Zaawansowane techniki sprzedażowe – szkolenie dla handlowców, którzy o sprzedaży wiedzą (prawie) wszystko
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie sprzedażowe dla zaawansowanych handlowców obejmuje m.in. zagadnienia: poziomy rozwoju kompetencji i blokady hamujące postęp, systemy myślowe Kahnemana w obsłudze klientów, heurystyki myślowe a zadawane pytania klientowi (o co pytamy, a co słyszymy), błędy poznawcze w trakcie poznawania potrzeb klientów, prezentacja oferty (nie) oparta o język korzyści, obrona ceny.
Opis szkolenia
Warsztat skierowany jest do doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży, którzy mają za sobą dziesiątki – jeśli nie setki – spotkań. W trakcie treningu rzucamy wyzwanie panującym mitom sprzedażowym oraz sięgamy po nowoczesne badania, które dają szansę na podniesienie swoich umiejętności sprzedażowych na jeszcze wyższy poziom.
Cele szkolenia:
Brak sztuczek, formułek i złotych zaklęć! W zamian przygotowany został trening dla handlowców, którzy nie boją się wychodzenia z pozycji mistrza, aby rozwijać jeszcze ciekawiej swoją karierę o nowe inspiracje. Przygotowane narzędzia pozwalają zrozumieć mechanizmy negocjacyjne klientów, ich podejście do ceny, oraz dają świadomość reakcji na zachowania zakupowe konsumentów.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- metodyce podnoszenia własnych umiejętności, dzięki nabytemu doświadczeniu,
- blokadach na szczeblach rozwoju kompetencji,
- systemach myślowych Daniela Kahnemana w przełożeniu na procesy sprzedażowe,
- heurystykach i błędach poznawczych w trakcie rozmów z klientami,
- genezie różnego rodzaju pytań, jakie automatycznie zadajemy klientom,
- narzędziach, jakimi warto zastąpić sztuczny język korzyści,
- źródłach najczęstszych technik negocjacyjnych klientów.
Uczestnicy rozwiną umiejętności:
- planowania świadomego rozwoju dalszej kariery
- pobudzania myślenia wolnego u klientów w celu zwiększenia efektywności rozmów handlowych
- stosowania sekwencji pytań, które dają szansę na poznanie sfery emocjonalnej klientów
- stosowania słów w ofercie (pisanej i mówionej), które pobudzają odbiorcę, a nie są blokerami komunikacyjnymi
- negocjowania i obrony ceny, która nie zawsze czyni cuda
Korzyści ze szkolenia:
- wiedza o mechanizmach i procesach myślowych, która daje nieograniczone możliwości dalszego stosowania nowych metod w rozmowie z klientami
- nowe podejście do zadawania pytań i pozyskanych informacji o kliencie, aby składane oferty były jeszcze bardziej skuteczne i zapamiętywane przez klientów
- pobudzenie kreatywności oraz inspiracji w działaniu
Adresaci szkolenia:
-
doświadczeni handlowcy oraz menedżerowie sprzedaży, którzy nie boją się podważać statusu quo swoich umiejętności i wiedzy, są otwarci do dyskusji i dzielenia się swoimi doświadczeniami
-
osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z obsługą klientów w firmie
Metody szkoleniowe:
Niezależnie od formy warsztatu (online/offline) jest on prowadzony w oparciu o interaktywne formy współpracy. Uczymy się i rozwijamy umiejętności przede wszystkim poprzez doświadczenia, trening i działanie, wsparte teorią i pragmatyzmem.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
MODUŁ 0
- Wprowadzenie i rozpoczęcia szkolenia
- Zapoznanie z uczestnikami, ustalenie zasad współpracy
- Agenda i oczekiwania
MODUŁ I Świadomy rozwój kompetencji oraz sposoby na radzenie sobie z blokadami w rozwoju
Prawdziwe bogactwo to nie to, ile twoja praca pozwoli ci zarobić, ale to kim cię uczyni – Pino Pellegrino.
- Metodyki rozwoju umiejętności na różnym etapie kompetencji
- Co jest ważniejsze od motywacji w osiąganiu celów
- Popularne blokady w rozwoju umiejętności i sposoby ich uniknięcia
- W jaki sposób się nie porównywać a inspirować działaniami innych
- Dlaczego sprzedaję to, co sprzedaję
- Poznanie swojego preferowanego stylu uczenia się i rozwoju
MODUŁ II Systemy myślowe Daniela Kahnemana w sprzedaży
Preferencje nie są trwałe, lecz zmieniają się w zależności od punktu odniesienia – Daniel Kahneman.
- Mechanizmy podejmowania decyzji i reakcji w sprzedaży w ujęciu systemów myślowych
- Jak system myślenia automatycznego wiążę się z regułami wpływu społecznego
- W jaki sposób pobudzać myślenie analityczne u klienta, aby chciał porównać naszą ofertę
- Jak przygotować ofertę, aby nie wzbudzała alarmu ostrzegawczego w umyśle klienta
- Dlaczego współpraca nie zawsze równa się relacji z klientem
MODUŁ III O co pytamy, a co słyszy klient?
Piękne pytania dają piękne odpowiedzi – przysłowie kameruńskie
- Czym jest „efekt świeżości” i czy można go wywołać u siebie mimo doświadczenia handlowego
- Jakie pytania zadają najlepsi sprzedawcy na świecie
- Zadawaj pytania zamknięte! (i nie tylko)
- Czemu klient nie odpowiada na zadane przez nas pytanie
- Czemu wydaje się nam, że klient odpowiedział na to, o co pytamy
- Czy tylko pytaniami możemy pokryć potrzeby emocjonalne klienta
MODUŁ IV Prezentacja oferty bez języka korzyści
Zdałem sobie sprawę, że przecież coś takiego jak język korzyści w życiu codziennym nie istnieje – Tomasz Targosz po wystąpieniu Pawła Fortuny
- Schemat cecha-zaleta-korzyść – mit czy skuteczne narzędzie handlowe
- Co zrobić, kiedy klient nie odpowiada na pytania
- Kontraktowanie i rozliczanie klienta
- Jeśli nie korzyść, to co
- Czym jest luka informacyjna i jak ją wykorzystać w ofercie pisanej oraz mówionej
- Unikalna propozycja sprzedażowa a obrona ceny
- Jakie techniki negocjacyjne stosują na nas klienci i jak na nie reagować
MODUŁ podsumowujący
- Podsumowanie szkolenia
- Dyskusje i pytania uczestników
- Rozliczenie oczekiwań
Wykładowca
Ekspert z zakresu sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem.
Pracował jako handlowiec w wielu różnych branżach, m.in. finansowej, ubezpieczeniowej czy telekomunikacyjnej, gdzie osiągał ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe.
Swoje doświadczenie wykorzystuje w pracy jako doradca i coach handlowców oraz certyfikowany trener sprzedaży. Wspiera handlowców, doradców, trenerów, managerów i dyrektorów w optymalnym planowaniu procesów sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia dla handlowców, konferencje i wydarzenia branżowe. Jest autorem książek i innych publikacji związanych ze sprzedażą.
Miejsce
Miejsce realizacji szkolenia wskazane jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane ONLINE, stacjonarnie (w sali szkoleniowej) lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy. Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
- Współpracujemy z 4 hotelami.
- W poniższych hotelach możemy dokonywać rezerwacji noclegu dla Państwa, w związku z przyjazdem na szkolenie.
- Nie dokonujemy rezerwacji noclegów w innych hotelach, spoza poniższej listy.
- Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Ważne:
- Cena noclegu może się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Premiere Classe*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę
Hampton by Hilton Warsaw City Centre:
Hotel Hampton by Hilton, ul. Wspólna 72, Warszawa
Koszt przy rezerwacji zależy od terminu i dostępnych miejsc w hotelu.
Średnio ceny kształtują się na poziomie 350-650 zł (jedynka ze śniadaniem) i 450-850 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 317 27 00, https://www.hilton.com/pl/hotels/wawcthx-hampton-warsaw-city-centre/
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne, konieczność rezerwacji parkingu w wyprzedzeniem