Sprzedaż i obsługa klienta

Kiedyś mówiło się, że „reklama dźwignią handlu”, dziś dla każdej firmy taką dźwignią jest zorientowany na cel sprzedawca. Proces może się odbywać na różne sposoby, z wykorzystaniem różnych technik i narzędzi, nic nie zastąpi jednak bycia ekspertem w danej branży. Jednocześnie działy sprzedaży funkcjonują pod silną presją i są jednym z najbardziej narażonych na wypalenie grup. Chcąc odpowiedzieć na potrzebę rozwijania działów i poszczególnych handlowców przygotowaliśmy dla Państwa pakiet rozwijający kompetencje, gdzie uwzględniamy najczęstsze trudności w pracy handlowca. Uczymy technik sprzedaży, jak budować lojalność Klienta, jak profesjonalnie obsługiwać Klientów, jak radzić sobie z trudnymi rozmowami reklamacyjnymi lub windykacyjnymi, jak reagować na obiekcje Klienta, jak dostosować ofertę do potrzeb klienta i jak być dla Klienta partnerem, do którego będzie się zwracał w poszukiwaniu rozwiązań i jak prowadzić negocjacje.

Nasza oferta dla sprzedawców

Nasze szkolenia sprzedażowe prowadzimy w oparciu o gry i symulacje, z wykorzystaniem metod coachingowych. Nasi trenerzy to osoby mające doświadczenie w sprzedaży różnych produktów oraz zarządzające zespołami, które rozumieją specyfikę pracy. Program szkolenia oparty został o doświadczenie i wiedzę praktyczną wykładowców.

Pracowników działów handlowych zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń sprzedażowych prowadzonych przez ekspertów, którzy pokonali wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do menedżera zespołu sprzedażowego. Podczas naszych warsztatów Uczestnicy wzmocnią następujące umiejętności: sztuka negocjacji, prowadzenie sprzedażowej rozmowy z Klientem, odpowiadanie na obiekcje klientów, finalizowanie transakcji, radzenie sobie z reklamacjami i windykacją należności, prezentowanie produktów i usług oraz planowanie zadań i myślenie w oparciu o cele.

Szkolenia dla działu sprzedaży, dla sprzedawców oraz osób zarządzających zespołami realizujemy w formie warsztatów jedno i dwudniowych. Wszystkie tematy możemy również przygotować jako szkolenie zamknięte, wewnętrzne lub in company. Nie zwlekaj i weź udział w szkoleniu!

Inne kategorie 

W ramach innych szkoleń poruszamy takie tematy jak: efektywność osobista, z obsługi klienta, szkolenia menedżerskie. wywieranie wpływ, zarządzanie zespołem, rozwój osobisty, zarządzanie projektami. 

Czytaj więcej
Zwiń
Sprzedaż i obsługa klienta 9

Coaching jako narzędzie wspierające rozwój handlowca – warsztat dla menedżerów

Warszawa, 02-03.12.2019
Warszawa, 05-06.02.2020
Uczestnicy poznają narzędzia wspierające rozmowy coachingowe oraz przećwiczą prowadzenie takich rozmów. Szkolenie pozwoli na uświadomienie roli menedżera w procesie rozwoju kompetencji pracownika.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych - warsztaty

Warszawa, 03-04.12.2019
Zajęcia typowo warsztatowe - ćwiczenia stanowią 75% czasu szkolenia. Dla wszystkich osób, które chciałyby podnieść swoją skuteczność w prowadzeniu rozmów windykacyjnych i wywieraniu wpływu na decyzje dłużników.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie - warsztaty

Warszawa, 10-11.12.2019
Jak konstruktywnie i asertywnie komunikować się w trudnych sytuacjach, a także reprezentować urząd jako instytucję przyjazną.

Profesjonalna obsługa klienta - jak budować relację i lojalność klienta

Warszawa, 14-15.01.2020
Warszawa, 19-20.03.2020
Szkolenie wzmocni pracowników zajmujących się obsługą klienta w negocjacjach, w prezentowaniu oferty firmy, a także w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w profesjonalny sposób.

Etapy rozmowy handlowej i techniki sprzedaży

Warszawa, 16-17.01.2020
Uczestnicy wzmocnią umiejętność płynnego działania na każdym etapie rozmowy handlowej oraz zarządzania tą rozmową.

Silny i skuteczny sprzedawca - warsztaty

Warszawa, 20-21.01.2020
Szkolenie pomoże odnaleźć w sobie pokłady siły, wzmocnić swoją charyzmę, pokonać wewnętrzne ograniczenia, podnieść poziom energii i tym samym podnieść efektywność.

Techniki finalizacji sprzedaży

Poznań, 22.01.2020
Jak budować partnerską relację z klientem, w której klient nie ma poczucia, że jest na niego wywierana presja, ale odbiera postawę handlowca jako partnerską i wspierającą w podjęciu decyzji o zakupie.

Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta - jak to robić efektywnie

Poznań, 29-30.01.2020
Jak rozmawiać, by być skutecznym, jakich błędów nie popełniać, jak być wiarygodnym partnerem dla naszego klienta. Warsztaty dla wszystkich osób, które pracują w bezpośrednim kontakcie z klientami.

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych

Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.