Trudne sytuacje w pracy menedżera

Warszawa / lub ONLINE
10 - 11 maja 2021 r., poniedziałek - wtorek 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
29 - 30 czerwca 2021 r., wtorek - środa, 10.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Rola menedżera jest niezwykle wymagająca, ponieważ wymaga wielu różnorodnych umiejętności - od myślenia strategicznego przez delegowanie zadań do umiejętności komunikacji z zespołem. 
Szkolenie "Trudne sytuacje w pracy menedżera" powstało z myślą o osobach, dla których pewne zadania menedżerskie są wyzwaniem i które poszukują możliwości pracy nad nimi w bezpiecznych warunkach. Jest to też miejsce na wymianę doświadczeń, co pomaga w spojrzeniu na każde zagadnienie z szerszej perspektywy. Dodatkowo trener, który posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, może podzielić się swoimi spostrzeżeniami i dobrymi praktykami w tym obszarze. 

Celem szkolenia jest:

  • poznanie znaczenia dostosowywania stylu zarządzania w zależności od osoby i sytuacji,
  • poznanie kluczowych aspektów budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
  • przećwiczenie technik aktywnego słuchania i informacji zwrotnej,
  • poznanie technik zarządzania konfliktem,
  • zmapowanie trudnych sytuacji we współpracy z zespołem,
  • nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem – rozmowy dyscyplinującej, przekazania informacji o zmianach, rozmowy o podwyżce.

Uczestnicy nabędą  wiedzę o:

  • kluczowych aspektach budowania pozytywnej i profesjonalnej relacji z zespołem,
  • technikach aktywnego słuchania i informacji zwrotnej, 
  • metodach zarządzania konfliktem,
  • typach trudnych pracowników i jak sobie z nimi radzić.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • prowadzenia trudnych rozmów w pracy z zespołem:
    • rozmowa dyscyplinująca,
    • przekazanie informacji o zmianach,
    • rozmowa o podwyżce,
  • zarządzania konfliktem,
  • aktywnego słuchania.

Adresaci szkolenia:

  • menedżerowie zarządzających zespołem,
  • menedżerowie chcących rozwinąć swoje umiejętności i poczucie pewności w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu zespołem,
  • osoby przygotowujących się do roli menażera chcące przygotować się merytorycznie i praktycznie do nowej roli. 

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych trudnych przypadków, przeanalizowania dotychczasowych działań oraz przygotowania indywidualnego planu działania w odpowiedzi na trudności pojawiające się w pracy menedżera. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga Panu/Pani przeanalizować trudną sytuację i zaplanować działania zmierzające do jej rozwiązania.

Metody szkoleniowe:

mini wykłady prowadzącego, ćwiczenia praktyczne indywidualne oraz w grupach (case study, symulacje), dyskusje na forum.

Program

  1. Budowanie relacji z pracownikami:
  • styl zarządzania a autorytet, szacunek i relacje z pracownikami,
  • kluczowe umiejętności lidera wpływające na radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • skąd wiedzieć, jak dopasować styl zarządzania do zespołu i sytuacji,
  • proces nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i profesjonalnych relacji z zespolem. 
  1. Kluczowe czynniki skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach:
  • trudny pracownik – typy trudnego pracownika i metody radzenia sobie z poszczególnymi typami,
  • narzędzia coachingowe w pracy menadżera,
  • czym jest aktywne słuchanie i jak udoskonalić umiejętność słuchania w pracy,
  • informacja zwrotna – jej kluczowe aspekty i konstrukcja,
  • menadżer w dobie zmian – jak utrzymać nastawienie na zmianę w zespole.
  1. Zarządzanie konfliktem w pracy menadżera:
  • konflikt – czy jest konstruktywny czy destruktywny, 
  • rodzaje konfliktów, 
  • techniki zarządzania konfliktem,
  • rozwiązywanie konfliktów w zespole w praktyce.
  1. Trudne sytuacje w pracy menadżera:
  • trudne rozmowy z pracownikami – jak je prowadzić utrzymując autorytet i zaufanie,
  • udzielanie informacji zwrotnej – pozytywnej i negatywnej,
  • rozmowa dyscyplinująca,
  • informowanie o kluczowych zmianach w organizacji,
  • zmiany w zespole, zakresie obowiązków,
  • podwyżka.

Wykładowca

Menedżer HR z 15 – letnim doświadczeniem we współpracy z  zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym.  Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń,  prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1390,00 zł + 23% VAT = 1709,70 zł brutto

1390,00 zł + VAT zw = 1390,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
10 - 11 maja 2021 r., poniedziałek - wtorek 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
29 - 30 czerwca 2021 r., wtorek - środa, 10.00 - 16.00