Zapraszamy na profesjonalne szkolenia dla handlowców oraz szkolenia z obsługi klienta. Poprzez nasze szkolenia pomagamy sprzedawcom i handlowcom skutecznie wykonywać swoją pracę. Szkolenia sprzedażowe prowadzimy w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną...
Zapraszamy na profesjonalne szkolenia dla handlowców oraz szkolenia z obsługi klienta.
Poprzez nasze szkolenia pomagamy sprzedawcom i handlowcom skutecznie wykonywać swoją pracę. Szkolenia sprzedażowe prowadzimy w interaktywny, atrakcyjny sposób, przekazujemy praktyczną wiedzę. Szkolenia z obsługi klienta są wsparciem dla wszystkich pracowników, którzy na co dzień mają kontakt z klientami.
Proces sprzedaży i obsługi klienta jest niezwykle złożony, wymaga nie tylko nabycia umiejętności badania potrzeb klienta, poznania technik i rodzajów sprzedaży, lecz także wzmacniania cech sprzedawcy. Efektywna sprzedaż zależy od szeregu czynników, dlatego szkolenia sprzedażowe obejmują kompleksowo tematykę, od technik sprzedażowych, przez cechy dobrego sprzedawcy, po zarządzanie sprzedażą.
Oferujemy szkolenia dla handlowców oraz związane z profesjonalną obsługą klienta, które prowadzą trenerzy-praktycy. Będą one odpowiednie zarówno dla firm, które realizują sprzedaż do klientów indywidualnych, jak i dla tych, którzy sprzedać swoje produkty i usługi w modelu b2b. Elementem większości szkoleń jest indywidualna praca z ekspertem. Szkolenia biznesowe J.G.Training mają bardzo dobre opinie uczestników na rynku. Doświadczenie i profesjonalizm firmy potwierdzają setki przeszkolonych osób oraz 18 lat doświadczenia na rynku.
Szkolenia otwarte odbywają się w formie online, stacjonarnej (Warszawa) oraz hybrydowej. Szkolenia zamknięte (wewnętrzne) realizowane są w formie online i stacjonarnej w całej Polsce, np. Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków i wiele innych - wedle życzenia klienta.
Szkolenia i kursy online ze sprzedaży i obsługi klienta są równoważne szkoleniom stacjonarnym. Uczestnicy mają taki sam dostęp do trenera, mogą zadawać mu pytania, biorą udział w dyskusji, otrzymują materiały szkoleniowe. Po szkoleniu uczestnicy zarówno szkoleń stacjonarnych, jak i online, otrzymują certyfikaty. Po wielu szkoleniach możliwe są konsultacje poszkoleniowe.
Wszystkie szkolenia prowadzone są jako interaktywne warsztaty, podczas których trener zaprasza uczestników do aktywnego ćwiczenia poszczególnych zagadnień oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami poprzez m.in.: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum, symulacje, scenki.
Programy szkoleń dla handlowców i pracowników obsługi klienta są opracowywane przez doświadczonych ekspertów.
Zapraszamy na warsztaty, które obejmują tematy: sprzedaż b2b, wzmacnianie kompetencji dobrego sprzedawcy, telesprzedaż, jak zdobyć klienta, profesjonalne techniki sprzedaży, proces sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, standardy obsługi klienta, analiza potrzeb klienta, kupowanie emocjami, obsługa klienta w urzędzie, obsługa „trudnego” klienta, negocjacje i ich metody.
Dzięki uczestnictwu w naszych szkoleniach dowiesz się, jak obsługiwać trudnego klienta, jakie są skuteczne narzędzia w pracy handlowca, jakie metody sprzedaży są skuteczne, jak wykorzystać techniki wpływu społecznego, jak zarządzanie emocjami wpływa na sprzedaż, jak wygląda efektywna telesprzedaż, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jakie są kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy, jakie są skuteczne strategie negocjacyjne.
Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych tematem sprzedaży i obsługi klienta. Zarówno do profesjonalnych sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, jak i przedstawicieli firm, menedżerów, członków zarządu, czyli osób odpowiedzialnych za standardy obsługi klienta i politykę sprzedażową w firmie. Szkolenia przeznaczone są dla sprzedawców na rynku detalicznym i hurtowym, w sprzedaży b2b oraz b2c, pracujących w dużych korporacjach i małych firmach, którzy sprzedają usługi i produkty, online lub stacjonarnie. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby początkujące, jak i bardziej zaawansowane.
Serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta:
Nikt nie rodzi się skutecznym sprzedawcą. Za to każdy może nim zostać! Sekret tkwi w opanowaniu efektywnych technik sprzedażowych, które pozwolą maksymalizować liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją. Nie jest to wiedza tajemna. Chętnie podzielimy się nią na szkoleniu. Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Jest to kompleksowy kurs profesjonalnej obsługi klienta, który obejmuje także efektywną obsługę klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Jego celem jest poznanie i przećwiczenie technik komunikacji, które są pomocne w kontakcie z "trudnym" klientem, etapów rozmowy z takim klientem i metod redukcji stresu. Dodatkowo na szkoleniu uczestnicy nauczą się wykorzystywać zachowania asertywne po to, aby mimo trudnej sytuacji zachować profesjonalizm oraz uszanować klienta. Na szkoleniu poruszymy między innymi zagadnienia takie, jak: "trudny klient", postawa prokliencka i nastawienie na rozwiązywanie problemów, techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.
Jest to propozycja szkoleniowa skierowana do wszystkich osób zainteresowanych sprzedażą usług i produktów drogą telefoniczną i przez Internet. Warsztaty opierają się głównie o praktyczne ćwiczenia budowania relacji z klientem na odległość. Uczestnicy otrzymają odpowiedzi na pytania, jak efektywnie przeprowadzać sprzedaż telefoniczną, jak zwiększyć efektywność sprzedaży telefonicznej oraz jakie są zasady obsługi klienta przez telefon i online. W ramach uczestnictwa w szkoleniu mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji poszkoleniowej z trenerem w dogodnym ustalonym terminie. Podczas warsztatów uczestnicy posiądą umiejętności niezbędne do budowania relacji z klientem oraz finalizacji sprzedaży podczas telesprzedaży i sprzedaży online.
Jest to kurs profesjonalnej obsługi klienta skierowany do wszystkich pracowników urzędów i administracji publicznej, którzy chcą poznać reguły profesjonalnej obsługi klienta w administracji publicznej, wzmocnić umiejętności komunikacyjne, przećwiczyć integrację komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Celem szkolenia jest również nauka zachowań asertywnych. Na warsztatach poruszamy m.in. zagadnienia: jak komunikować się z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacja werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji drogą mailową, jak dopasować komunikację do stanu emocjonalnego odbiorcy, jak budować postawę asertywną, jak powinna wyglądać obsługa "trudnego" klienta, jak radzić sobie ze stresem.
Storytelling to innowacyjne podejście do prowadzenia rozmów handlowych, które pozwala zwiększać efektywność sprzedaży poprzez wykorzystanie ciekawego narzędzia, którym jest tworzenie historii. Umiejętność wykorzystania storytellingu w sprzedaży pozwala w nieszablonowy sposób podejść do obsługi klienta. Na warsztatach powiemy m.in. o następujących zagadnieniach: rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży. Szkolenie oparte jest głównie o case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusję, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu.
Jest szkolenie biznesowe, które kompleksowo podchodzi do tematu negocjacji. Uczestnicy poznają rodzaje negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji oraz dobre praktyki podczas negocjacji. Dodatkowo uczestnicy ćwiczą konkretne umiejętności – indywidualnie i w grupie – takie jak: komunikacja w negocjacjach lub konkretne metody negocjacyjne. Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.
Praca w obsłudze klienta wymaga dużej empatii. By wczuć się w sytuację osoby po drugiej stronie, musimy choć trochę ją poznać. Szkolenie służy oswojeniu tematu niepełnosprawności, by jakość obsługi osób z niepełnosprawnością nie odbiegała od jakości obsługi pozostałych klientów. Szkolenie kompleksowo ujmuje zagadnienia niepełnosprawności w kontekście komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Na spotkaniu omawiamy także ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podczas szkolenia omówimy zagadnienia zgodne z założeniami programu DOSTĘPNOŚĆ PLUS dla Zdrowia podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, zasady kontaktu z osobami z różnymi typami niepełnosprawności/szczególnymi potrzebami
Warsztaty dedykujemy osobom, które w swojej codziennej pracy mają stały kontakt z klientami, a tym samym liczne okazje sprzedażowe. Od ich postawy, otwartości, zrozumienia, umiejętności wejścia „w buty klienta” i budowania partnerskiej relacji win-win, zależy dalszy rozwój współpracy z klientem i sprzedaż. Dzięki uświadomieniu sobie swojej roli w procesie sprzedaży, nie-handlowcy mogą skutecznie go wesprzeć.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich handlowców - zarówno początkujących, jak i doświadczonych. Zawód sprzedawcy nie jest prosty, jednak mając odpowiednią wiedzę i narzędzia, możesz wykonywać go efektywnie i z przyjemnością. Na szkoleniu pokażemy, jak w praktyce wykorzystać skuteczne techniki i narzędzia sprzedażowe. Pozwoli to uczestnikom zwiększyć liczbę rozmów handlowych zakończonych finalizacją.
W naszej ofercie znajduje się także możliwość zorganizowania indywidualnych konsultacji z trenerem/ekspertem z obszaru sprzedaży i obsługi klienta. Podczas spotkania możesz szczegółowo omówić sytuację, która sprawia Ci szczególną trudność i uzyskać informację od eksperta na temat jego perspektywy i możliwości poradzenia sobie z nią. Trener przyjmuje wtedy rolę eksperta/mentora, co pozwala Ci na korzystanie z jego doświadczenia i zobaczenie sytuacji z inne perspektywy.
Szczególną formą konsultacji indywidualnych jest On the job training - trening na stanowisku pracy. Pozwala na wypracowanie, wspólnie z trenerem - praktykiem, pożądanych umiejętności z jednoczesnym wdrożeniem ich w codzienną pracę (m.in. rozmowy handlowe, spotkania biznesowe, zarządzanie sprzedażą). Proces ten umożliwia wykorzystanie predyspozycji, doświadczenia, wiedzy oraz innych zasobów uczestnika, nadanie kierunku rozwoju kompetencji, skutecznego wyznaczania i osiągania celów indywidualnych uczestnika oraz biznesowych organizacji, w partnerskiej relacji uczestnika z trenerem opartej na zaufaniu.
Realizujemy również liczne szkolenia zamknięte (wewnętrzne) na terenie całej Polski. Ich przygotowanie poprzedzamy szczegółową analizą potrzeb klienta. Jeśli są Państwo zainteresowani – zapraszamy do kontaktu. W przyjemnością przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę.
Poza tematami, które znajdują się w naszej ofercie szkoleniowej na stałe, możemy na życzenie zorganizować także inne tematy, np.:
Zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą. Aktualne terminy szkoleń znajdują się poniżej. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w wyborze szkolenia lub mają Państwo inne pytania dotyczące oferty – zapraszamy do kontaktu z nami, jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie związanej z organizacją lub zakresem merytorycznym szkolenia.
Tagi: szkolenia sprzedażowe, szkolenia ze sprzedaży, szkolenia dla handlowców, kursy sprzedażowe, szkolenie trudny klient, szkolenia z negocjacji, sprzedaż telefoniczna szkolenie, warsztaty handlowe, warsztaty ze sprzedaży
Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.