MASZ PYTANIA
DO TEGO SZKOLENIA?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje
Zapytaj o to szkolenie

Zapytaj o termin tego szkolenia

Zarządzanie zmianą – jak sprawić, żeby zmiana angażowała i inspirowała. Warsztaty dla menedżerów

Pokaż informację o przetwarzaniu danych

>

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Zarządzanie zmianą – jak sprawić, żeby zmiana angażowała i inspirowała. Warsztaty dla menedżerów

SZKOLENIE ONLINE LUB STACJONARNE, 2 DNI
Szkolenie z zarządzania zmianą obejmuje m.in. zagadnienia: cykl życia zmiany i modele zarządzania zmianą, planowanie zmian, komunikacja zmiany, zarządzanie oporem wobec zmiany, budowanie zaangażowania zespołu, utrwalenie zmiany.

Poniższe opisy: ONLINE (hybrydowo) lub Warszawa (hybrydowo) oznaczają, że w tych terminach planowana jest realizacja szkolenia hybrydowego, tzn. część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część łączy się zdalnie. Cena szkolenia różni się w zależności od wybranej formy uczestnictwa.

Opis szkolenia

Przeprowadzanie zmian w organizacji wiąże się zwykle z różnego rodzaju trudnościami. Dotychczasowe przyzwyczajenia powodują niechęć i opór wobec nowych zasad, procedur czy restrukturyzacji. Od umiejętnego podejścia lidera do wprowadzania zmian, zależy skuteczność ich wdrożenia.

Na szkoleniu omawiamy procesy dotyczące zmiany, charakterystykę i fazy zmiany, sprawdzone modele i techniki przeprowadzania zmiany. Szkolenie skupia się także na uczestnikach zmiany: liderach, osobach, których zmiana dotyczy oraz interesariuszach.

Warsztaty podkreślają wagę zrozumienia istoty zmiany, jej akceptacji i zaangażowania w sam proces, co pozwala znacznie zredukować opór, niechęć i sabotowanie całego przedsięwzięcia.

Cel szkolenia:

  • wyposażenie uczestników w wiedzę o procesie zmiany, umiejętności jej planowania i ocenę ryzyka, oraz narzędzia i metodologię do zarządzania zmianą
  • rozwinięcie kompetencji związanych z komunikowaniem i rozpoznawaniem oporu oraz skuteczną pracą nad jego przezwyciężaniem
  • zrozumienie, jak budować zaangażowanie zespołu przed, podczas i po wdrożeniu zmiany
  • kształtowanie świadomości psychologicznej na temat procesu zmiany
  • przygotowanie uczestników do reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • inspirowanie i zachęcanie uczestników do trwałej zmiany postaw i podejmowania działań mających na celu zastosowanie wiedzy i kompetencji w praktyce

Korzyści ze szkolenia:

  • lepsze zrozumienie procesów zarządzania zmianą

  • umiejętność skutecznego planowania i wdrażania zmian

  • zdobycie narzędzi do radzenia sobie z oporem i budowania zaangażowania

  • praktyczne umiejętności komunikacji zmiany i wspierania zespołu

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • procesie przeprowadzania zmiany: technikach i metodologii
  • metodach motywowania i angażowania ludzi do zmiany
  • psychologicznych aspektach przeprowadzania zmian: czym jest opór i strach przed zmianą
  • sposobach wykorzystywania zmiany dla zacieśnienia relacji

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • planowania, przeprowadzania analizy ryzyka w związku ze wdrażaniem i monitorowaniem przebiegu procesu zmiany
  • rozpoznawania stylów zachowania i myślenia u siebie i ludzi
  • zarządzania oporem i prowadzenia trudnych rozmów
  • skutecznego informowania o zmianach oraz reagowania na trudne sytuacje

Adresaci szkolenia:

  • Menedżerowie, koordynatorzy, urzędnicy, kierownicy, liderzy zespołów
  • Każdy, kto planuje i wdraża zmiany lub planuje to robić w firmach, urzędach, organizacjach, fundacjach, instytucjach, urzędach.

Metody szkoleniowe:

Inspirujący miniwykład, dyskusja moderowana, kwestionariusz ewaluacyjny (testy), przykłady z praktyki, warsztat komunikacji – scenki, autorefleksja indywidualna i tworzenie planów działania.

Stosowane przez trenerkę narzędzia pracy: metodologia MaxieDISC, karty Maxie DISC i karty metaforyczne „Poznaj siebie i innych”, autorskie scenki i gry symulacyjne.

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

DZIEŃ 1: Podstawy zarządzania zmianą

Moduł 1: Wprowadzenie do zarządzania zmianą

  1. Skomplikowana i trudna, czy inspirująca i angażująca – postrzeganie zmiany
  2. Zarządzanie i rodzaje zmian: zmiany strategiczne, operacyjne, technologiczne i kulturowe – praca na przykładach
  3. Zrozumienie potrzeby i znaczenia zmian w otaczającym nas środowisku VUCA. Zycie w ciągłym stresie. Zdolność, a gotowość do zmiany
  4. Zrozumieć zmianę – dlaczego większość nie lubi zmian? Zmiana a biologiczne podstawy zachowania człowieka. Znaczenie stresu i odporności psychicznej na zmiany
  5. Rola lidera w inicjowaniu i prowadzeniu zmian

Moduł 2: Cykl życia zmiany i modele zarządzania zmianą

  1. Czy zawsze jest czas na zmiany? Ocena ryzyka zmiany
  2. Krzywa zmiany, narzędzia do analizy potrzeb organizacji (piramida potrzeb Maslowa, analiza SWOT)
  3. Przegląd sprawdzonych modeli zarządzania zmianą (8 kroków Kottera, model ADKAR, Sange i Lewin,  model 7s McKinsey’a, model Kubler-Ross, model Knostera-Lippitta)

Moduł 3: Planowanie zmian

  1. Warsztat planowania zmiany. Wyznaczanie celu i oczekiwanego efektu. Wskaźniki KPI za pomocą dostępnych narzędzi
  2. Identyfikacja kluczowych interesariuszy i ich wpływu na proces zmiany
  3. Praktyka: stworzenie podstawowego planu zmiany dla wybranego scenariusza

DZIEŃ 2: Wdrażanie zmiany

Moduł 4: Komunikacja zmiany

  1. Znaczenie efektywnej komunikacji podczas wprowadzania zmian. Jak zakomunikować sens zmian uwzględniając aspekt psychologiczny?
  2. Komunikowanie i etyka zmiany: wykorzystanie storytelling, przykładów i metafor. Warsztat umiejętności
  3. Jak zarządzać oczekiwaniami i obawami pracowników. Prowadzenie polityki informacyjnej. Warsztat umiejętności.
  4. Jak przekazywać trudne informacje i wzmacniać zaangażowanie – warsztat umiejętności

Moduł 5: Zarządzanie oporem wobec zmiany

  1. Przyczyny oporu wobec zmian: psychologia zmiany
  2. Techniki zarządzania oporem (np. dialog, wsparcie emocjonalne, edukacja). Przydatne zwroty i wyrażenia
  3. Zastosowanie modelu ABCD z Racjonalnej Terapii Zachowań
  4. Jak budować pozytywną kulturę organizacyjną wspierającą zmianę. Tworzenie i zasady kodeksu komunikacji
  5. Warsztat: scenariusze radzenia sobie z oporem w różnych kontekstach

Moduł 6: Budowanie zaangażowania zespołu

  1. Motywowanie do zmiany. Jak inspirować i zachęcać do otwartego myślenia i zaangażowania? Rola osobowości i stylów komunikacyjnych. Test z omówieniem.
  2. Narzędzia do monitorowania postępów i reagowania na wyzwania. Rola informacji zwrotnej

Moduł 7: Utrwalenie zmiany

  1. Jak zapewnić, że zmiana będzie trwała i przyniesie oczekiwane rezultaty
  2. Monitorowanie i ocena rezultatów wdrożonych zmian
  3. Strategie wspierania długoterminowego utrzymania zmian
  4. Ćwiczenia: tworzenie planu utrwalenia zmiany dla konkretnego projektu

Podsumowanie szkolenia, dyskusje, odpowiedzi na pytania uczestników

Wykładowca

Przez ponad 20 lat związana z międzynarodowymi korporacjami sektora budownictwa i przemysłu na stanowiskach średniej i wyższej kadry menedżerskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i poza jej granicami.

Odpowiadała za tworzenie struktur eksportowych, kontakty handlowe, relacje z klientami oraz prowadzenie projektów. Zarządzała ponad 1500-osobowym zespołem pracującym w różnych krajach.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego na kierunku język francuski. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania oraz coachingu i mentoringu na SWPS. Certyfikowany konsultant i coach kryzysowy. Absolwentka szkoleń pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), którą stosuje w pracy coachingowej. Członek Polskiej Izby Coachingu i HR Business Partner oraz członek Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Wykładowca akademicki.

Miejsce

Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:

  • ONLINE
  • stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
  • lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).

W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:

  • przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
  • lub w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.

Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.

Cena

Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.

UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).


Ważne informacje:

  • Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.

  • Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

  • Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.

  • SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.

  • Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie


Hotele - pomoc w rezerwacjach

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl

Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.

Ważne:

  • Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
  • Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
  • Nie możemy zagwarantować, że zawsze jest możliwość zarezerwowania noclegu wg podanych poniżej cen minimalnych. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie minimalnej ceny.
  • Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
  • Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.

Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
Ceny minimalne w 2025 roku (są uzależnione od sezonu):

Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

  • styczeń-luty oraz lipiec-sierpień: od 460 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 555 zł (dwójka ze śniadaniem)
  • marzec-czerwiec oraz wrzesień-grudzień: od 490 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 585 zł (dwójka ze śniadaniem)

Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl

  • styczeń-luty: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 385 zł (dwójka ze śniadaniem)
  • marzec-sierpień: od 360 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
  • wrzesień-grudzień: od 400 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 455 zł (dwójka ze śniadaniem)

Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

  • styczeń-grudzień: od 270 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 305 zł (dwójka ze śniadaniem)

Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Prowadząca szkolenie posiada ogromną wiedzę i umiejętność łatwego jej przekazania. Organizacja i wskazówki dotyczące dołączenia online oraz organizacyjne były najlepsze, z jakimi do tej pory miałam styczność :)

Uczestnik szkolenia z Analityki HR

Szkolenie pod każdym absolutnie względem zorganizowanie profesjonalnie. Serdecznie Państwu gratuluję. To był czas wykorzystany niezwykle efektywnie. Z pewnością będziemy wracać.

Uczestnik szkolenia z umów w zamówieniach publicznych

Dobrze, że szkolenie było możliwe w formie hybrydowej i przy tej ilości uczestników absolutnie nie było to odczuwalne. Będąc online miałam uczucie bycia z wszystkimi w sali.

Uczestnik szkolenia z odporności psychicznej

Wyjaśnienie, jak wiedzę można wykorzystać w praktyce, w bieżącej pracy, na co zwrócić uwagę i jak drobna zmiana poszczególnego zapisu w treści może zmienić kontekst, co ma wpływ na możliwość korzystania z praw lub niepełnienie wszystkich przesłanek.

Uczestni szkolenia z gwarancji bankowej.

Bardzo innowacyjne metody zastosowane w trakcie szkolenia. Zaimponował mi prowadzący wykorzystaniem sztucznej inteligencji do prowadzenia zajęć (odpowiadania na pytania).

Uczestnik szkolenia: Podpis elektroniczny i dokumenty elektroniczne

Wiele przykładów z życia wziętych. Przekazywanie wiedzy w sposób jasny i przyjazny bez zbędnego i niezrozumiałego żargonu prawniczego.

Uczestnik szkolenia z oceny oddziaływania na środowisko

Wiedza prowadzących: potrafili odpowiedzieć na każde pytanie, stwierdzam ogromne doświadczenie w branży. Często na szkoleniach mogłam usłyszeć: trudne pytanie, muszę sprawdzić, a tu odpowiedź na miejscu i potwierdzona praktyką.

Uczestnik szkolenia z suplementów diety

Podobało mi się to, że szkolenie było warsztatowe oraz poziom wiedzy wykładowcy, w tym: przykłady z pracy, doświadczenia, podanie odpowiedniej literatury oraz przydatnych narzędzi pracy. Bardzo wartościowe szkolenie.

Uczestnik szkolenia z zarządzania projektem budowlanym

Prowadzący i jego przygotowanie, sposób prowadzenia i przykłady, które przytaczał. Najlepsze szkolenie na jakim byłam!

Uczestnik szkolenia Prosty język w komunikacji formalnej

Szkolenie bardzo mi się podobało, informacje przedstawione w trakcie szkolenia były bardzo przydatne, prowadzący w sposób sprawny i interesujący prowadził szkolenie.

Uczestnik szkolenia Aplikacja e-Kontrole w Systemie CST 2021

Entuzjazm, wiedza i doświadczenie wykładowcy, którym mnie zaraził ;) i zainspirował do pogłębiania wiedzy:)

Uczestnik szkolenia z emisji głosu

Każdy element szkolenia był przemyślany i dopracowany. Holistyczne, interakcyjne szkolenie, którego właśnie było mi trzeba! Przydatne materiały, z których można skorzystać po warsztatach są idealne. Dziękuję!

Uczestnik szkolenia z emisji głosu

Prowadząca szkolenie - super wiedza, przekaz, chylę czoła - mało jest takich prowadzących.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Merytoryczne przygotowanie i umiejętność prezentowania wiedzy przez prowadzącą. Świetna mówczyni!

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Mała grupa uczestników, co pozwoliło na bardzo aktywne uczestniczenie oraz możliwość przepracowania wielu własnych sytuacji. Ogrom wiedzy prowadzącej, ale jeszcze bardziej doceniam prosty sposób przekazania wiedzy, który był dostosowany do odbiorów. Ważne dla mnie było również to, że mogliśmy swobodnie zadawać pytania, czuliśmy się ze sobą komfortowo.

Uczestnik szkolenia z zarządzania stresem

Wiedza i doświadczenie prowadzącego: przedstawiał inspirujące przykłady, szkolenie przebiegało w bardzo miłej atmosferze.
 

Uczestnik szkolenia z Design Thinking

W szkoleniu najbardziej podobało mi się poczucie humoru wykładowcy i sposób przekazywania informacji, uświadomienie, że wykorzystanie excela jest ważne i pomocne, poza tym sposoby komunikacji w projekcie, raportowanie.

Uczestnik szkolenia z zarządzania projektem budowlanym

Sposób prowadzenia szkolenia i rozległa wiedza prowadzącej, a także jej znajomość innych dziecin, które mają wpływ na to, jak zachowują się ludzie. Przykłady z życie wzięte.
 

Uczestnik szkolenia z przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji

Wszechstronny zakres szkolenia. Nawiązywanie do doświadczeń spoza Polski. Płynność wypowiedzi i wartkie tempo prowadzenia zajęć.

Uczestnik szkolenia z suplementów diety

Merytoryczne podejście do szkolenia, podawanie przykładów, tłumaczenie wszystkich zagadnień.

Uczestnik szkolenia z rozporządzeń REACH i CLP

Indywidualne podejście do grupy szkoleniowej, otwartość na problemy i pytania słuchaczy, przygotowanie wykładowcy.

Uczestnik szkolenia KPO a pomoc publiczna

Podobała mi się Pani prowadząca. Włączała wszystkich uczestników szkolenia i super się sprawdzała metoda hybrydowa szkolenia. Przekazane zostało dużo ciekawych i nowych dla mnie treści. Fajne ćwiczenia relaksacyjne/oddechowe. Przedstawiono dużo praktycznych rad.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania czasem

Energia i werwa prowadzącej, dzięki czemu temat nie był nudny, lecz wręcz wciągający.

Uczestnik szkolenia z pochodzenia i statusu celnego towarów

Prowadząca dawała dużo przykładów z życia. Mówiła dużo o zagadnieniu ochrony środowiska, co daje też poszerzenie horyzontów, co przy szkoleniach online jest rzadkością.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Bardzo dobra wiedza prowadzącego, otwartość na pytania i udzielanie wyczerpujących odpowiedzi, przekazywanie informacji w bardzo ciekawy sposób (pomimo trudności tematu).

Uczestnik szkolenia z pomocy publicznej

Dokładne omówienie tematu na przykładach i kompendium wiedzy w materiałach do wykorzystania na przyszłość.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Szkoleniowiec miał bardzo otwarte podejście do nas, był podekscytowany na różnorodność naszych pytań i odpowiadał logicznie, czasami dodawał przykład z życia. Atmosfera na szkoleniu pozwalała na poczucie bezpieczeństwa i dawała dużo możliwości do zadawania pytań bez strachu, że ktoś się krzywo spojrzy albo coś skrytykuje. Duże brawa dla prowadzącego za pełne zaangażowanie i sposób prowadzenia szkolenia.

Uczestnik szkolenia z ochrony sygnalistów

Prowadząca to kopalnia wiedzy! Najlepszy szkoleniowiec jakiego poznałam dotychczas.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Doświadczenie prowadzącej, także od strony wglądu w logikę postępowania instytucji zarządzających. Łatwy kontakt i praktyczne podejście przy szerokiej znajomości aktualnych wytycznych.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Szkolenie prowadzone dynamicznie, prowadząca odpowiadała szczegółowo na pytania, zachęcała do interakcji, tematyka szkolenia bardzo na czasie. Zwłaszcza, że dużo osób w nowym systemie będzie pracować, a w związku z tym, iż jego funkcjonalność różni się od poprzedniego konieczne jest konkretne i rzeczowe przeszkolenie/wdrożenie. Nie tylko ślizganie się po temacie. Tu była przekazana solidna dawka wiedzy, która - już widzę - będzie bardzo pomocna, zwłaszcza na początku realizacji bardzo dużego projektu.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Szkolenie obejmowało duży zakres materiału, kompleksowo potraktowany temat, bardzo przydatna wiedza.

Uczestnik szkolenia z operatów szacunkowych

Przejrzystość w przekazywaniu informacji, możliwość zadawania pytań, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą. Dziękuję

Uczestnik szkolenia z rozporządzeń REACH i CLP

Olbrzymia wiedza przekazana w sposób kompaktowy i pełny.

Uczestnik szkolenia z planowania i zagospodarowania przestrzennego

Cierpliwość Prowadzącej w odpowiadaniu na pytania uczestników, przygotowany program szkolenia obejmujący wszystkie najważniejsze zagadnienia.

Uczestnik szkolenia z bazy SCIP

Pani Profesor jest niezwykle kompetentna, posiada obszerny zakres wiedzy, płynnie przechodzi pomiędzy tematami, które szczegółowo omawia. Sposób przekazywania informacji jest klarowny.

Uczetnik szkolenia z ochrony środowiska

Praktyczne doświadczenie Prowadzącej szkolenie, szeroka wiedza, otwartość na analizę pytań i trudnych przypadków.

Uczestnik szkolenia z OZE

W szkoleniu najbardziej podobały mi się: sposób w jaki przekazana została wiedza, łatwość nawiązania kontaktu, merytoryka oraz profesjonalizm wykładowcy, miła atmosfera oraz catering :)

Uczestnik szkolenia z Negocjacji biznesowych

Po 2 minutach szkolenia wiedziałam, że mam do czynienia z ekspertem w dziedzinie transportu! Brawo! Jestem zachwycona.

Uczestnik szkolenia z Transportu drogowego (krajowego i międzynarodowego)

Kreatywność w przekazywaniu wiedzy. Oprócz prezentacji były też ćwiczenia czy quiz. Rysunki pomagały lepiej przyswoić wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Kwalifikowalności wydatków

Szkolenie było super, Pani prowadząca ma ogromną wiedzę i przekazuje ją w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Zwłaszcza doceniam mnóstwo konkretnych przykładów przywołanych przez Panią z prawdziwych projektów i z kontaktów z instytucjami. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę w pracy.

Uczestnik szkolenia z Kwalifikowalności wydatków

Merytoryczne przygotowanie prowadzącego, dużo praktycznych przykładów, wskazówki gdzie szukać informacji dotyczących poruszanych zagadnień.

Uczestnik szkolenia z weryfikacji statusu MŚP

Przyjazna, luźna atmosfera, czułam się niezwykle komfortowo, szeroka wiedza, którą posiada wykładowca, przedstawienie różnych perspektyw, luźne ćwiczenia, które powodują przemyślenia.

Uczestnik szkolenia z Asertywności

Bardzo wysoka wiedza merytoryczna wykładowcy, omawianie przykładów oraz profesjonalne udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Audytu i kontroli w zamówieniach publicznych

Prowadzący ma niesamowitą wiedzę i każde szkolenie to kolejna dawka wiedzy, przekazana w sposób nie pozostawiający żadnych niejasności.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim poziomem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego