Zwiń

Obsługa klienta

Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi klienta. Poprzez nasze szkolenia pomagamy pracownikom obsługi klienta skutecznie wykonywać swoją pracę. Prowadzimy je w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną wiedzę. Szkolenia z obsługi klienta są wsparciem...

Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi klienta.

Poprzez nasze szkolenia pomagamy pracownikom obsługi klienta skutecznie wykonywać swoją pracę. Prowadzimy je w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną wiedzę. Szkolenia z obsługi klienta są wsparciem dla wszystkich osób, które na co dzień mają kontakt z klientami. Proces obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga poznania technik komunikacji, a także wzmacniania postawy asertywnej czy też odporności na stres.

W J.G.Training oferujemy z obsług klienta, które prowadzą trenerzy-praktycy. Elementem większości szkoleń jest indywidualna praca z ekspertem. Szkolenia biznesowe J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników na rynku. Doświadczenie i profesjonalizm firmy potwierdzają setki przeszkolonych osób oraz 20 lat doświadczenia na rynku.

Zapraszamy na szkolenia z obsługi klienta.ORGANIZACJA SZKOLEŃ Z OBSŁUGI KLIENTA

Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej. Szkolenia zamknięte (wewnętrzne) realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce, np. Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków i wiele innych - wedle życzenia klienta.

Szkolenia i kursy online z obsługi klienta są równoważne szkoleniom stacjonarnym. Uczestnicy mają taki sam dostęp do trenera, mogą zadawać mu pytania, biorą udział w dyskusji, otrzymują materiały szkoleniowe. Po szkoleniu uczestnicy zarówno szkoleń stacjonarnych, jak i online, otrzymują certyfikaty. Po wielu szkoleniach możliwe są konsultacje poszkoleniowe.

Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.

Zapraszamy na szkolenia dla handlowców.

DLA KOGO SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA

Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem obsługi klienta - zarówno do pracowników obsługi klienta z firm prywatnych i instytucji publicznych oraz urzędów, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta. Ze szkoleń z obsługi klienta skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.

SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA - TEMATYKA

Programy szkoleń dla pracowników obsługi klienta są opracowywane przez doświadczonych ekspertów.

Obejmują m.in. zagadnienia takie jak: profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, zasady pracy office managera, profesjonalna asystentka i sekretarka.

Serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia z obsługi klienta:

Jest to kompleksowy kurs profesjonalnej obsługi klienta, który obejmuje także efektywną obsługę klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Jego celem jest poznanie i przećwiczenie technik komunikacji, które są pomocne w kontakcie z "trudnym" klientem, etapów rozmowy z takim klientem i metod redukcji stresu. Dodatkowo na szkoleniu uczestnicy nauczą się wykorzystywać zachowania asertywne po to, aby mimo trudnej sytuacji zachować profesjonalizm oraz uszanować klienta. Na szkoleniu poruszymy między innymi zagadnienia takie, jak: "trudny klient", postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów, techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.

Szkolenie jest kompleksowym przygotowaniem do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi. Oparte jest niemal w całości na treningu umiejętności z wykorzystaniem poznanych technik i narzędzi.

Jest to kurs profesjonalnej obsługi klienta skierowany do wszystkich pracowników urzędów i administracji publicznej, którzy chcą poznać reguły profesjonalnej obsługi klienta w administracji publicznej, wzmocnić umiejętności komunikacyjne, przećwiczyć integrację komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Celem szkolenia jest również nauka zachowań asertywnych. Na warsztatach poruszamy m.in. zagadnienia: jak komunikować się z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacja werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji drogą mailową, jak dopasować komunikację do stanu emocjonalnego odbiorcy, jak budować postawę asertywną, jak powinna wyglądać obsługa "trudnego" klienta, jak radzić sobie ze stresem.

Praca w obsłudze klienta wymaga dużej empatii. By wczuć się w sytuację osoby po drugiej stronie, musimy choć trochę ją poznać. Szkolenie służy oswojeniu tematu niepełnosprawności, by jakość obsługi osób z niepełnosprawnością nie odbiegała od jakości obsługi pozostałych klientów. Szkolenie kompleksowo ujmuje zagadnienia niepełnosprawności w kontekście komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Na spotkaniu omawiamy także ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Podczas szkolenia omówimy zagadnienia zgodne z założeniami programu DOSTĘPNOŚĆ PLUS dla Zdrowia podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, zasady kontaktu z osobami z różnymi typami niepełnosprawności/szczególnymi potrzebami.

Szkolenia sprzedażowe są ważnym elementem rozwoju handlowca.W naszej ofercie znajduje się także możliwość zorganizowania indywidualnych konsultacji z trenerem/ekspertem z obsługi klienta. Podczas spotkania możesz szczegółowo omówić sytuację, która sprawia Ci szczególną trudność i uzyskać informację od eksperta na temat jego perspektywy i możliwości poradzenia sobie z nią. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala Ci na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy. 

Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę. Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE Z OBSŁUGI KLIENTA

Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Ich przygotowanie poprzedzamy szczegółową analizą potrzeb klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.

Czytaj więcej
Zwiń
Potrzebujesz pomocy w wyborze szkolenia? Zadzwoń!
Obsługa klienta 7
Zapraszamy na szkolenie z obsługi klienta w urzędzie.
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji
12.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 12.04.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 14.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów dostępnych jest więcej terminów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo) ONLINE (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z obsługi klienta.
Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efektywnej...
Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efektywnej obsługi i budowania relacji
06-07.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 06-07.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami.
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami...
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkolenie dla placówek medycznych
13.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 13.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie dla asystentek.
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentów
16.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 16.05.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością.
Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji...
Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicznych i placówek usługowo-handlowych
18.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów 18.06.2024 W trakcie rekrutacji, zapraszamy do zapisów
ONLINE (hybrydowo) Warszawa (hybrydowo)
Zapraszamy na indywidualne konsultacje z ekspertem ze sprzedaży i obsługi klienta.
Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta
Indywidualne konsultacje z ekspertem - sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie realizowane na zamówienie
Zapraszamy na on the job training - trening na stanowisku pracy.
On the job training - trening na stanowisku pracy
On the job training - trening na stanowisku pracy
Szkolenie realizowane na zamówienie

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.
 

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich
 

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim podmiotem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.
 

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego