Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe
Szkolenie 3-dniowe
Podczas szkolenia uczestnicy poznają, przećwiczą i wzmocnią obszary takie, jak: odporność na stres, radzenie sobie z emocjami, budowanie pewności siebie, skuteczna komunikacja, zarządzanie czasem, wystąpienia publiczne.
Opis szkolenia
Szkolenie umożliwi trening wybranych kluczowych kompetencji miękkich, cenionych i potrzebnych w służbie cywilnej. Podczas 3-dniowych warsztatów wskażemy umiejętności, których rozwój może w znaczącym stopniu poprawić efektywność funkcjonowania w codziennej pracy.
Omawiane kompetencje są uniwersalne – zapraszamy pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach.
Miniwykłady, dyskusja, ćwiczenia i scenki pozwolą pracować nad rozwijaniem umiejętności, takich jak:
- odporność na stres
- radzenie sobie z trudnymi emocjami
- budowanie pewności siebie
- efektywne komunikowanie się
- zarządzanie zadaniami i sobą w czasie
- publiczne występowanie.
Cele szkolenia:
- Zwiększenie świadomości uczestników szkolenia co do sposobów i metod, które mogą wykorzystać w pracy nad rozwijaniem kompetencji miękkich niezbędnych do skutecznego wykonywania codziennych obowiązków.
- Przekazanie wiedzy i konkretnych technik, które będą służyły do rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych, umiejętności interpersonalnych i społecznych.
- Przeprowadzenie ćwiczeń i warsztatów, które wzmocnią świadomość i wskażą obszary do dalszego rozwoju.
Korzyści ze szkolenia:
- zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w zakresie odporności na stres i radzenia sobie z emocjami
- poznasz sposoby budowania pewności sobie
- poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności komunikacyjne dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej
- poznasz pomocne sposoby zarządzania czasem
- poznasz zasady i sposoby na dobre wystąpienie publiczne.
Jak udział w szkoleniu przełoży się na efektywność codziennej pracy?
- większa pewność siebie w codziennej pracy, a dzięki temu wyższa motywacja
- umiejętność efektywnego poradzenia sobie z każdą, nawet trudną sytuacją
- większa odporność na stres
- wzrost kompetencji wystąpień publicznych
- umiejętność zarządzania czasem i planowania zadań, a dzięki temu większe zadowolenie z wykonywanych obowiązków
- wyższe kompetencje komunikacji interpersonalnej
Adresaci szkolenia:
- administracja publiczna - państwowa, rządowa i samorządowa
- pracownicy urzędów, sądów, instytutów państwowych
- urzędnicy, funkcjonariusze oraz wszyscy pracownicy administracji, którzy chcieliby wzmocnić osobistą skuteczność w codziennej pracy
Szkolenie będzie wartościowe dla pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach, zarówno dla osób będących na początku swojej drogi zawodowej, jak i dla specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Metody szkoleniowe:
miniwykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i w grupie, dyskusja, scenki, studium przypadku.
UWAGA --> liczba miejsc noclegowych w Hotelu jest ograniczona. Prosimy o wcześniejsze dokonywanie zgłoszeń lub sygnalizowanie, że zgłoszenie jest w przygotowaniu, byśmy mogli dla Państwa zachować odpowiednią liczbę rezerwacji noclegowych. DZIĘKUJEMY :)
Program
DZIEŃ I
Przyjazd uczestników, zajęcia w godz. 12.00-17.00, w tracie zajęć przerwa obiadowa, w godzinach wieczornych kolacja, możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness, nocleg w hotelu.
- Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami
- Dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa
- Jak nasz mózg reaguje na stres
- Czym są stresory i jak je rozpoznawać
- Zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej
- Mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich
- Skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem (m.in. metoda D. Jansona; oddech)
- Budowanie pewności siebie
- Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie pewności siebie
- Co wpływa na poczucie pewności siebie
- Co zrobić, aby być bardziej pewnym siebie
- 10 ćwiczeń na budowanie pewności siebie
Zajęcia w I dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.
DZIEŃ II
Śniadanie, zajęcia w godz. 09.00-17.00, w tracie zajęć przerwa obiadowa, w godzinach wieczornych kolacja, możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness, nocleg w hotelu.
- Zarządzanie czasem
- Osobowość a zarządzanie czasem
- Prokrastynacja w zarządzaniu czasem
- Alokacja mojego czasu
- Złodzieje czasu
- Sztuka planowania (Matryca Priorytetów – Macierz Eisenhowera)
- Skuteczna komunikacja
- Dlaczego warto się dobrze komunikować
- Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja
- Przekaz werbalny i niewerbalny
- Różnice interpersonalne w komunikowaniu się: introwertyk/ekstrawertyk, kobieta/mężczyzna
- Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
- Bariery komunikacyjne
Zajęcia w II dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki
DZIEŃ III
Śniadanie, zajęcia w godz. 09.00-13.00, obiad o godz. 13.00, po obiedzie wyjazd uczestników.
- Wystąpienia publiczne
- Wystąpienie – czym jest
- Co jest najważniejsze w wystąpieniu
- Przygotowanie do wystąpienia
- Efekt pierwszego wrażenia. Budowanie wizerunku
- Czas wystąpienia
Zajęcia w III dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.
Wykładowca
Doświadczony lider, szkoleniowiec i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Wydziału Prawa, Wydziału Administracji w systemie prawa europejskiego, studiów MBA, uczestniczka seminarium doktoranckiego Instytutu Pedagogiki UŚ w Katowicach.
Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce budowania zespołów i zarządzania zespołem.
Zrealizowała ok. 1000 godzin szkoleniowych m.in. dla administracji, biznesu, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, a także sądów.
Na sali szkoleniowej stawia na naukę poprzez doświadczenie, pozwalając uczestnikom w praktyczny sposób wykorzystać wiedzę i poznane techniki.
Charakteryzuje się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi i umiejętnościami trenerskimi. Stały współpracownik J.G.Training, bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń.
Miejsce
SZKOLENIE STACJONARNE
Sopot, Hotel Haffner*****, ul. Haffnera 59, 81-715 Sopot, https://www.hotelhaffner.pl
Hotel Haffner, zlokalizowany w odległości ok. 250 metrów od plaży oraz 15 minut spacerem od sopockiego molo.
To komfortowy obiekt, który zapewnia zarówno eleganckie i wygodne pokoje, bogatą ofertę SPA, jak i wspaniałą, wyszukaną kuchnię.
UWAGA --> liczba miejsc noclegowych w Hotelu jest ograniczona. Prosimy o wcześniejsze dokonywanie zgłoszeń lub sygnalizowanie, że zgłoszenie jest w przygotowaniu, byśmy mogli dla Państwa zachować odpowiednią liczbę rezerwacji noclegowych. DZIĘKUJEMY :)
Cena
3280,00 + 23% VAT = 4157,40 zł brutto
3280,00 zł + VAT zw = 3380,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Podana cena dotyczy 1 osoby i obejmuje udział w 3-dniowych warsztatach oraz pobyt w Hotelu Haffner, tj. nocleg w I i II dniu szkolenia w pokoju 2-osobowym, serwis kawowy podczas całego szkolenia, wyżywienie od obiadu w I dniu do obiadu w III dniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness. Możliwość skorzystania z usług SPA - za dodatkową opłatą.
Opcje dodatkowe:
Istnieje możliwość noclegu w pokoju 1-osobowym, co wiąże się z dopłatą 200 zł netto do ceny szkolenia.
Do ceny szkolenia możemy doliczyć także opłatę za parking w wysokości 80 zł netto za dobę.