Merytoryczne przygotowanie prowadzącego, dużo praktycznych przykładów, wskazówki gdzie szukać informacji dotyczących poruszanych zagadnień.
Szkolenia i kursy dla pracowników działów celnych i wszystkich osób, które odpowiadają za organizowanie obrotu międzynarodowego, dokumentacji celnej i dopełnienie formalności oraz obowiązków przy wywozie, przywozie, eksporcie i imporcie.
Szkolenia i kursy dla logistyków i spedytorów, dla osób odpowiedzialnych za organizację transportu krajowego i międzynarodowego w firmach. Szkolenia obejmują m.in. ustawę Prawo przewozowe i warunki INCOTERMS, zarządzanie procesami logistycznymi, zakupami w firmie i spedycją.
Szkolenia dla podmiotów, które wprowadzają do obrotu substancje chemiczne, niebezpieczne i stwarzające zagrożenie. Omawiamy wymagania prawne, aktualne przepisy i planowane zmiany w prawie w zakresie wprowadzania do obrotu substancji chemicznych.
Szkolenia dla pracowników firm i administracji publicznej. Omawiamy obowiązki wynikające z Prawa ochrony środowiska, a także w zakresie gospodarki i zarządzania odpadami i opakowaniami. Poruszamy różnorodne zagadnienia związane z ekologią.
Szkolenia dla firm i instytucji, które realizują politykę zrównoważonego rozwoju (ESG) lub chcą rozpocząć tego rodzaju działania. Szkolenia mają charakter praktyczny, uczą m.in. jak w praktyce obliczać ślad węglowy i wdrażać ESG w przedsiębiorstwie. Obejmują zagadnienia związane z taksonomią UE, OZE i prawem energetycznym.
Szkolenia dla pracowników działów kadr, HR, zasobów ludzkich, osób zajmujących się sprawami pracowniczymi, odpowiedzialnych za stosowanie prawa pracy i przepisów pracowniczych w przedsiębiorstwach i instytucjach. Obejmują m.in. zagadnienia związane z czasem pracy, ZFŚS czy zatrudnianiem cudzoziemców.
Szkolenia, także online, skierowane do osób pracujących w działach personalnych. Warsztaty i kursy rozwijające umiejętności niezbędne w działach HR, a także pomocne w budowaniu świadomości - jak będąc pracownikiem działu HR, być partnerem dla swoich przełożonych i autorytetem dla pozostałych członków organizacji.
Szkolenia, których celem jest rozwój kompetencji menedżerskich i przygotowanie do kierowania zespołem. Do udziału zapraszamy zarówno osoby, które rozpoczynają pracę na stanowiskach menedżerskich, jak i pracowników z dłuższym stażem. Podczas naszych szkoleń wykorzystujemy najnowszą wiedzę dotyczącą przywództwa.
Szkolenia dla osób, które są odpowiedzialne za sprzedaż lub zakupy w przedsiębiorstwie, za negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych oraz sporządzanie treści umów. Dla pracowników, którzy mają do czynienia z zabezpieczaniem umów np. zastosowaniem weksli, czy dla pracowników firm, które korzystają z gwarancji bankowych.
Szkolenia dla farmaceutów, pracowników aptek, sieci kosmetycznych, przedsiębiorców: producentów i dystrybutorów, a także dla osób odpowiedzialnych za reklamę produktów, takich jak: suplementy diety, produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty kosmetyczne, wyroby chemiczne.
Szkolenia dla branży medycznej i służby zdrowia: szpitali, przychodni, aptek, medycznych instytutów badawczych, stacji sanitarno-epidemiologicznych, laboratoriów, gabinetów stomatologicznych. Omawiamy przepisy i zmiany prawne specyficzne dla tej grupy jednostek.
Szkolenia dla przedstawicieli firm budowlanych i inwestorów, pracowników administracji rządowej i samorządowej, pracowników urzędów zajmujących się weryfikacją wniosków o dofinansowanie, wydających decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach (OOŚ). Poruszamy także zagadnienia związane z Prawem wodnym.
Szkolenia dla branży budowlanej: inwestorów, wykonawców, podwykonawców, pracowników negocjujących umowy o roboty budowlane, osób odpowiedzalnych za proces inwestycyjny realizowany zgodnie z Prawem budowlanym, osób, które pracują w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, a także zgodnie z prawem energetycznym.
Szkolenia z rozwóju osobistego i rozwoju kompetencji miękkich przydatnych w pracy na różnych stanowiskach i w różnych branżach. Szkolenia pomocne w poprawie efektywności osobistej, rozwijające m.in. umiejętności takie, jak: zarządzanie czasem, komunikacja interpersonalna, zarządzanie stresem, asertywność.
Szkolenia skierowane do pracowników działów obsługi klienta. Obejmują profesjonalne techniki obsługi klienta, obsługę klientów i pacjentów z niepełnosprawnościami, a także obsługę "trudnego klienta". Polecamy również szkolenie dla office managerów, asystentek i sekretarek.
Szkolenia dla osób odpowiedzialnych za organizację procesu windykacji, dla pracowników, którzy mają kontakt z dłużnikami, pracowników działów windykacji, zarządzania wierzytelnościami, a także pracowników administracji odpowiedzialnych za postępowanie egzekucyjne.
Tematy ważne dla pracowników instytucji i urzędów administracji publicznej rządowej i samorządowej, a także dla radców prawnych i adwokatów. Przekazują informacje dotyczące aktualnego stanu prawnego, a także ostatnich i planowanych zmian w przepisach.
Szkolenia dla osób zainteresowanych obsługą projektów unijnych: realizujących lub zarządzających projektami finansowanymi z funduszy unijnych, a także kontrolerów. W ofercie również tematy dla osób, które chcą pozyskać fundusze unijne oraz z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis.
Szkolenia skierowane do wszystkich osób zaangażowanych w proces udzielania zamówienia publicznego, zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Zapraszamy wszystkich, którzy w codziennej pracy stosują nową ustawę Prawo zamówień publicznych.
Szkolenia dla branży nieruchomości i dla pracowników zarządzających nieruchomościami oraz zajmujących się gospodarką nieruchomościami. Zapraszamy osoby odpowiedzialne za wypełnienie obowiązków związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów, a także osoby profesjonalnie zajmujące się najmem nieruchomości i negocjowaniem umów najmu.
Szkolenia dla handlowców i osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub zakupy w przedsiębiorstwie. Pomagają sprzedawcom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży. Obejmują także zagadnienia związane negocjacjami oraz procesem zarządzania zakupami w firmie.
Szkolenia zamknięte projektujemy w oparciu o pogłębiony wywiad z Klientem - na podstawie jego potrzeb, oczekiwań i możliwości. Szkolenia wewnętrzne to gwarancja dopasowania do konkretnej firmy lub instytucji. Organizujemy szkolenia zamknięte z każdego obszaru tematycznego.