Sprzedaż i obsługa klienta

Zapraszamy na profesjonalne szkolenia sprzedażowe oraz związane z obsługą klienta.

Proces sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga nie tylko nabycia umiejętności badania potrzeb klienta, poznania technik i rodzajów sprzedaży, lecz także wzmacniania cech sprzedawcy. Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych po cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą. Oferujemy Państwu szkolenia dla sprzedawców, szkolenia dla handlowców oraz związane z profesjonalną obsługą klienta, które prowadzą eksperci w swojej dziedzinie, wieloletni praktycy konkretnych obszarów i doświadczeni trenerzy. Będą one odpowiednie zarówno dla firm, które realizują sprzedaż do klientów indywidualnych, jak i dla tych, którzy sprzedać swoje produkty i usługi w modelu b2b. Szkolenia biznesowe J.G. Training mają najlepsze opinie uczestników na rynku. Doświadczenie i profesjonalizm firmy potwierdzają setki przeszkolonych osób.

Zapraszamy na szkolenia ze sprzedaży dla handlowców i sprzedawców.

Teraz zapraszamy także na szkolenie online!

Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej, natomiast szkolenia zamknięte realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce, np. Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków i wiele innych - wedle życzenia klienta.

Szkolenia i kursy online ze sprzedaży są równoważne szkoleniom stacjonarnym. Uczestnicy mają taki sam dostęp do trenera, mogą zadawać mu pytania, biorą udział w dyskusji, otrzymują materiały szkoleniowe. Po szkoleniu uczestnicy zarówno szkoleń otwartych, jak i online, otrzymują certyfikat. Po wielu szkoleniach możliwe są konsultacje poszkoleniowe.

Szkolenia z efektywnej obsługi klienta także realizujemy w formie online i hybrydowej.

Zapraszamy na szkolenie z obsługi klienta w J.G.Training.Programy naszych szkoleń są opracowywane przez najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie.

Zapraszamy na warsztaty, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, negocjacje i ich metody.

Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jak obsługiwać trudnego klienta, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.

Jacy pracownicy i jakie firmy powinny wziąć udział w szkoleniach i kursach obejmujących profesjonalne techniki sprzedaży? Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem sprzedaży i obsługi klienta. Zarówno do profesjonalnych sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta i politykę sprzedażową w firmie. Szkolenie skierowane jest do sprzedawców na rynku detalicznym i hurtowym, w sprzedaży b2b oraz b2c, pracujących w dużych korporacjach i małych firmach, którzy sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.

Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki. Wiele tematów obejmuje również konsultacje poszkoleniowe.

Mamy w ofercie szkolenie otwarte z technik sprzedaży.

Serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia z zakresu sprzedaży:

  • Skuteczne narzędzia w pracy handlowca – warsztaty

    Te warsztaty m z zakresu sprzedaży mają na celu odpowiedzieć na pytania: jakie są etapy rozmowy handlowej, jakie są etapy procesu sprzedaży, jak wykorzystywać techniki wpływu, jak diagnozować potrzeby klienta, jak rozpocząć spotkanie sprzedażowe i jakie są metody finalizacji rozmów handlowych. Na szkoleniu uczestnicy poznają podstawy teoretyczne oraz mają okazję przećwiczyć konkretne metody pod okiem doświadczonego eksperta. Warsztaty pokażą uczestnikom, co zrobić, by skutecznie sprzedawać. Kursanci dowiedzą się, jak być dobrym handlowcem. W ramach szkolenia uczestnicy mają możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji poszkoleniowej z trenerem w dogodnym ustalonym terminie. Warsztaty opierają się o praktyczne metody sprzedażowe, ćwiczenia, case study. Poruszają także zagadnienia dotyczące technik sprzedaży b2b.
     
  • Obsługa "trudnego" klienta - jak zamieniać trudne sytuacje w pozytywne relacje

    Jest to kurs profesjonalnej obsługi klienta dotyczący szczególnego obszaru, jakim jest efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Jego celem jest poznanie i przećwiczenie technik komunikacji, które są pomocne w kontakcie z trudnym klientem, etapów rozmowy z takim klientem i metod redukcji stresu. Dodatkowo na szkoleniu uczestnicy nauczą się wykorzystywać zachowania asertywne po to, aby mimo trudnej sytuacji zachować profesjonalizm oraz uszanować klienta. Na szkoleniu poruszymy między innymi zagadnienia takie, jak: trudny klient, postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów, techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.
     
  • Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta – warsztaty

    Jest to propozycja szkoleniowa skierowana do wszystkich osób zainteresowanych sprzedażą usług i produktów drogą telefoniczną. Warsztaty opierają się głównie o praktyczne ćwiczenia budowania relacji z klientem na odległość. Uczestnicy otrzymają odpowiedzi na pytania, jak efektywnie przeprowadzać sprzedaż telefoniczną, jak zwiększyć efektywność sprzedaży telefonicznej oraz jakie są zasady obsługi klienta przez telefon.  W ramach uczestnictwa w szkoleniu mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji poszkoleniowej z trenerem w dogodnym ustalonym terminie. Podczas warsztatów uczestnicy posiądą umiejętności niezbędne do budowania relacji z klientem oraz finalizacji sprzedaży podczas telesprzedaży.
     
  • Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty dla pracowników administracji

    Jest to kurs profesjonalnej obsługi klienta skierowany do wszystkich pracowników urzędów i administracji publicznej, którzy chcą poznać reguły profesjonalnej obsługi klienta w administracji publicznej, wzmocnić umiejętności komunikacyjne, przećwiczyć integrację komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Celem szkolenia jest również nauka zachowań asertywnych. Na warsztatach poruszamy m.in. zagadnienia: jak komunikować się z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacja werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji drogą mailową, jak dopasować komunikację do stanu emocjonalnego odbiorcy, jak budować postawę asertywną, jak powinna wyglądać obsługa "trudnego" klienta, jak radzić sobie ze stresem.
     
  • Storytelling w sprzedaży – warsztaty

    Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.  Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu. 
     
  • Kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy - warsztaty rozwijające umiejętności sprzedawcy

    Szkolenie odpowiada na pytanie, jakie kompetencje powinien mieć skuteczny sprzedawca oraz jak być dobrym handlowcem. Uczestnicy podczas warsztatu ćwiczą m.in. komunikację, kreatywność, asertywność, radzenie sobie ze stresem. Szkolenie odpowie także na pytania, jak zarządzać sobą w czasie, jak reagować na stres oraz jak wyznaczać cele i planować działania. Kursanci będą ćwiczyć swoje umiejętności w zarządzaniu sprzedażą i poznają techniki sprzedaży b2b. Adresatami szkolenia są osoby, które zajmują stanowiska sprzedażowe jako handlowcy lub sprzedawcy oraz takie, które posiadają firmy sprzedające usługi lub produkty. Zarówno te, które zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone, które chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy.
     
  • Negocjacje w biznesie

    Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.

W naszej ofercie znajduje się także możliwość zorganizowania indywidualnych konsultacji z trenerem/ekspertem z obszaru sprzedaży i obsługi klienta. Podczas spotkania możesz szczegółowo omówić sytuację, która sprawia Ci szczególną trudność i uzyskać informację od eksperta na temat jego perspektywy i możliwości poradzenia sobie z nią. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala Ci na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy. 

Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą). Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.

Poza tematami, które znajdują się w naszej ofercie szkoleniowej na stałe, możemy na życzenie zorganizować także inne tematy, np.:

  • szkolenie sprzedaż nieruchomości,
  • szkolenie sprzedaż w hotelu,
  • szkolenie sprzedaż na allegro,
  • szkolenie sprzedaż w internecie,
  • szkolenie obsługa klienta z niepełnosprawnością,

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.

Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Ich przygotowanie poprzedzamy szczegółową analizą potrzeb klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.

Tagi: szkolenia sprzedażowe, szkolenia ze sprzedaży, szkolenia dla handlowców, kursy sprzedażowe, szkolenie trudny klient, szkolenia z negocjacji, sprzedaż telefoniczna szkolenie, warsztaty handlowe, warsztaty ze sprzedaży

Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
Sprzedaż i obsługa klienta 9

Obsługa "trudnego" klienta - jak zamieniać trudne sytuacje w pozytywne relacje

ONLINE, 09-10.12.2021
Na tym szkoleniu wzmocnimy kompetencje, które są potrzebne do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacjach z klientami. Wskażemy jakie umiejętności są ważne, a także przećwiczymy techniki do wykorzystania w stresującej sytuacji.

Negocjacje w biznesie

Warszawa / lub ONLINE, 13-14.12.2021
Warsztaty dla wszystkich osób, które są zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem strategii negocjacyjnych, których celem jest zwiększenie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji.

Skuteczne narzędzia w pracy handlowca - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE, 13-14.12.2021
Warszawa / lub ONLINE, 10-11.01.2022
Na szkoleniu poznasz narzędzia gotowe do zastosowania w codziennej praktyce, dotyczące m.in. rozpoczęcia i finalizacji rozmowy handlowej, negocjacji czy prezentacji oferty.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty dla pracowników administracji

Warszawa / lub ONLINE, 16-17.12.2021
Jak konstruktywnie i asertywnie komunikować się w trudnych sytuacjach, a także reprezentować urząd jako instytucję przyjazną.

Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE, 17-18.01.2022
Warszawa / lub ONLINE, 21-22.02.2022
Jak rozmawiać, by być skutecznym, jakich błędów nie popełniać, jak być wiarygodnym partnerem dla naszego klienta. Warsztaty dla wszystkich osób, które zajmują się telefoniczną sprzedażą i obsługą klienta.

Kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy - warsztaty rozwijające umiejętności sprzedawcy

Warszawa / lub ONLINE, 24-25.01.2022
Warszawa / lub ONLINE, 07-08.03.2022
Sukces sprzedaży wiąże się ściśle z umiejętnościami sprzedawcy, m.in. komunikacyjnymi, związanymi z organizacją pracy czy radzenia sobie ze stresem. Celem szkolenia jest wzmocnienie tych umiejętności.

Storytelling w sprzedaży - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE, 31.01.2022
Warszawa / lub ONLINE, 28.02.2022
Dowiesz się, dlaczego opowiadanie historii jest skuteczne, jak tworzyć inspirujące historie sprzedażowe oraz jak wplatać je w rozmowę handlową, by podnieść efektywność sprzedaży.

Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta

Jeśli chcesz zwiększyć swoją efektywność w sprzedaży lub poprawić relacje z klientami - zgłoś się! Zorganizujemy spotkanie z trenerem tylko dla Ciebie.

On the job training - trening na stanowisku pracy

Trening na stanowisku pracy to cykl indywidualnych spotkań z trenerem, który najpierw analizuje pracę uczestnika i potem na podstawie obserwacji przeprowadza działania rozwojowe zwiększające efektywność.