Zwiń

UMOWY, reklamacje, sprzedaż, zakupy

Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego. Polecamy także praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia zakupowe dla działów zakupów. Uczestnicy szkoleń dowiedzą się,...

Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego. Polecamy także praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia zakupowe dla działów zakupów.

Uczestnicy szkoleń dowiedzą się, jak zabezpieczyć interesy swojej firmy w aspekcie umów gospodarczych oraz spraw dotyczących reklamacji, rękojmi i gwarancji. Szkolenia obejmują tematy dotyczące prawa konsumenckiego i handlowego w obrocie krajowym i zagranicznym.

Wszystkie kursy i warsztaty prowadzimy w oparciu o aktualne w 2024 roku przepisy prawa ze szczególnym uwzględnieniem planowanych zmian zmian i nowelizacji.

TEMATYKA SZKOLEŃ Z UMÓW, REKLAMACJI, ZAKUPÓW

Nasze szkolenia, kursy i warsztaty poruszają zagadnienia takie, jak:

Polecamy także szkolenie dla działów zakupów, które pomaga doskonalić procesy zakupowe w firmie.

KATALOG SZKOLEŃ Z UMÓW, REKLAMACJI, ZAKUPÓW

Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych, prawa konsumenckiego, reklamacji i zakupów. Każdy temat możemy zorganizować także w formule zamkniętOmawiamy aktualne zmiany w prawie konnsumenckim.ej - dla wybranej firmy czy instytucji.

Szkolenie pozwoli poszerzyć i uporządkować wiedzę z zakresu zawierania umów w obrocie gospodarczym oraz zapoznać się z praktycznymi aspektami omawianych zagadnień. Warsztaty zawierają praktyczną część z zakresu tworzenia umów handlowych, wskazują także na źródła wadliwości umów i strony umowy. Jest to praktyczny warsztat sporządzania umów.

Szkolenie przygotowuje uczestników do wykonywania zadań specjalisty ds. sprzedaży czy eksportu, a także specjalisty ds. zakupów czy importu - w zakresie posługiwania się klauzulami umownymi przy zawieraniu umów handlowych. Ma ono także na celu uporządkowanie wiedzy osób, które takie obowiązki i zadania realizują.

Celem szkolenia jest: szczegółowe omówienie praw konsumentów i obowiązki przedsiębiorcy po nowelizacji, wskazanie, w jaki sposób prawa te przekładają się na praktyczne działania, wskazanie, jak powinien postępować sprzedawca, by nie łamać przepisów i nie narażać się na kary, zwrócenie uwagi na praktyczne aspekty reklamacji.

Szkolenie prowadzone jest ze szczególnym uwzględnieniem nowelizacji, która weszła w życie 1 stycznia 2023 roku. Zmiany te wprowadzają szereg zmian w zakresie rękojmi i gwarancji, w tym hierarchię uprawnień konsumenta z tytułu rękojmi oraz wydłużają z 2 do 6 lat okres dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi.

Szkolenie kierowane jest do osób (podmiotów) wykorzystujących weksle jako instrument służący zabezpieczaniu roszczeń wynikających z różnego rodzaju stosunków cywilnoprawnych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń i zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy pozwalającej na prawidłowe przyjęcie weksla, jego prawidłowe uzupełnienie i skuteczne dochodzenie roszczeń wekslowych.

Gwarancja bankowa to instrument zabezpieczający i podnoszący bezpieczeństwo transakcji, który ogranicza również ryzyko niewywiązania się partnera handlowego ze zobowiązań kontraktowych. Gwarancja bankowa jest niezbędna przy większości procesów inwestycyjnych. Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.

Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze przepisy i zwyczaje w zakresie rozliczeń umów handlowych, zapoznają się z różnymi formami rozliczeń i zabezpieczeń, w tym nowymi i niedrogimi alternatywami dla rozwiązań stosowanych tradycyjnie, poznają najnowsze zabezpieczenia – BPO i najnowsze zwyczajów URBPO 2013, uzyskają umiejętności aktywnego negocjowania zabezpieczeń.

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zmieniających się regulacji prawnych, co pozwoli podjąć odpowiednie kroki w celu przygotowania się do zmian, zwiększy bezpieczeństwo firmy, jej kadry zarządzającej i pracowników oraz zapewni prawne wsparcie w strategicznych i codziennych działaniach biznesowych, w szczególności z udziałem konsumentów.

Szkolenie jest kompleksowym i praktycznym omówieniem zmian, jakie weszły w życie z początkiem roku 2023, w ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksie cywilnym, w związku z zaimplementowaniem do polskiego prawa dyrektywy omnibus, dyrektywy towarowej i dyrektywy cyfrowej.

Szkolenie prowadzi do poznania i wypracowania możliwie najlepszych rozwiązań zarówno w procesach, jak i technikach zakupowych. Szkolenie wesprze również wiedzę i umiejętności w obszarze strategii zarządzania relacjami z dostawcami, ryzyka oraz analiz i ewaluacji.

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży.

Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych, przez cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą.

Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.

TEMATYKA SZKOLEŃ DLA HANDLOWCÓW

Zapraszamy na szkolenia dla handlowców, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, jak zdobyć klienta, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, negocjacje i ich metody.

Poniżej prezentujemy katalog szkoleń z tego obszaru:

Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej opartej na wartościach oraz skutecznej finalizacji współpracy.

Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom. 

Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.

Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.  Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoring

PROFESJONALNI TRENERZY

Szkolenia J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników ze względu na wyczerpującą merytorykę, aspekty praktyczne, a także kadrę wykwalifikowanych trenerów. Eksperci prowadzący szkolenia mają wieloletnie doświadczenie w temacie umów, praw konsumentów i zagadnień dotyczących reklamacji, sprzedaży i polityki zakupowej w firmach.

ORGANIZACJA SZKOLEŃ

Wszystkie szkolenia otwarte realizujemy w formie stacjonarnej, a także hybrydowej. Szkolenia otwarte odbywają się w Warszawie.

Szkolenia hybrydowe łączą w sobie tradycyjne spotkanie stacjonarne, w którym bierze udział część grupy, ze szkoleniem online, w którym uczestniczą pozostali kursanci. Uczestnicy kursów online czerpią takie same korzyści i uzyskują taką samą wiedzę, jak pozostali. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania ekspertom.

Wszystkie szkolenia możemy zorganizować w formule zamkniętej, dedykowanej konkretnej firmie lub instytucji. Szkolenia wewnętrzne/zamknięte mają program dopasowany bezpośrednio do potrzeb danego klienta. Możemy zorganizować je w całej Polsce (przykładowe miasta: Poznań, Wrocław, Szczecin, Gdańsk, Kraków i wiele innych).

Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
UMOWY, reklamacje, sprzedaż, zakupy 11
Zapraszamy na szkolenie z umów handlowych.
Umowy handlowe - warsztaty. Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
Umowy handlowe - warsztaty. Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 12-13.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z gwarancji bankowej.
Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach i kontraktach – aspekty prawne...
Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach i kontraktach – aspekty prawne i wykorzystanie praktyczne
25.10.2024 Termin potwierdzony, zapraszamy do zapisów 25.10.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie Weksel IN BLANCO.
Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń – aspekty prawne i wykorzystanie praktyczne
Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń – aspekty prawne i wykorzystanie praktyczne
21.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 21.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z reklamacji.
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialności sprzedawców,...
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialności sprzedawców, uprawnienia kupujących
09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 18-19.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowe) Warszawa (hybrydowe) ONLINE (hybrydowe)
Zapraszamy na szkolenie dla handlowców.
Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców
Skuteczne techniki sprzedażowe – praktyczne szkolenie dla handlowców
26-27.08.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 26-27.08.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 24-25.10.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Nowy temat
Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie)...
Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko
25-26.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 25-26.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z negocjacji.
Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 09-10.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 04-05.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONINE (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zakupami.
Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe. Praktyczne szkolenie dla działu zakupów
Optymalne zarządzanie obszarem zakupowym, negocjacje zakupowe. Praktyczne szkolenie dla działu zakupów
17-18.10.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 17-18.10.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16-17.12.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Nowy temat
Obsługa reklamacji i skarg – jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy
Obsługa reklamacji i skarg – jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy
03-04.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 03-04.09.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 04-05.11.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie ze storytellingu.
Storytelling w sprzedaży - warsztaty
Storytelling w sprzedaży - warsztaty
Szkolenie realizowane na zamówienie
Zapraszamy na szkolenie Dyrektywa Omnibus, Towarowa i Cyfrowa.
Dyrektywa Omnibus, Towarowa i Cyfrowa w Polsce – istotne zmiany w polskim prawie konsumenckim od 2023...
Dyrektywa Omnibus, Towarowa i Cyfrowa w Polsce – istotne zmiany w polskim prawie konsumenckim od 2023 roku
Szkolenie realizowane na zamówienie

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Merytoryczne podejście do szkolenia, podawanie przykładów, tłumaczenie wszystkich zagadnień.

Uczestnik szkolenia z rozporządzeń REACH i CLP

Indywidualne podejście do grupy szkoleniowej, otwartość na problemy i pytania słuchaczy, przygotowanie wykładowcy.
 

Uczestnik szkolenia KPO a pomoc publiczna

Podobała mi się Pani prowadząca. Włączała wszystkich uczestników szkolenia i super się sprawdzała metoda hybrydowa szkolenia. Przekazane zostało dużo ciekawych i nowych dla mnie treści. Fajne ćwiczenia relaksacyjne/oddechowe. Przedstawiono dużo praktycznych rad.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania czasem

Energia i werwa prowadzącej, dzięki czemu temat nie był nudny, lecz wręcz wciągający.

Uczestnik szkolenia z pochodzenia i statusu celnego towarów

Prowadząca dawała dużo przykładów z życia. Mówiła dużo o zagadnieniu ochrony środowiska, co daje też poszerzenie horyzontów, co przy szkoleniach online jest rzadkością.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Bardzo dobra wiedza prowadzącego, otwartość na pytania i udzielanie wyczerpujących odpowiedzi, przekazywanie informacji w bardzo ciekawy sposób (pomimo trudności tematu).

Uczestnik szkolenia z pomocy publicznej

Dokładne omówienie tematu na przykładach i kompendium wiedzy w materiałach do wykorzystania na przyszłość.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Szkoleniowiec miał bardzo otwarte podejście do nas, był podekscytowany na różnorodność naszych pytań i odpowiadał logicznie, czasami dodawał przykład z życia. Atmosfera na szkoleniu pozwalała na poczucie bezpieczeństwa i dawała dużo możliwości do zadawania pytań bez strachu, że ktoś się krzywo spojrzy albo coś skrytykuje. Duże brawa dla prowadzącego za pełne zaangażowanie i sposób prowadzenia szkolenia.

Uczestnik szkolenia z ochrony sygnalistów

Prowadząca to kopalnia wiedzy! Najlepszy szkoleniowiec jakiego poznałam dotychczas.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Doświadczenie prowadzącej, także od strony wglądu w logikę postępowania instytucji zarządzających. Łatwy kontakt i praktyczne podejście przy szerokiej znajomości aktualnych wytycznych.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Szkolenie prowadzone dynamicznie, prowadząca odpowiadała szczegółowo na pytania, zachęcała do interakcji, tematyka szkolenia bardzo na czasie. Zwłaszcza, że dużo osób w nowym systemie będzie pracować, a w związku z tym, iż jego funkcjonalność różni się od poprzedniego konieczne jest konkretne i rzeczowe przeszkolenie/wdrożenie. Nie tylko ślizganie się po temacie. Tu była przekazana solidna dawka wiedzy, która - już widzę - będzie bardzo pomocna, zwłaszcza na początku realizacji bardzo dużego projektu.

Uczestnik szkolenia z systemu CST2021 i aplikacji SL2021

Szkolenie obejmowało duży zakres materiału, kompleksowo potraktowany temat, bardzo przydatna wiedza.

Uczestnik szkolenia z operatów szacunkowych

Przejrzystość w przekazywaniu informacji, możliwość zadawania pytań, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą. Dziękuję

Uczestnik szkolenia z rozporządzeń REACH i CLP

Olbrzymia wiedza przekazana w sposób kompaktowy i pełny.

Uczestnik szkolenia z planowania i zagospodarowania przestrzennego

Cierpliwość Prowadzącej w odpowiadaniu na pytania uczestników, przygotowany program szkolenia obejmujący wszystkie najważniejsze zagadnienia.

Uczestnik szkolenia z bazy SCIP

Pani Profesor jest niezwykle kompetentna, posiada obszerny zakres wiedzy, płynnie przechodzi pomiędzy tematami, które szczegółowo omawia. Sposób przekazywania informacji jest klarowny.

Uczetnik szkolenia z ochrony środowiska

Praktyczne doświadczenie Prowadzącej szkolenie, szeroka wiedza, otwartość na analizę pytań i trudnych przypadków.

Uczestnik szkolenia z OZE

W szkoleniu najbardziej podobały mi się: sposób w jaki przekazana została wiedza, łatwość nawiązania kontaktu, merytoryka oraz profesjonalizm wykładowcy, miła atmosfera oraz catering :)

Uczestnik szkolenia z Negocjacji biznesowych

Po 2 minutach szkolenia wiedziałam, że mam do czynienia z ekspertem w dziedzinie transportu! Brawo! Jestem zachwycona.

Uczestnik szkolenia z Transportu drogowego (krajowego i międzynarodowego)

Kreatywność w przekazywaniu wiedzy. Oprócz prezentacji były też ćwiczenia czy quiz. Rysunki pomagały lepiej przyswoić wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Kwalifikowalności wydatków

Szkolenie było super, Pani prowadząca ma ogromną wiedzę i przekazuje ją w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Zwłaszcza doceniam mnóstwo konkretnych przykładów przywołanych przez Panią z prawdziwych projektów i z kontaktów z instytucjami. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę w pracy.

Uczestnik szkolenia z Kwalifikowalności wydatków

Merytoryczne przygotowanie prowadzącego, dużo praktycznych przykładów, wskazówki gdzie szukać informacji dotyczących poruszanych zagadnień.

Uczestnik szkolenia z weryfikacji statusu MŚP

Przyjazna, luźna atmosfera, czułam się niezwykle komfortowo, szeroka wiedza, którą posiada wykładowca, przedstawienie różnych perspektyw, luźne ćwiczenia, które powodują przemyślenia.

Uczestnik szkolenia z Asertywności

Bardzo wysoka wiedza merytoryczna wykładowcy, omawianie przykładów oraz profesjonalne udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Audytu i kontroli w zamówieniach publicznych

Prowadzący ma niesamowitą wiedzę i każde szkolenie to kolejna dawka wiedzy, przekazana w sposób nie pozostawiający żadnych niejasności.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim poziomem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego