Zwiń

Rozwój osobisty w biznesie

Zapraszamy do zapoznania się z kategorią tematyczną "Szkolenia - rozwój osobisty". Kursy i szkolenia z rozwoju osobistego dotyczą kompetencji miękkich kluczowych w biznesie. Są one istotne zarówno na polu zawodowym, w każdej branży i na...

Zapraszamy do zapoznania się z kategorią tematyczną "Szkolenia - rozwój osobisty". Kursy i szkolenia z rozwoju osobistego dotyczą kompetencji miękkich kluczowych w biznesie. Są one istotne zarówno na polu zawodowym, w każdej branży i na każdym stanowisku pracy, jak również w życiu osobistym. To umiejętności niezbędne, aby - niezależnie od wykształcenia, wiedzy merytorycznej i doświadczenia - pracownik potrafił skutecznie wykonywać swoje obowiązki i współpracować w zespole.

ORGANIZACJA SZKOLEŃ Z ROZWOJU OSOBISTEGO

Zaprojektowaliśmy bogaty katalog szkoleń rozwojowych dla pracowników, które prowadzone są przez doświadczonych trenerów. Szkolenia otwarte odbywają się stacjonarnie w Warszawie. Szkolenia zamknięte realizujemy natomiast na terenie całego kraju (zarówno w formie online i stacjonarnej). Możemy zorganizować warsztaty rozwoju osobistego w takich miastach jak np. Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Rzeszów, Zakopane i każde inne miejsce wskazane przez klienta.

Rozwój osobisty - szkolenia online

Zapraszamy na szkolenia z rozwoju osobistego.Dużą popularnością cieszą się szkolenia z rozwoju osobistego online. Zapewniają one taki sam poziom wiedzy, co szkolenia stacjonarne. Uczestnicy szkoleń przez Internet, podobnie jak szkoleń stacjonarnych, otrzymują materiały szkoleniowe i certyfikaty. Mogą także w czasie rzeczywistym zadawać pytania trenerowi i brać udział w dyskusjach z innymi kursantami. Organizujemy także tzw. szkolenia hybrydowe, podczas których część grupy znajduje się na sali szkoleniowej, a druga część uczestniczy w szkoleniu online. Daje to zainteresowanym możliwość elastycznego wyboru preferowanej formy szkolenia.

TEMATYKA SZKOLEŃ Z ROZWOJU OSOBISTEGO

Szkolenia i warsztaty dla pracowników są pomocne w rozwoju kompetencji miękkich, takich jak: komunikacja interpersonalna, komunikacja i współpraca w zespole, asertywność, negocjacje, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy (również podczas pracy zdalnej), kreatywność (design thinking), umiejętności prezentacyjne, kompetencje niezbędne do zarządzania sobą w zmianie, zarządzanie projektami. Dodatkowo w ofercie posiadamy szkolenia dla biznesu z zakresu kompetencji miękkich, które wspierają zwiększenie efektywności pracy, wzmocnienie odporności psychicznejprzeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.

Czego dowiesz się na szkoleniach i kursach rozwoju osobistego?

Uczestnicząc w naszych szkoleniach i warsztatach z rozwoju osobistego, dowiesz się, jak komunikować się z osobami o różnych typach osobowości, jak lepiej dogadywać się ze swoim zespołem, co oznacza asertywność w pracy. Profesjonalni trenerzy rozwoju osobistego uczą kursantów, jak zwiększyć efektywność pracy poprzez zarządzanie czasem, jak obudzić w sobie kreatywne myślenie, jak wzmacniać odporność psychiczną, jak radzić sobie ze stresem w miejscu pracy, jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu, jak przygotować się do wystąpień publicznych, jak radzić sobie ze zmianami, jak organizować sobie pracę w czasie home office, czyli jak wzmocnić niezbędne kompetencje do efektywnej pracy i bycia wartościowym członkiem zespołu.

DLA KOGO SZKOLENIA Z ROZWOJU OSOBISTEGO?

Kompetencje miękkie wspierają rozwój pracownika.Szkolenia z rozwoju osobistego w biznesie przeznaczone są dla pracowników firm i instytucji, osób pracujących w zespołach i z klientem, kierowników liniowych oraz specjalistów z różnych dziedzin, a także dla wszystkich osób, które chciałyby pracować nad rozwojem takich umiejętności jak: komunikacja, asertywność, kreatywność, twórcze myślenie, umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz zmianą, profesjonalne wystąpienia publiczne, zarządzanie czasem i umiejętność samomotywacji, zarządzanie priorytetami, negocjacje, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, wzmacnianie odporności psychicznej.

Do Państwa dyspozycji są zarówno szkolenia dla początkujących, chcących rozwinąć swoje kompetencje miękkie, jak i dla osób bardziej zaawansowanych, dla których istotne jest zdobycie jeszcze większego doświadczenia i ugruntowanie swojej wiedzy.

METODY SZKOLENIOWE

Mamy 20-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń otwartych i zamkniętych. Nasze kursy i szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty rozwoju osobistegow oparciu o gry szkoleniowe, symulacje, scenki, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz interaktywne wykłady, pozwalające uczestnikom przećwiczyć omawiane techniki jeszcze podczas szkolenia.

Profesjonalni trenerzy rozwoju osobistego

Szkolenia dotyczące efektywności osobistej prowadzone są przez doświadczonych trenerów rozwoju osobistego. Mają oni wieloletnie, bogate doświadczenie. Podczas kursów i szkoleń pracują z różnego rodzaju grupami szkoleniowymi. Są otwarci na uczestników, prowadzą warsztaty w przystępny sposób. Chętnie dzielą się osobistym doświadczeniem, by kursanci zdobyli jak najwięcej nowych kompetencji i umiejętności. Każdy trener rozwoju ma na swoim koncie setki godzin na sali szkoleniowej.

KATALOG SZKOLEŃ Z ROZWOJU OSOBISTEGO

  • TEMAT SZKOLENIA: Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
    Warsztaty uczą kreatywnego myślenia, indywidualnego podejmowania decyzji i twórczego rozwiązywania problemów (problem solving), Szkolenie pokazuje, jak wychodzić poza schemat i szukać nowych, kreatywnych rozwiązań. Jest to propozycja skierowana do wszystkich osób, które chcą poznać techniki kreatywnego myślenia, dzięki którym będą mogli wprowadzić innowacyjne rozwiązania w zakresie swoich obowiązków.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
    Warsztaty z komunikacji mają na celu pomóc uczestnikom w poprawie umiejętności komunikacyjnych, takich jak aktywne słuchanie, różne rodzaje komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna, czy też komunikacja perswazyjna. Warsztaty umożliwią poznanie swojego indywidualnego stylu komunikacji i nauczenie się działania w oparciu o wyznaczone sobie cele. Szkolenie pomaga budować komunikaty zgodne z intencją oraz lepiej rozumieć komunikaty nadawców co pozwala na stworzenie efektywnej komunikacji.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Asertywność w pracy - praktyczne warsztaty budowania postawy asertywnej
    Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą poprawić umiejętność wyrażania własnego zdania i nauczyć się budować dobre relacje, a także dla tych, którym zależy na poprawie umiejętności asertywnej komunikacji, asertywnej prośby i odmowy, oraz asertywnego rozwiązywania konfliktów - zarówno w miejscu pracy, jak i w życiu prywatnym. Szkolenie uczy zachowań asertywnych i budowania postawy asertywnej. Warsztaty pomagają radzić sobie z krytyką i mówić "nie", co jest bardzo przydatne w zarządzaniu i biznesie.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Inteligencja emocjonalna - jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innymi. Warsztaty online
    Kompleksowy program pomagający zrozumieć i rozwinąć umiejętności emocjonalne oraz interpersonalne. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, czym jest inteligencja emocjonalna, poznać jej składowe, a także zgłębić swoją samoświadomość emocjonalną w różnych sytuacjach, co pozwoli im budować lepsze relacje z innymi.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracySzkolenia miękkie dla biznesu to klucz do sukcesu firmy.
    Szkolenie uczy, jak rozpoznawać przyczyny stresu. Uczestnicy poznają sposoby skutecznego radzenia sobie ze stresem, strategie radzenia sobie ze stresem oraz metody i techniki antystresowe, przydatne nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym. Celem szkolenia jest odpowiedź na pytanie, jak panować nad stresem.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Wystąpienia publiczne – online i offline. Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych - warsztaty
    Warsztaty są podstawą sztuki autoprezentacji. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak przygotowywać się do wystąpień publicznych oraz jak pracować nad swoim wizerunkiem i swobodą wypowiedzi. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które potrzebują podszkolić umiejętności autoprezentacji, zarówno w wystąpieniach na żywo, jak i online.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem
    Na szkoleniu uczestnicy dowiadują się, jak dbać o swój głos i nauczyć się go wykorzystywać. Ma ono na celu nauczenie uczestników, jak wpłynąć na emisję głosu i jak o niego zadbać (elementy higieny głosu).
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Zarządzanie czasem, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie i osiągać wyznaczone cele
    Na warsztacie uczestnicy uczą się podstaw zarządzania czasem: jak skutecznie zarządzać czasem lub jak skutecznie zarządzać sobą w czasie, jak planować swoje działania, jak zwiększyć efektywność osobistą oraz jak wpłynąć na samomotywację. Poznają także techniki zarządzania czasem, które wpływają na poprawę efektywności pracy.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Trening skuteczności osobistej – jak osiągać cele w trudnych sytuacjach
    Szkolenie ma na celu nabycie kompetencji w zakresie skutecznego osiągania celów w trudnych sytuacjach we współpracy z podwładnymi, przełożonymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Odporność psychiczna – jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
    Warsztat pokazuje uczestnikom, czym jest odporność psychiczna, jakie są metody i narzędzia wzmacniania odporności psychicznej oraz jak zarządzać emocjami. To praktyczne szkolenie, dzięki któremu uczestnicy lepiej radzą sobie z trudnościami, stresem oraz w sytuacji zmiany. Mogą tym samym bardziej efektywnie wykonywać swoją pracę, a także lepiej funkcjonować w życiu osobistym.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Szkolenie WORK LIFE-BALANCE. Jak zachować równowagę w życiu
    Praktyczny kurs, którego głównym celem jest doskonalenie umiejętności takich jak: zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie priorytetów, efektywność osobista, a także pobudzenie do poszukiwania własnej definicji równowagi życiowej.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Savoir vivre, etykieta i budowanie relacji – szkolenie wizerunkowe
    Szkolenie kształtuje umiejętności z zakresu trafnego i efektywnego wykorzystywania wybranych reguł savoir-vivre'u, zarówno w życiu zawodowym, jak i społecznym. Uczestnicy poznają kluczowe zasady obowiązującej etykiety, których wykorzystanie pozwoli na swobodne – ale jednocześnie profesjonalne – odnalezienie się w różnorodnych sytuacjach zawodowo-towarzyskich.
     
  • TEMAT SZKOLENIA: Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe
    Szkolenie umożliwi trening wybranych kluczowych kompetencji miękkich, cenionych i potrzebnych w służbie cywilnej. Podczas 3-dniowych warsztatów wskażemy umiejętności, których rozwój może w znaczącym stopniu poprawić efektywność funkcjonowania w codziennej pracy.
     
  • Indywidualne konsultacje z ekspertem – rozwój osobisty w biznesie
    Forma działania rozwojowego, jaką jest indywidualna konsultacja, została stworzona, aby zmaksymalizować efektywność działań rozwojowych i móc podejść do problemu klienta w sposób interdyscyplinarny. Z konsultacji skorzystają osoby, które napotkały pewne trudności w życiu zawodowym, a ich rozwiązanie wymaga szeregu działań czerpiących z różnych obszarów, jak komunikacja, asertywność, kreatywność, radzenie sobie ze stresem, wzmacnianie pewności siebie, wystąpienia publiczne. Trener wchodzi wtedy w rolę mentora i, czerpiąc ze swojego doświadczenia, pomaga klientowi rozwiązać jego indywidualny i specyficzny problem.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą kursów i szkoleń. Aktualne terminy szkoleń znajdują się na naszej stronie internetowej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.

Tagi: szkolenia z rozwoju osobistego, rozwój osobisty w biznesie, szkolenia rozwój osobisty, asertywność, kreatywność, wystąpienia publiczne, efektywność, emisja głosu, zarządzanie czasem, praca zdalna, komunikacja interpersonalna, szkolenia miękkie, szkolenia dla firm

Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
Rozwój osobisty w biznesie 17
Szkolenia otwarte
Asertywność w pracy – praktyczne warsztaty budowania postawy asertywnej
Asertywność w pracy – praktyczne warsztaty budowania postawy asertywnej
28.02.2024 Termin potwierdzony, zapraszamy do zapisów 09.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 09.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Emisja głosu - profesjonalny trening pracy z głosem
Emisja głosu - profesjonalny trening pracy z głosem
11.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 04.07.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 04.07.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowe) Warszawa (hybrydowe)
Szkolenia otwarte
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
12-13.03.2024 Termin potwierdzony, zapraszamy do zapisów 23-24.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE ONLINE
Nowy temat
Trening skuteczności osobistej – jak osiągać cele w trudnych sytuacjach
Trening skuteczności osobistej – jak osiągać cele w trudnych sytuacjach
14.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 08.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 08.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów
15.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Savoir-vivre, etykieta i budowanie relacji – szkolenie wizerunkowe
Savoir-vivre, etykieta i budowanie relacji – szkolenie wizerunkowe
20.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 13.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 13.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
21-22.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16-17.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16-17.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa / lub ONLINE ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Wystąpienia publiczne online i offline. Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych - warsztaty
Wystąpienia publiczne online i offline. Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych - warsztaty
25-26.03.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 24-25.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 27-28.08.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa Warszawa Warszawa
Szkolenia otwarte
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
04-05.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 12-13.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Warszawa Warszawa
Szkolenia otwarte
Odporność psychiczna – jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
Odporność psychiczna – jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
08.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 08.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 17.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Inteligencja emocjonalna - jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innymi....
Inteligencja emocjonalna - jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innymi. Warsztaty online
15-16.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 10-11.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE ONLINE
Szkolenia otwarte
Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe
Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe
15-17.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
Wisła, Hotel Stok****
Nowy temat
Szkolenie WORK-LIFE BALANCE. Jak zachować równowagę w życiu
Szkolenie WORK-LIFE BALANCE. Jak zachować równowagę w życiu
23.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 23.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 26.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Zarządzanie czasem, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie i osiągać wyznaczone cele
Zarządzanie czasem, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie i osiągać wyznaczone cele
25-26.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 25-26.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 20-21.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Szkolenia otwarte
Myślenie krytyczne - warsztaty. Praktyczne aspekty myślenia krytycznego w podejmowaniu decyzji i zarządzaniu...
Myślenie krytyczne - warsztaty. Praktyczne aspekty myślenia krytycznego w podejmowaniu decyzji i zarządzaniu zmianą
17-18.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE
Szkolenia otwarte
Indywidualne konsultacje z ekspertem - rozwój osobisty w biznesie
Indywidualne konsultacje z ekspertem - rozwój osobisty w biznesie
Szkolenie realizowane na zamówienie
Szkolenia otwarte
Self-development training courses in English
Self-development training courses in English
Szkolenie realizowane na zamówienie

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich
 

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim podmiotem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.
 

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego