Zapraszamy na szkolenia dotyczące umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego. Uczestnicy szkoleń i kursów dowiedzą się, jak zabezpieczyć interesy swojej firmy w aspekcie umów gospodarczych oraz spraw dotyczących...
Zapraszamy na szkolenia dotyczące umów handlowych i innych umów w obrocie gospodarczym oraz prawa konsumenckiego.
Uczestnicy szkoleń i kursów dowiedzą się, jak zabezpieczyć interesy swojej firmy w aspekcie umów gospodarczych oraz spraw dotyczących reklamacji. Szkolenia obejmują tematy dotyczące prawa konsumenckiego i handlowego w obrocie krajowym i zagranicznym.
Wszystkie kursy i warsztaty prowadzimy w oparciu o aktualne w 2023 roku przepisy prawa ze szczególnym uwzględnieniem wprowadzanych zmian i nowelizacji.
Nasze szkolenia, kursy i warsztaty poruszają zagadnienia takie, jak:
Wszystkie szkolenia otwarte z umów gospodarczych oraz praw konsumenta realizujemy w formie stacjonarnej, a także hybrydowej. Szkolenia otwarte odbywają się w Warszawie.
Szkolenia hybrydowe łączą w sobie tradycyjne spotkanie stacjonarne, w którym bierze udział część grupy, ze szkoleniem online, w którym uczestniczą pozostali kursanci. Uczestnicy kursów online czerpią takie same korzyści i uzyskują taką samą wiedzę, jak pozostali. Otrzymują materiały szkoleniowe, certyfikaty, mogą zadawać pytania ekspertom.
Wszystkie szkolenia możemy zorganizować w formule zamkniętej, dedykowanej konkretnej firmie lub instytucji. Szkolenia wewnętrzne/zamknięte mają program dopasowany bezpośrednio do potrzeb danego klienta. Możemy zorganizować je w całej Polsce (przykładowe miasta: Poznań, Wrocław, Szczecin, Gdańsk, Kraków i wiele innych).
Szkolenia J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników ze względu na wyczerpującą merytorykę, aspekty praktyczne, a także kadrę wykwalifikowanych trenerów. Eksperci prowadzący szkolenia mają wieloletnie doświadczenie w temacie umów, praw konsumentów i zagadnień dotyczących reklamacji.
Zapraszamy na szkolenia z umów handlowych i prawa konsumenckiego. Każdy temat możemy zorganizować także w formule zamkniętej - dla wybranej firmy czy instytucji.
Szkolenie pozwoli poszerzyć i uporządkować wiedzę z zakresu zawierania umów w obrocie gospodarczym oraz zapoznać się z praktycznymi aspektami omawianych zagadnień. Warsztaty zawierają praktyczną część z zakresu tworzenia umów handlowych, wskazują także na źródła wadliwości umów i strony umowy. Jest to praktyczny warsztat sporządzania umów.
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykonywania zadań specjalisty ds. sprzedaży czy eksportu, a także specjalisty ds. zakupów czy importu - w zakresie posługiwania się klauzulami umownymi przy zawieraniu umów handlowych. Ma ono także na celu uporządkowanie wiedzy osób, które takie obowiązki i zadania realizują.
Celem szkolenia jest: szczegółowe omówienie praw konsumentów i obowiązki przedsiębiorcy po nowelizacji, wskazanie, w jaki sposób prawa te przekładają się na praktyczne działania, wskazanie, jak powinien postępować sprzedawca, by nie łamać przepisów i nie narażać się na kary, zwrócenie uwagi na praktyczne aspekty reklamacji.
Szkolenie prowadzone jest ze szczególnym uwzględnieniem nowelizacji, która weszła w życie 1 stycznia 2023 roku. Zmiany te wprowadzają szereg zmian w zakresie rękojmi i gwarancji, w tym hierarchię uprawnień konsumenta z tytułu rękojmi oraz wydłużają z 2 do 6 lat okres dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi.
Celem szkolenia jest omówienie skutków ogłoszenia upadłości konsumenckiej i jej wpływu na sytuację wierzycieli, możliwości w zakresie wpływu wierzyciela na przebieg postępowania upadłościowego, możliwości uzyskania zaspokojenia po ogłoszeniu upadłości dłużnika.
Szkolenie kierowane jest do osób (podmiotów) wykorzystujących weksle jako instrument służący zabezpieczaniu roszczeń wynikających z różnego rodzaju stosunków cywilnoprawnych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń i zdobycie przez uczestników praktycznej wiedzy pozwalającej na prawidłowe przyjęcie weksla, jego prawidłowe uzupełnienie i skuteczne dochodzenie roszczeń wekslowych.
Gwarancja bankowa to instrument zabezpieczający i podnoszący bezpieczeństwo transakcji, który ogranicza również ryzyko niewywiązania się partnera handlowego ze zobowiązań kontraktowych. Gwarancja bankowa jest niezbędna przy większości procesów inwestycyjnych. Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.
Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze przepisy i zwyczaje w zakresie rozliczeń umów handlowych, zapoznają się z różnymi formami rozliczeń i zabezpieczeń, w tym nowymi i niedrogimi alternatywami dla rozwiązań stosowanych tradycyjnie, poznają najnowsze zabezpieczenia – BPO i najnowsze zwyczajów URBPO 2013, uzyskają umiejętności aktywnego negocjowania zabezpieczeń.
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zmieniających się regulacji prawnych, co pozwoli podjąć odpowiednie kroki w celu przygotowania się do zmian, zwiększy bezpieczeństwo firmy, jej kadry zarządzającej i pracowników oraz zapewni prawne wsparcie w strategicznych i codziennych działaniach biznesowych, w szczególności z udziałem konsumentów.
Szkolenie jest kompleksowym i praktycznym omówieniem zmian, jakie weszły w życie z początkiem roku 2023, w ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksie cywilnym, w związku z zaimplementowaniem do polskiego prawa dyrektywy omnibus, dyrektywy towarowej i dyrektywy cyfrowej.
Tagi: reklamacje szkolenie, umowy gospodarcze szkolenie, umowy konsumenckie, umowy krajowe, umowy międzynarodowe, umowy cywilnoprawne, gwarancja, rękojmia, obowiązki przedsiębiorcy, obowiązki konsumenta, weksel inblanco, upadłość konsumencka
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.