Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi klienta. Poprzez nasze szkolenia pomagamy pracownikom obsługi klienta skutecznie wykonywać swoją pracę. Prowadzimy je w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną wiedzę. Szkolenia z obsługi klienta są wsparciem...
Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi klienta.
Poprzez nasze szkolenia pomagamy pracownikom obsługi klienta skutecznie wykonywać swoją pracę. Prowadzimy je w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną wiedzę. Szkolenia z obsługi klienta są wsparciem dla wszystkich osób, które na co dzień mają kontakt z klientami. Proces obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga poznania technik komunikacji, a także wzmacniania postawy asertywnej czy też odporności na stres.
W J.G.Training oferujemy z obsług klienta, które prowadzą trenerzy-praktycy. Elementem większości szkoleń jest indywidualna praca z ekspertem. Szkolenia biznesowe J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników na rynku. Doświadczenie i profesjonalizm firmy potwierdzają setki przeszkolonych osób oraz 20 lat doświadczenia na rynku.
Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej. Szkolenia zamknięte (wewnętrzne) realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce, np. Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków i wiele innych - wedle życzenia klienta.
Szkolenia i kursy online z obsługi klienta są równoważne szkoleniom stacjonarnym. Uczestnicy mają taki sam dostęp do trenera, mogą zadawać mu pytania, biorą udział w dyskusji, otrzymują materiały szkoleniowe. Po szkoleniu uczestnicy zarówno szkoleń stacjonarnych, jak i online, otrzymują certyfikaty. Po wielu szkoleniach możliwe są konsultacje poszkoleniowe.
Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.
Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem obsługi klienta - zarówno do pracowników obsługi klienta z firm prywatnych i instytucji publicznych oraz urzędów, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta. Ze szkoleń z obsługi klienta skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.
Programy szkoleń dla pracowników obsługi klienta są opracowywane przez doświadczonych ekspertów.
Obejmują m.in. zagadnienia takie jak: profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, zasady pracy office managera, profesjonalna asystentka i sekretarka.
Serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia z obsługi klienta:
Jest to kompleksowy kurs profesjonalnej obsługi klienta, który obejmuje także efektywną obsługę klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Jego celem jest poznanie i przećwiczenie technik komunikacji, które są pomocne w kontakcie z "trudnym" klientem, etapów rozmowy z takim klientem i metod redukcji stresu. Dodatkowo na szkoleniu uczestnicy nauczą się wykorzystywać zachowania asertywne po to, aby mimo trudnej sytuacji zachować profesjonalizm oraz uszanować klienta. Na szkoleniu poruszymy między innymi zagadnienia takie, jak: "trudny klient", postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów, techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.
Szkolenie jest kompleksowym przygotowaniem do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi. Oparte jest niemal w całości na treningu umiejętności z wykorzystaniem poznanych technik i narzędzi.
Jest to kurs profesjonalnej obsługi klienta skierowany do wszystkich pracowników urzędów i administracji publicznej, którzy chcą poznać reguły profesjonalnej obsługi klienta w administracji publicznej, wzmocnić umiejętności komunikacyjne, przećwiczyć integrację komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Celem szkolenia jest również nauka zachowań asertywnych. Na warsztatach poruszamy m.in. zagadnienia: jak komunikować się z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacja werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji drogą mailową, jak dopasować komunikację do stanu emocjonalnego odbiorcy, jak budować postawę asertywną, jak powinna wyglądać obsługa "trudnego" klienta, jak radzić sobie ze stresem.
Praca w obsłudze klienta wymaga dużej empatii. By wczuć się w sytuację osoby po drugiej stronie, musimy choć trochę ją poznać. Szkolenie służy oswojeniu tematu niepełnosprawności, by jakość obsługi osób z niepełnosprawnością nie odbiegała od jakości obsługi pozostałych klientów. Szkolenie kompleksowo ujmuje zagadnienia niepełnosprawności w kontekście komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Na spotkaniu omawiamy także ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podczas szkolenia omówimy zagadnienia zgodne z założeniami programu DOSTĘPNOŚĆ PLUS dla Zdrowia podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, zasady kontaktu z osobami z różnymi typami niepełnosprawności/szczególnymi potrzebami.
W naszej ofercie znajduje się także możliwość zorganizowania indywidualnych konsultacji z trenerem/ekspertem z obsługi klienta. Podczas spotkania możesz szczegółowo omówić sytuację, która sprawia Ci szczególną trudność i uzyskać informację od eksperta na temat jego perspektywy i możliwości poradzenia sobie z nią. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala Ci na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy.
Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę. Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.
Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Ich przygotowanie poprzedzamy szczegółową analizą potrzeb klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.