Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego. Polecamy także praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia zakupowe dla działów zakupów. Uczestnicy szkoleń dowiedzą się,...
Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego. Polecamy także praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia zakupowe dla działów zakupów.
Uczestnicy szkoleń dowiedzą się, jak zabezpieczyć interesy swojej firmy w aspekcie umów gospodarczych oraz spraw dotyczących reklamacji, rękojmi i gwarancji. Szkolenia obejmują tematy dotyczące prawa konsumenckiego i handlowego w obrocie krajowym i zagranicznym.
Wszystkie kursy i warsztaty prowadzimy w oparciu o aktualne w 2024 roku przepisy prawa ze szczególnym uwzględnieniem planowanych zmian zmian i nowelizacji.
Nasze szkolenia, kursy i warsztaty poruszają zagadnienia takie, jak:
Polecamy także szkolenie dla działów zakupów, które pomaga doskonalić procesy zakupowe w firmie.
Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych, prawa konsumenckiego, reklamacji i zakupów. Każdy temat możemy zorganizować także w formule zamkniętej - dla wybranej firmy czy instytucji.
Szkolenie pozwoli poszerzyć i uporządkować wiedzę z zakresu zawierania umów w obrocie gospodarczym oraz zapoznać się z praktycznymi aspektami omawianych zagadnień. Warsztaty zawierają praktyczną część z zakresu tworzenia umów handlowych, wskazują także na źródła wadliwości umów i strony umowy. Jest to praktyczny warsztat sporządzania umów.
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykonywania zadań specjalisty ds. sprzedaży czy eksportu, a także specjalisty ds. zakupów czy importu - w zakresie posługiwania się klauzulami umownymi przy zawieraniu umów handlowych. Ma ono także na celu uporządkowanie wiedzy osób, które takie obowiązki i zadania realizują.
Celem szkolenia jest: szczegółowe omówienie praw konsumentów i obowiązki przedsiębiorcy po nowelizacji, wskazanie, w jaki sposób prawa te przekładają się na praktyczne działania, wskazanie, jak powinien postępować sprzedawca, by nie łamać przepisów i nie narażać się na kary, zwrócenie uwagi na praktyczne aspekty reklamacji.
Szkolenie prowadzone jest ze szczególnym uwzględnieniem nowelizacji, która weszła w życie 1 stycznia 2023 roku. Zmiany te wprowadzają szereg zmian w zakresie rękojmi i gwarancji, w tym hierarchię uprawnień konsumenta z tytułu rękojmi oraz wydłużają z 2 do 6 lat okres dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi.
Szkolenie kierowane jest do osób (podmiotów) wykorzystujących weksle jako instrument służący zabezpieczaniu roszczeń wynikających z różnego rodzaju stosunków cywilnoprawnych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń i zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy pozwalającej na prawidłowe przyjęcie weksla, jego prawidłowe uzupełnienie i skuteczne dochodzenie roszczeń wekslowych.
Gwarancja bankowa to instrument zabezpieczający i podnoszący bezpieczeństwo transakcji, który ogranicza również ryzyko niewywiązania się partnera handlowego ze zobowiązań kontraktowych. Gwarancja bankowa jest niezbędna przy większości procesów inwestycyjnych. Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.
Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze przepisy i zwyczaje w zakresie rozliczeń umów handlowych, zapoznają się z różnymi formami rozliczeń i zabezpieczeń, w tym nowymi i niedrogimi alternatywami dla rozwiązań stosowanych tradycyjnie, poznają najnowsze zabezpieczenia – BPO i najnowsze zwyczajów URBPO 2013, uzyskają umiejętności aktywnego negocjowania zabezpieczeń.
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zmieniających się regulacji prawnych, co pozwoli podjąć odpowiednie kroki w celu przygotowania się do zmian, zwiększy bezpieczeństwo firmy, jej kadry zarządzającej i pracowników oraz zapewni prawne wsparcie w strategicznych i codziennych działaniach biznesowych, w szczególności z udziałem konsumentów.
Szkolenie jest kompleksowym i praktycznym omówieniem zmian, jakie weszły w życie z początkiem roku 2023, w ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksie cywilnym, w związku z zaimplementowaniem do polskiego prawa dyrektywy omnibus, dyrektywy towarowej i dyrektywy cyfrowej.
Szkolenie prowadzi do poznania i wypracowania możliwie najlepszych rozwiązań zarówno w procesach, jak i technikach zakupowych. Szkolenie wesprze również wiedzę i umiejętności w obszarze strategii zarządzania relacjami z dostawcami, ryzyka oraz analiz i ewaluacji.
Szkolenia dla handlowców i sprzedawców to ogromne wsparcie dla osób, które odpowiadają za sprzedaż w organizacjach. Pomagają one uczestnikom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży.
Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych, przez cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą.
Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.
Zapraszamy na szkolenia dla handlowców, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, jak zdobyć klienta, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, negocjacje i ich metody.
Poniżej prezentujemy katalog szkoleń z tego obszaru:
Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej opartej na wartościach oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom.
Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.
Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży. Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoring
Szkolenia J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników ze względu na wyczerpującą merytorykę, aspekty praktyczne, a także kadrę wykwalifikowanych trenerów. Eksperci prowadzący szkolenia mają wieloletnie doświadczenie w temacie umów, praw konsumentów i zagadnień dotyczących reklamacji, sprzedaży i polityki zakupowej w firmach.
Wszystkie szkolenia otwarte realizujemy w formie stacjonarnej, a także hybrydowej. Szkolenia otwarte odbywają się w Warszawie.
Szkolenia hybrydowe łączą w sobie tradycyjne spotkanie stacjonarne, w którym bierze udział część grupy, ze szkoleniem online, w którym uczestniczą pozostali kursanci. Uczestnicy kursów online czerpią takie same korzyści i uzyskują taką samą wiedzę, jak pozostali. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania ekspertom.
Wszystkie szkolenia możemy zorganizować w formule zamkniętej, dedykowanej konkretnej firmie lub instytucji. Szkolenia wewnętrzne/zamknięte mają program dopasowany bezpośrednio do potrzeb danego klienta. Możemy zorganizować je w całej Polsce (przykładowe miasta: Poznań, Wrocław, Szczecin, Gdańsk, Kraków i wiele innych).
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.