Blog 22.01.2025 Jak zarządzać zakupami w firmie – logistyka zaopatrzenia i wybór odpowiednich dostawców

Prowadzenie firmy wiąże się z regularnym usprawnianiem wielu procesów, m.in. związanych z zaopatrzeniem. Optymalizacja obszaru zakupowego sprzyja oszczędnościom i dostarcza korzystnych rozwiązań klientom. Przeczytaj, dlaczego sprawna logistyka zaopatrzenia w przedsiębiorstwie jest tak istotna oraz jak wybrać odpowiednich dostawców.  Z tego artykułu dowiesz się: na...

Blog 16.01.2025 E-Doręczenia w podmiotach publicznych – kiedy i co się zmienia? Nowe obowiązki od 1 stycznia 2025 r.

E-Doręczenia to obowiązek, który dotyczy wszystkich podmiotów publicznych. Przeczytaj, od kiedy obowiązuje system doręczeń elektronicznych, na czym polega i jak przygotować się do jego wdrożenia. E-Doręczenia – podstawa prawna O e-Doręczeniach pisaliśmy już w 2021 roku, kiedy to weszła w życie regulujące je ustawa. Wydawało się, że system doręczeń elektronicznych...

Blog 10.01.2025 Korzyści z wdrożenia strategii ESG w firmie – nie tylko obowiązek, ale też szansa na rozwój

Współczesne firmy stoją przed wyzwaniami, które jeszcze dekadę temu były jedynie tematem teoretycznych rozważań. Wzrost świadomości ekologicznej, potrzeba budowania inkluzywnych kultur organizacyjnych oraz presja inwestorów na przejrzystość sprawiają, że wdrażanie zasad ESG przestaje być wyborem, a staje się koniecznością. Co więcej, ESG to nie tylko obowiązek...

Blog 12.12.2024 Telefoniczna obsługa klienta – jak to robić naprawdę dobrze?

Choć cyfrowa rewolucja wdziera się w każdą dziedzinę naszego życia, telefon nadal pozostaje jednym z ważniejszych narzędzi komunikacji z klientem. Umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych buduje trwałe relacje z klientami, a poprzez to pomaga poprawiać wyniki finansowe firmy. Jak osiągnąć mistrzostwo w tej dziedzinie? Poznaj kluczowe zasady, wskazówki i pułapki telefonicznej...