24
Cło, akcyza, VAT, handel międzynarodowy

Szkolenia i kursy dla pracowników działów celnych i wszystkich osób, które odpowiadają za organizowanie obrotu międzynarodowego, dokumentacji celnej i dopełnienie formalności oraz obowiązków przy wywozie, przywozie, eksporcie i imporcie.

13
Transport, spedycja, logistyka, zakupy

Szkolenia i kursy dla logistyków i spedytorów, dla osób odpowiedzialnych za organizację transportu krajowego i międzynarodowego w firmach. Szkolenia obejmują m.in. ustawę Prawo przewozowe i warunki INCOTERMS, zarządzanie procesami logistycznymi, zakupami w firmie i spedycją.

8
Obrót i zarządzanie chemikaliami

Szkolenia dla podmiotów, które wprowadzają do obrotu substancje chemiczne, niebezpieczne i stwarzające zagrożenie. Omawiamy wymagania prawne, aktualne przepisy i planowane zmiany w prawie w zakresie wprowadzania do obrotu substancji chemicznych.

17
Ochrona środowiska, ODPADY

Szkolenia dla pracowników firm i administracji publicznej. Omawiamy obowiązki wynikające z Prawa ochrony środowiska, a także w zakresie gospodarki i zarządzania odpadami i opakowaniami. Poruszamy różnorodne zagadnienia związane z ekologią.

9
Zrównoważony rozwój, ESG, OZE

Szkolenia dla firm i instytucji, które realizują politykę zrównoważonego rozwoju (ESG) lub chcą rozpocząć tego rodzaju działania. Szkolenia mają charakter praktyczny, uczą m.in. jak w praktyce obliczać ślad węglowy i wdrażać ESG w przedsiębiorstwie. Obejmują zagadnienia związane z taksonomią UE, OZE i prawem energetycznym.

10
Prawo pracy i przepisy pracownicze

Szkolenia dla pracowników działów kadr, HR, zasobów ludzkich, osób zajmujących się sprawami pracowniczymi, odpowiedzialnych za stosowanie prawa pracy i przepisów pracowniczych w przedsiębiorstwach i instytucjach. Obejmują m.in. zagadnienia związane z czasem pracy, ZFŚS czy zatrudnianiem cudzoziemców.

11
Szkolenia dla HR

Szkolenia, także online, skierowane do osób pracujących w działach personalnych. Warsztaty i kursy rozwijające umiejętności niezbędne w działach HR, a także pomocne w budowaniu świadomości - jak będąc pracownikiem działu HR, być partnerem dla swoich przełożonych i autorytetem dla pozostałych członków organizacji.

10
Zarządzanie zespołem

Szkolenia, których celem jest rozwój kompetencji menedżerskich i przygotowanie do kierowania zespołem. Do udziału zapraszamy zarówno osoby, które rozpoczynają pracę na stanowiskach menedżerskich, jak i pracowników z dłuższym stażem. Podczas naszych szkoleń wykorzystujemy najnowszą wiedzę dotyczącą przywództwa.

8
Umowy handlowe, prawo konsumenckie

Szkolenia dla osób, które są odpowiedzialne za sprzedaż lub zakupy w przedsiębiorstwie, za negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych oraz sporządzanie treści umów. Dla pracowników, którzy mają do czynienia z zabezpieczaniem umów np. zastosowaniem weksli, czy dla pracowników firm, które korzystają z gwarancji bankowych.

8
Farmacja, kosmetyki

Szkolenia dla farmaceutów, pracowników aptek, sieci kosmetycznych, przedsiębiorców: producentów i dystrybutorów, a także dla osób odpowiedzialnych za reklamę produktów, takich jak: suplementy diety, produkty lecznicze, wyroby medyczne, produkty kosmetyczne, wyroby chemiczne.

5
DLA SZPITALI i branży medycznej

Szkolenia dla branży medycznej i służby zdrowia: szpitali, przychodni, aptek, medycznych instytutów badawczych, stacji sanitarno-epidemiologicznych, laboratoriów, gabinetów stomatologicznych. Omawiamy przepisy i zmiany prawne specyficzne dla tej grupy jednostek.

8
Inwestycje a środowisko, PRAWO WODNE

Szkolenia dla przedstawicieli firm budowlanych i inwestorów, pracowników administracji rządowej i samorządowej, pracowników urzędów zajmujących się weryfikacją wniosków o dofinansowanie, wydających decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach (OOŚ). Poruszamy także zagadnienia związane z Prawem wodnym.

18
Prawo budowlane, proces inwestycyjny energia

Szkolenia dla branży budowlanej: inwestorów, wykonawców, podwykonawców, pracowników negocjujących umowy o roboty budowlane, osób odpowiedzalnych za proces inwestycyjny realizowany zgodnie z Prawem budowlanym, osób, które pracują w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, a także zgodnie z prawem energetycznym.

17
Rozwój osobisty w biznesie

Szkolenia z rozwóju osobistego i rozwoju kompetencji miękkich przydatnych w pracy na różnych stanowiskach i w różnych branżach. Szkolenia pomocne w poprawie efektywności osobistej, rozwijające m.in. umiejętności takie, jak: zarządzanie czasem, komunikacja interpersonalna, zarządzanie stresem, asertywność.

7
Obsługa klienta

Szkolenia skierowane do pracowników działów obsługi klienta. Obejmują profesjonalne techniki obsługi klienta, obsługę klientów i pacjentów z niepełnosprawnościami, a także obsługę "trudnego klienta". Polecamy również szkolenie dla office managerów, asystentek i sekretarek.

12
Windykacja i egzekucja

Szkolenia dla osób odpowiedzialnych za organizację procesu windykacji, dla pracowników, którzy mają kontakt z dłużnikami, pracowników działów windykacji, zarządzania wierzytelnościami, a także pracowników administracji odpowiedzialnych za postępowanie egzekucyjne.

22
Szkolenia dla administracji

Tematy ważne dla pracowników instytucji i urzędów administracji publicznej rządowej i samorządowej, a także dla radców prawnych i adwokatów. Przekazują informacje dotyczące aktualnego stanu prawnego, a także ostatnich i planowanych zmian w przepisach.

26
FUNDUSZE UE, pomoc publiczna, de minimis

Szkolenia dla osób zainteresowanych obsługą projektów unijnych: realizujących lub zarządzających projektami finansowanymi z funduszy unijnych, a także kontrolerów. W ofercie również tematy dla osób, które chcą pozyskać fundusze unijne oraz z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis.

25
Zamówienia publiczne

Szkolenia skierowane do wszystkich osób zaangażowanych w proces udzielania zamówienia publicznego, zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy. Zapraszamy wszystkich, którzy w codziennej pracy stosują nową ustawę Prawo zamówień publicznych.

11
Prawo nieruchomości

Szkolenia dla branży nieruchomości i dla pracowników zarządzających nieruchomościami oraz zajmujących się gospodarką nieruchomościami. Zapraszamy osoby odpowiedzialne za wypełnienie obowiązków związanych z utrzymaniem i użytkowaniem obiektów, a także osoby profesjonalnie zajmujące się najmem nieruchomości i negocjowaniem umów najmu.

8
Sprzedaż, zakupy, negocjacje

Szkolenia dla handlowców i osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub zakupy w przedsiębiorstwie. Pomagają sprzedawcom osiągać coraz lepsze wyniki w swojej pracy i optymalizować proces sprzedaży. Obejmują także zagadnienia związane negocjacjami oraz procesem zarządzania zakupami w firmie.

Zorganizuj szkolenie zamknięte

Szkolenia zamknięte projektujemy w oparciu o pogłębiony wywiad z Klientem - na podstawie jego potrzeb, oczekiwań i możliwości. Szkolenia wewnętrzne to gwarancja dopasowania do konkretnej firmy lub instytucji. Organizujemy szkolenia zamknięte z każdego obszaru tematycznego.

Opinie naszych klientów

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.
 

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich
 

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim podmiotem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.
 

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego