Sprzedaż i obsługa klienta

Zapraszamy na profesjonalne szkolenia sprzedażowe oraz związane z obsługą klienta.

Proces sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga nie tylko nabycia umiejętności badania potrzeb klienta, poznania technik i rodzajów sprzedaży, ale również wzmacniania cech sprzedawcy. Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę od technik sprzedażowych po cechy dobrego sprzedawcy. Oferujemy Państwu szkolenia sprzedażowe oraz związane z profesjonalną obsługą klienta, które prowadzą eksperci w swojej dziedzinie, wieloletni praktycy konkretnych obszarów i doświadczeni trenerzy.

Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej, natomiast szkolenia zamknięte realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce.

Zapraszamy na warsztaty, które obejmują tematy: wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, techniki sprzedażowe, proces sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, negocjacje i ich metody.

Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się jak obsługiwać trudnego klienta, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.

Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem sprzedaży i obsługi klienta. Zarówno do profesjonalnych sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta i politykę sprzedażową w firmie. Szkolenie skierowane jest do sprzedawców na rynku detalicznym i hurtowym, pracujących w dużych korporacjach i małych firmach, którzy sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.

Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.

Serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia:

  • Skuteczne narzędzia w pracy handlowca – warsztaty mają na celu odpowiedzieć na pytania: jakie są etapy rozmowy handlowej, jakie są etapy procesu sprzedaży, jak wykorzystywać techniki wpływu, jak diagnozować potrzeby klienta, jak rozpocząć spotkanie sprzedażowe i jakie są metody finalizacji rozmów handlowych. Na szkoleniu uczestnicy poznają podstawy teoretyczne oraz mają okazję przećwiczyć konkretne metody pod okiem doświadczonego eksperta.
  • Obsługa "trudnego" klienta - jak zamieniać trudne sytuacje w pozytywne relacje jest to szkolenie, którego celem jest poznanie i przećwiczenie technik komunikacji, które są pomocne w kontakcie z trudnym klientem, etapach rozmowy z takim klientem i metod redukcji stresu. Dodatkowo na szkoleniu uczestnicy nauczą się wykorzystywać zachowania asertywne, po to, aby mimo trudnej sytuacji zachować profesjonalizm oraz uszanować klienta.
  • Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta – warsztaty to warsztat skierowany do wszystkich osób zainteresowanych sprzedawaniem usług i produktów drogą telefoniczną. Spotkanie polega przede wszystkim na nauce i przećwiczeniu jak budować relację z klientem na odległość, jak efektywnie przeprowadzać sprzedaż telefoniczną oraz jakie są zasady obsługi klienta przez telefon.
  • Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty dla pracowników administracji to szkolenie skierowane do wszystkich pracowników urzędów, które chcą poznać jakie są reguły obsługi klienta, wzmocnić umiejętności komunikacyjne, przećwiczyć integrację komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Celem szkolenia jest również nauka zachowań asertywnych.
  • Storytelling w sprzedaży – warsztaty to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta.
  • Kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy - warsztaty rozwijające umiejętności sprzedawcy, szkolenie odpowiada na pytanie jakie kompetencje powinien mieć skuteczny sprzedawca. Uczestnicy podczas warsztatu ćwiczą m.in. komunikację, kreatywność, radzenie sobie ze stresem.
  • Negocjacje w biznesie jest to warsztat, który kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.

Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.

Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
Sprzedaż i obsługa klienta 9

Obsługa "trudnego" klienta - jak zamieniać trudne sytuacje w pozytywne relacje

ONLINE, 09-10.02.2021
Warszawa / lub ONLINE, 15-16.04.2021
Na tym szkoleniu wzmocnimy kompetencje, które są potrzebne do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacjach z klientami. Wskażemy jakie umiejętności są ważne, a także przećwiczymy techniki do wykorzystania w stresującej sytuacji.

Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta - warsztaty

ONLINE, 22-23.02.2021
Warszawa / lub ONLINE, 24-25.05.2021
Jak rozmawiać, by być skutecznym, jakich błędów nie popełniać, jak być wiarygodnym partnerem dla naszego klienta. Warsztaty dla wszystkich osób, które zajmują się telefoniczną sprzedażą i obsługą klienta.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty dla pracowników administracji

Warszawa / lub ONLINE, 11-12.03.2021
Jak konstruktywnie i asertywnie komunikować się w trudnych sytuacjach, a także reprezentować urząd jako instytucję przyjazną.

Storytelling w sprzedaży - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE, 23.03.2021
Dowiesz się, dlaczego opowiadanie historii jest skuteczne, jak tworzyć inspirujące historie sprzedażowe oraz jak wplatać je w rozmowę handlową, by podnieść efektywność sprzedaży.

Kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy - warsztaty rozwijające umiejętności sprzedawcy

Warszawa / lub ONLINE, 31.03.2021
Sukces sprzedaży wiąże się ściśle z umiejętnościami sprzedawcy, m.in. komunikacyjnymi, związanymi z organizacją pracy czy radzenia sobie ze stresem. Celem szkolenia jest wzmocnienie tych umiejętności.

Skuteczne narzędzia w pracy handlowca - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE, 19-20.04.2021
Na szkoleniu poznasz narzędzia gotowe do zastosowania w codziennej praktyce, dotyczące m.in. rozpoczęcia i finalizacji rozmowy handlowej, negocjacji czy prezentacji oferty.

Negocjacje w biznesie

Warszawa / lub ONLINE, 27-28.04.2021
Warszawa / lub ONLINE, 15-16.06.2021
Warsztaty dla wszystkich osób, które są zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem strategii negocjacyjnych, których celem jest zwiększenie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji.

Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta

Jeśli chcesz zwiększyć swoją efektywność w sprzedaży lub poprawić relacje z klientami - zgłoś się! Zorganizujemy spotkanie z trenerem tylko dla Ciebie.

On the job training - trening na stanowisku pracy

Trening na stanowisku pracy to cykl indywidualnych spotkań z trenerem, który najpierw analizuje pracę uczestnika i potem na podstawie obserwacji przeprowadza działania rozwojowe zwiększające efektywność.