Sprzedaż i obsługa klienta

Najbliższe zaplanowane szkolenia odbywają się w trybie online. Wszystkie późniejsze szkolenia zaplanowane jako stacjonarne, również będziemy realizować w ustalonych terminach, w trybie online, jeśli tylko będzie taka potrzeba.

Kiedyś mówiło się, że „reklama dźwignią handlu”, dziś dla każdej firmy taką dźwignią jest zorientowany na cel sprzedawca. Proces może się odbywać na różne sposoby, z wykorzystaniem różnych technik i narzędzi, nic nie zastąpi jednak bycia ekspertem w danej branży. Jednocześnie działy sprzedaży funkcjonują pod silną presją i są jednym z najbardziej narażonych na wypalenie grup. Chcąc odpowiedzieć na potrzebę rozwijania działów i poszczególnych handlowców przygotowaliśmy dla Państwa pakiet rozwijający kompetencje, gdzie uwzględniamy najczęstsze trudności w pracy handlowca. Uczymy technik sprzedaży, jak budować lojalność Klienta, jak profesjonalnie obsługiwać Klientów, jak radzić sobie z trudnymi rozmowami reklamacyjnymi lub windykacyjnymi, jak reagować na obiekcje Klienta, jak dostosować ofertę do potrzeb klienta i jak być dla Klienta partnerem, do którego będzie się zwracał w poszukiwaniu rozwiązań i jak prowadzić negocjacje.

Nasza oferta dla sprzedawców

Nasze szkolenia sprzedażowe prowadzimy w oparciu o gry i symulacje, z wykorzystaniem metod coachingowych. Nasi trenerzy to osoby mające doświadczenie w sprzedaży różnych produktów oraz zarządzające zespołami, które rozumieją specyfikę pracy. Program szkolenia oparty został o doświadczenie i wiedzę praktyczną wykładowców.

Pracowników działów handlowych zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń sprzedażowych prowadzonych przez ekspertów, którzy pokonali wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do menedżera zespołu sprzedażowego. Podczas naszych warsztatów Uczestnicy wzmocnią następujące umiejętności: sztuka negocjacji, prowadzenie sprzedażowej rozmowy z Klientem, odpowiadanie na obiekcje klientów, finalizowanie transakcji, radzenie sobie z reklamacjami i windykacją należności, prezentowanie produktów i usług oraz planowanie zadań i myślenie w oparciu o cele.

Szkolenia dla działu sprzedaży, dla sprzedawców oraz osób zarządzających zespołami realizujemy w formie warsztatów jedno i dwudniowych. Wszystkie tematy możemy również przygotować jako szkolenie zamknięte, wewnętrzne lub in company. Nie zwlekaj i weź udział w szkoleniu!

Inne kategorie 

W ramach innych szkoleń poruszamy takie tematy jak: efektywność osobista, z obsługi klienta, szkolenia menedżerskie. wywieranie wpływ, zarządzanie zespołem, rozwój osobisty, zarządzanie projektami. 

Czytaj więcej
Zwiń
Sprzedaż i obsługa klienta 9

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych

SZKOLENIE ONLINE, 02-03.04.2020
Warszawa, 18-19.06.2020
Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych - warsztaty

SZKOLENIE ONLINE, 20-21.04.2020
Warszawa, 18-19.05.2020
Zajęcia typowo warsztatowe - ćwiczenia stanowią 75% czasu szkolenia. Dla wszystkich osób, które chciałyby podnieść swoją skuteczność w prowadzeniu rozmów windykacyjnych i wywieraniu wpływu na decyzje dłużników.

Silny i skuteczny sprzedawca - warsztaty

SZKOLENIE ONLINE, 28-29.04.2020
Warszawa, 03-04.08.2020
Warszawa, 05-06.10.2020
Szkolenie pomoże odnaleźć w sobie pokłady siły, wzmocnić swoją charyzmę, pokonać wewnętrzne ograniczenia, podnieść poziom energii i tym samym podnieść efektywność.

Coaching jako narzędzie wspierające rozwój handlowca – warsztat dla menedżerów

Warszawa, 19-20.05.2020
Warszawa, 09-10.09.2020
Uczestnicy poznają narzędzia wspierające rozmowy coachingowe oraz przećwiczą prowadzenie takich rozmów. Szkolenie pozwoli na uświadomienie roli menedżera w procesie rozwoju kompetencji pracownika.

Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta - jak to robić efektywnie

Warszawa, 25-26.05.2020
Warszawa, 03-04.08.2020
Warszawa, 27-28.10.2020
Jak rozmawiać, by być skutecznym, jakich błędów nie popełniać, jak być wiarygodnym partnerem dla naszego klienta. Warsztaty dla wszystkich osób, które pracują w bezpośrednim kontakcie z klientami.

Etapy rozmowy handlowej i techniki sprzedaży

Warszawa, 02-03.06.2020
Warszawa, 14-15.09.2020
Uczestnicy wzmocnią umiejętność płynnego działania na każdym etapie rozmowy handlowej oraz zarządzania tą rozmową.

Techniki finalizacji sprzedaży

Poznań, 16.06.2020
Poznań, 23.09.2020
Jak budować partnerską relację z klientem, w której klient nie ma poczucia, że jest na niego wywierana presja, ale odbiera postawę handlowca jako partnerską i wspierającą w podjęciu decyzji o zakupie.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty

Warszawa, 23-24.06.2020
Warszawa, 07-08.09.2020
Jak konstruktywnie i asertywnie komunikować się w trudnych sytuacjach, a także reprezentować urząd jako instytucję przyjazną.

Profesjonalna obsługa klienta - jak budować relację i lojalność klienta

Warszawa, 29-30.06.2020
Warszawa, 09-10.09.2020
Szkolenie wzmocni pracowników zajmujących się obsługą klienta w negocjacjach, w prezentowaniu oferty firmy, a także w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w profesjonalny sposób.