Doskonalenie umiejętności menedżerskich - warsztat

Warszawa / lub ONLINE
25 - 26 sierpnia 2021 r., środa - czwartek, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
19 - 20 października 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: jak budować autorytet, jakie stoją wyzwania przed współczesnym liderem, jakie są style osobowości i jak je wykorzystać w zarządzaniu zespołem, jak budować konstruktywną komunikację, jak wzmacniać odporność psychiczną, jak radzić sobie ze stresem.

Celem szkolenia jest nabycie i rozwinięcie umiejętności niezbędnych do efektywnego pełnienia roli menedżera w nowoczesnej organizacji, umożliwiających realizację założonych celów biznesowych. 

Korzyści ze szkolenia: wzmocnienie umiejętności niezbędnych do budowania roli efektywnego lidera.

Uczestnicy nabędą wiedzę:

  • jakie umiejętności powinien posiadać idealny kierownik,
  • jak budować autorytet managera,
  • jak mówić, by „słuchali” oraz jak słuchać efektywnie,
  • jak motywować metodami finansowymi, jak również pozafinansowymi.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • koordynownia pracę zespołu,
  • wspierania i kontrolowania w realizacji celów,
  • przeprowadzania skutecznych rozmów motywujących, korygujących oraz przekazywania trudnych decyzji,
  • wspierania w indywidualnym rozwoju,
  • komunikowania się z pracownikami,
  • dopasowania sposób motywacji do fazy rozwoju zespołu.

Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej aplikacji, aby zapoznać się z merytoryką tam zawartą. Dzięki temu podczas szkolenia będzie możliwość skupienia  się na praktycznych ćwiczeniach.

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby zarządzające zespołami - niezależnie czy zaczynają swoją drogę liderską czy też posiadają wieloletnie doświadczenie. Szkolenie skierowane jest do przywódców, którzy chcą zwiększyć świadomość siebie w roli lidera oraz poznać i przećwiczyć techniki zwiększające ich efektywność.

Metody szkoleniowe:

mini wykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja na forum.

Program

  1. Wyzwania stojące przed współczesnymi liderami:
  • wyzwania współczesnego lidera,
  • jak przewodzić w sytuacji nieustannej zmiany,
  • zmiana , jako nieuchronny czynnik wpływający na poziom zaangażowania, motywacji i skuteczności zespołowej,
  • czym jest zmiana i jak przebiega – psychologiczne aspekty zmiany,
  • jakie działania może podjąć lider, aby przechodzić przez zmiany korzystając ze swoich zasobów i korzystając z siły zespołowej,
  • Polska Mapa Motywacji – prezentacja najnowszych badań dotyczących motywatorów w polskich przedsiębiorstwach.
  1. Budowanie autorytetu szefowskiego:
  • szef skuteczny to szef zmotywowany, jak pracować ze sobą samym kiedy odczuwamy spadek motywacji,
  • model błyskawicznej motywacji Pantalona,
  • przewodnik po wartościach – jak zbudować swój własny kompas wartości i zarządzać w zgodzie ze sobą,
  • reguły szefa- praktyczne narzędzia budowania autorytetu szefowskiego.
  1. Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie siły liderskiej:
  • jakim stylem jestem jako Menedżer,
  • kluczowe potencjały wynikające z danego stylu,
  • jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach DISC,
  • jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska,
  • dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy,
  • czynniki motywujące i demotywujące z perspektywy pracownika i menedżera,
  • kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów,
  • identyfikacja kluczowych obszarów rozwojów – co ja jako menedżer mogę z tym zrobić,
  • jak wykorzystać mocne strony, a jak zniwelować słabe.
  1.  Konstruktywna komunikacja budująca poczucie zaangażowania i odpowiedzialności:
  • wyrażenie empatycznego zrozumienia,
  • błędy poznawcze związane z postrzeganiem innych ludzi i ich oceną,
  • jak to jest z tą „prawda obiektywną”  w ocenianiu,
  • wyrażanie własnych opinii a nie sądów,
  • fakty, a opinie w komunikacji z pracownikami – ćwiczenia wyrażania komunikatu Ja,
  • techniki coachingowe, jako narzędzie do budowania odpowiedzialności i zaangażowania pracownika:
    • słuchanie,
    • zadawanie pytań,
    • stworzenie przestrzeni do kreatywności i podejmowania decyzji,
  • model GROW,
  • modele informacji zwrotnej – ćwiczenia praktyczne.
  1.  Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami:
  • dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa,
  • jak nasz mózg reaguje na stres,
  • czym są stresory i jak je rozpoznawać,
  • zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej,
  • mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich,
  • układ „zimny” i „gorący” – poznaj go i odzyskaj kontrolę,
  • skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem.

Wykładowca

Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12 letni praktyk biznesu. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z rozwojem kompetencji dla kadry zarządzającej, dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta oraz dla specjalistów w różnych branż. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy, jakimi są gry szkoleniowe. Łączy praktykę z wiedzą merytoryczną i umieszcza ją w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1190,00 zł + 23% VAT = 1463,70 zł brutto

1190,00 zł + VAT zw = 1190,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia oraz serwis kawowy i lunch (sz. stacjonarne) lub dostęp szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną (sz. online)

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
25 - 26 sierpnia 2021 r., środa - czwartek, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
19 - 20 października 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00