „Podsumowujący”
- Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
- Ankieta poszkoleniowa
- Rozdanie dyplomów
Wykładowca
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
1490,00 zł + 23% VAT = 1832,70 zł brutto
1490,00 zł + VAT zw = 1490,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Współpracujemy z 4 hotelami.
W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny orientacyjne):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 450 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 545 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 310 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 360 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 220 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 250 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 70 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem