Zapraszamy na szkolenia dla działu zakupów, a także szkolenia z reklamacji, umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym. Tematy opracowujemy na podstawie aktualnych w 2025 roku przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem planowanych...
Wszystkie szkolenia reklamacji — realizujemy z umów handlowych, zakupów, jak i szkolenia z reklamacji — realizujemy w formie stacjonarnej, a także hybrydowej. Szkolenia otwarte odbywają się w Warszawie.
Szkolenia hybrydowe łączą w sobie tradycyjne spotkanie stacjonarne, w którym bierze udział część grupy, ze szkoleniem online, w którym uczestniczą pozostali kursanci. Uczestnicy kursów online czerpią takie same korzyści i uzyskują taką samą wiedzę, jak pozostali. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania ekspertom.
Wszystkie szkolenia możemy zorganizować w formule zamkniętej, dedykowanej konkretnej firmie lub instytucji. Szkolenia wewnętrzne/zamknięte mają program dopasowany bezpośrednio do potrzeb danego klienta. Realizujemy je w całej Polsce.
Szkolenia J.G.Training cieszą się bardzo dobrymi opiniami uczestników ze względu na wyczerpującą merytorykę, aspekty praktyczne, a także kadrę wykwalifikowanych trenerów.
Eksperci prowadzący szkolenia mają wieloletnie doświadczenie w temacie umów, praw konsumentów i zagadnień dotyczących reklamacji, sprzedaży i polityki zakupowej w firmach.
Szkolenia w J.G.Training cieszą się bardzo dobrymi opiniami uczestników, potwierdzonymi ankietami satysfakcji. Oto kilka opinii, które pokazują, co uczestnicy cenią w szkoleniach zakupowych, z zakresu umów i reklamacji.
Praktyczne podejście do zagadnień i elastyczne podejście do tematu.
Do szkolenia podchodziłem z rezerwą, gdyż umowy nie jest moim obszarem, w którym się dobrze czuję. Pomimo tego szkolenie było przeprowadzone w bardzo klarowny sposób. Wykładowczyni rozłożyła w odpowiedni sposób przekazywanie wiedzy. Szkolenie elastycznie i bez zauważenia przechodziło naprzemiennie w warsztaty i wykład. Jedno z lepszych szkoleń, na których byłem.
Dopasowanie wykładowczyni do przykładów podawanych z sali oraz klarowane wyjaśnienie zagadnień. B. szeroka wiedza prowadzącej i odpowiedzi na każde zadane pytanie.
Wyjaśnienie, jak wiedzę można wykorzystać w praktyce, w bieżącej pracy, na co zwrócić uwagę i jak drobna zmiana poszczególnego zapisu w treści może zmienić kontekst, co ma wpływ na możliwość korzystania z praw lub niepełnienie wszystkich przesłanek.
Fachowa wiedza, praktyka przełożona na jasny język, najlepsze szkolenie, na jakim byłam.
Otwarty panel dyskusyjny, ogromna wiedza prowadzącego, szkolenie przyjemne w odbiorze.
Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online, na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego — niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.
Szkolenia zakupowe stanowią praktyczną odpowiedź na potrzeby pracowników działów, które obsługują zakupy w firmach. Udział w szkoleniach pomaga uczestnikom doskonalić procesy zakupowe w firmie, a docelowo generować znaczne oszczędności.
Polecamy w szczególności praktyczne szkolenie dla działu zakupów: Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe.
Szkolenie prowadzi do poznania i wypracowania możliwie najlepszych rozwiązań zarówno w procesach, jak i technikach zakupowych. Wspiera również wiedzę i umiejętności w obszarze strategii zarządzania relacjami z dostawcami, ryzyka oraz analiz i ewaluacji.
Dużym zainteresowaniem cieszy się ponadto szkolenie dla działu zakupów, które ujmuje temat zakupów w kontekście ESG.
Stanowi ono kompleksowe wprowadzenie w tematykę zrównoważonego rozwoju (ESG) w kontekście pracy działów zakupów. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat roli ESG w procesach zakupowych, włączając aspekty środowiskowe, społeczne i związane z zarządzaniem. Udział w szkoleniu pozwoli na lepsze zrozumienie, w jaki sposób ESG wpływa na decyzje zakupowe. Uczestnicy poznają również etyczne praktyki, zasady współpracy z dostawcami oraz integracji celów ESG w strategii zakupowej.
Uczestnicy szkoleń z tej kategorii dowiedzą się, jak zabezpieczyć interesy swojej firmy w aspekcie umów gospodarczych oraz spraw dotyczących reklamacji, rękojmi i gwarancji.
Szkolenia obejmują tematy dotyczące prawa konsumenckiego i handlowego w obrocie krajowym i zagranicznym.
Nasze szkolenia, kursy i warsztaty poruszają zagadnienia takie, jak:
Poniżej przedstawiamy katalog szkoleń z umów handlowych i prawa konsumenckiego. Każdy temat możemy zorganizować także w formule zamkniętej — dla wybranej firmy czy instytucji.
Szkolenie pozwoli poszerzyć i uporządkować wiedzę z zakresu zawierania umów w obrocie gospodarczym oraz zapoznać się z praktycznymi aspektami omawianych zagadnień. Warsztaty zawierają praktyczną część z zakresu tworzenia umów handlowych, wskazują także na źródła wadliwości umów i strony umowy. Jest to praktyczny warsztat sporządzania umów.
Szkolenie kierowane jest do osób (podmiotów) wykorzystujących weksle jako instrument służący zabezpieczaniu roszczeń wynikających z różnego rodzaju stosunków cywilnoprawnych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń i zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy pozwalającej na prawidłowe przyjęcie weksla, jego prawidłowe uzupełnienie i skuteczne dochodzenie roszczeń wekslowych.
Gwarancja bankowa to instrument zabezpieczający i podnoszący bezpieczeństwo transakcji, który ogranicza również ryzyko niewywiązania się partnera handlowego ze zobowiązań kontraktowych. Gwarancja bankowa jest niezbędna przy większości procesów inwestycyjnych. Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.
Szkolenie jest kompleksowym i praktycznym omówieniem zmian, jakie weszły w życie z początkiem roku 2023, w ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksie cywilnym, w związku z zaimplementowaniem do polskiego prawa dyrektywy omnibus, dyrektywy towarowej i dyrektywy cyfrowej.
Szkolenia z reklamacji w J.G.Training pozwalają uczestnikom zdobyć kompleksową wiedzę na temat obsługi reklamacji, zarówno kontekście prawnym, jak i miękkim.
Jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy, podczas gdy klient składa reklamację lub skargę — to kluczowe zagadnienie, które omawiamy podczas szkolenia z obsługi reklamacji i skarg. Stanowi ono interaktywny warsztat, podczas którego uczestnicy poznają, przyswoją i przećwiczą rozwiązania oraz narzędzia związane z efektywną komunikacją z klientem w kontekście całego procesu obsługi reklamacji i skarg.
Prawne uwarunkowania reklamacji, a także zagadnienia rękojmi, gwarancji i reklamacja po nowelizacji. Omawiamy na szkoleniu z aspektów prawnych odpowiedzialności sprzedawców i uprawnień kupujących. Celem szkolenia jest: szczegółowe omówienie praw konsumentów i obowiązki przedsiębiorcy po nowelizacji, wskazanie, w jaki sposób prawa te przekładają się na praktyczne działania, wskazanie, jak powinien postępować sprzedawca, by nie łamać przepisów i nie narażać się na kary, zwrócenie uwagi na praktyczne aspekty reklamacji.
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.