Tryby negocjacyjne w zamówieniach publicznych. Przygotowanie postępowania, realizacja i ocena – szkolenie z audytorem
Szkolenie 1-dniowe
Podczas szkolenia omówimy zagadnienia takie, jak: tryby negocjacyjne w zamówieniach publicznych, nowe trendy w Pzp, procedura krajowa, procedura unijna, negocjacje w zamówieniach publicznych, kontrola udzielania zamówień publicznych, wyniki kontroli w zamówieniach publicznych, dobre praktyki w Pzp, tryby udzielania zamówień publicznych.
Szkolenie realizowane na zamówienie. W przypadku zainteresowania, prosimy o kontakt. Program szkolenia, forma, miejsce, termin - zostaną dostosowane do potrzeb odbiorcy.
Opis szkolenia
Tryby negocjacyjne stwarzają nowe możliwości dla uczestników procesu udzielania zamówień publicznych, zarówno dla Zamawiających, jak i Wykonawców. Warto w swojej codziennej pracy wykorzystywać ich potencjał. Uczestnicy w praktyczny sposób poznają problematykę trybów negocjacyjnych i związane z nimi czynności wynikające z nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonają także samoceny przygotowania trybów negocjacyjnych za pomocą narzędzia audytorskiego, które zostanie zaprezentowane do wykorzystania.
Cele szkolenia:
- przedstawienie uczestnikom w sposób przejrzysty i systematyczny regulacji związanych z trybami negocjacyjnymi,
- wyposażenie uczestników w wiedzę, jak poprawnie – w związku z wszystkimi zmianami – Zamawiający i Wykonawcy mają postępować podczas przygotowania i realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
- przekazanie praktycznych wskazówek, istotnych zarówno dla Zamawiających, jak i Wykonawców, które nie zawsze wynikają wprost z treści przepisów Pzp,
- omówienie nowych rozwiązań, w związku z wejściem w życie nowej ustawy Pzp w styczniu 2021 roku.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- dla Zamawiających: bezpieczne i efektywne udzielanie zamówień publicznych w trybach negocjacyjnych,
- dla Wykonawców: optymalizacja efektów procedowania w celu uzyskania zamówienia,
- dla Zamawiających i Wykonawców: ułatwienie realizacji codziennych zadań zawodowych dzięki praktycznym wskazówkom, nie wynikającym wprost z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Grupa docelowa:
- pracownicy wydziałów/referatów zamówień publicznych w JSFP oraz innych jednostkach zobligowanych do stosowania Prawa zamówień publicznych,
- osoby zarządzające systemem udzielania zamówień publicznych,
- osoby zajmujące się kontrolą i audytem zamówień publicznych,
- osoby procedujące i decydujące w postępowaniu od strony Wykonawcy,
- wszystkie osoby pragnące zdobyć wiedzę na temat zamówień publicznych.
Metody prowadzenia zajęć:
Wykład, dyskusje moderowane, warsztaty tematyczne – ocena umowy, case study i inne ćwiczenia.
Trener, wykorzystując swój warsztat audytorski, przygotował także Kwestionariusz do oceny przygotowania trybów negocjacyjnych, który pomoże ocenić poprawność przygotowania trybów negocjacyjnych.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Nowe trendy w Prawie zamówień publicznych odnoszące się trybów negocjacyjnych – rekomendacje audytora specjalizującego się w Pzp
- Przygotowanie trybów negocjacyjnych
- Techniczne i organizacyjne aspekty trybów negocjacyjnych
- Kwestionariusz samooceny przygotowania trybów negocjacyjnych – praktyczne narzędzie audytorskie
- Tryby negocjacyjne w procedurze tzw. krajowej
- Tryby negocjacyjne w procedurze tzw. unijnej
- Negocjacje w zamówieniach nieobjętych reżimem Pzp – rekomendacje
- Analiza wyników kontroli
- Case study
- Analiza wybranych przesłanek wyboru trybów negocjacyjnych
- negocjacje z ogłoszeniem i dialog konkurencyjny
- negocjacji bez ogłoszenia
- tryb z wolnej ręki
- Analiza wyników kontroli
- Dobre praktyki – rekomendacje
- Ćwiczenia
- Enumeratywne podsumowanie treści – poprzez ćwiczenie podsumowywujące
- Odpowiedzi na pytania zgłaszane przez uczestników
Wykładowca
Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów.
Szkoleniowiec, doradca, praktyk z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych.
Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.
Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 10-15 minut.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
690,00 zł + 23% VAT = 848,70 zł brutto
690,00 zł + VAT zw = 690,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
Są to 3 hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
CENY W 2023 roku:
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 450 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 545 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 310 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 360 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 220 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 250 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 70 zł za dobę