MASZ PYTANIA
DO TEGO SZKOLENIA?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje
Zapytaj o to szkolenie

Zapytaj o termin tego szkolenia

Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe

Pokaż informację o przetwarzaniu danych

>

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na pytanie. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Trening kompetencji osobistych dla pracowników administracji publicznej – szkolenie wyjazdowe

Szkolenie 3-dniowe
Podczas szkolenia uczestnicy poznają, przećwiczą i wzmocnią obszary takie, jak: odporność na stres, radzenie sobie z emocjami, budowanie pewności siebie, skuteczna komunikacja, zarządzanie czasem, wystąpienia publiczne.

Opis szkolenia

Szkolenie umożliwi trening wybranych kluczowych kompetencji miękkich, cenionych i potrzebnych w służbie cywilnej. Podczas 3-dniowych warsztatów wskażemy umiejętności, których rozwój może w znaczącym stopniu poprawić efektywność funkcjonowania w codziennej pracy.

Omawiane kompetencje są uniwersalne – zapraszamy pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach.

Miniwykłady, dyskusja, ćwiczenia i scenki pozwolą pracować nad rozwijaniem umiejętności, takich jak:

  • odporność na stres
  • radzenie sobie z trudnymi emocjami
  • budowanie pewności siebie
  • efektywne komunikowanie się
  • zarządzanie zadaniami i sobą w czasie
  • publiczne występowanie.

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości uczestników szkolenia co do sposobów i metod, które mogą wykorzystać w pracy nad rozwijaniem kompetencji miękkich niezbędnych do skutecznego wykonywania codziennych obowiązków.
  • Przekazanie wiedzy i konkretnych technik, które będą służyły do rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji, wystąpień publicznych, umiejętności interpersonalnych i społecznych.
  • Przeprowadzenie ćwiczeń i warsztatów, które wzmocnią świadomość i wskażą obszary do dalszego rozwoju.

Korzyści ze szkolenia:

  • zdobędziesz umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w zakresie odporności na stres i radzenia sobie z emocjami
  • poznasz sposoby budowania pewności sobie
  • poznasz zasady i udoskonalisz umiejętności komunikacyjne dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej
  • poznasz pomocne sposoby zarządzania czasem
  • poznasz zasady i sposoby na dobre wystąpienie publiczne.

Jak udział w szkoleniu przełoży się na efektywność codziennej pracy?

  • większa pewność siebie w codziennej pracy, a dzięki temu wyższa motywacja
  • umiejętność efektywnego poradzenia sobie z każdą, nawet trudną sytuacją
  • większa odporność na stres
  • wzrost kompetencji wystąpień publicznych
  • umiejętność zarządzania czasem i planowania zadań, a dzięki temu większe zadowolenie z wykonywanych obowiązków
  • wyższe kompetencje komunikacji interpersonalnej

Adresaci szkolenia:

  • administracja publiczna - państwowa, rządowa i samorządowa
  • pracownicy urzędów, sądów, instytutów państwowych
  • urzędnicy, funkcjonariusze oraz wszyscy pracownicy administracji, którzy chcieliby wzmocnić osobistą skuteczność w codziennej pracy

Szkolenie będzie wartościowe dla pracowników administracji z różnym doświadczeniem i na różnych stanowiskach, zarówno dla osób będących na początku swojej drogi zawodowej, jak i dla specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

Metody szkoleniowe:

miniwykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i w grupie, dyskusja, scenki, studium przypadku.

Program

DZIEŃ I

Przyjazd Uczestników, zajęcia szkoleniowe, w trakcie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, nocleg w hotelu.

Zajęcia w godz. 12.00-17.00:

  1. Odporność na stres i radzenie sobie z emocjami
     
    • Dlaczego się stresujemy i jak to na nas działa
    • Jak nasz mózg reaguje na stres
    • Czym są stresory i jak je rozpoznawać
    • Zarządzanie emocjami jako jeden z istotniejszych obszarów odporności psychicznej
    • Mierzenie się z własnymi emocjami i rozpoznawanie ich
    • Skuteczne strategie pracy z emocjami i stresem (m.in. metoda D. Jansona; oddech)
       
  2. Budowanie pewności siebie
     
    • Czym są style osobowości według DISC i jak świadomość siebie wzmacnia poczucie pewności siebie
    • Co wpływa na poczucie pewności siebie
    • Co zrobić, aby być bardziej pewnym siebie
    • 10 ćwiczeń na budowanie pewności siebie

Zajęcia w I dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.

DZIEŃ II

Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, w tracie zajęć przerwa obiadowa, po szkoleniu możliwość skorzystania z basenu i strefy wellness oraz siłowni, w godzinach wieczornych kolacja, po kolacji spotkanie integracyjne w hotelowej kręgielni, nocleg w hotelu.

Zajęcia w godz. 09.00-17.00:

  1. Zarządzanie czasem
  • Osobowość a zarządzanie czasem
  • Prokrastynacja w zarządzaniu czasem
  • Alokacja mojego czasu
  • Złodzieje czasu
  • Sztuka planowania (Matryca Priorytetów – Macierz Eisenhowera)
  1. Skuteczna komunikacja
  • Dlaczego warto się dobrze komunikować
  • Stereotypy, nastawianie do rozmówcy, modelowanie nastawiania, automotywacja
  • Przekaz werbalny i niewerbalny
  • Różnice interpersonalne w komunikowaniu się: introwertyk/ekstrawertyk, kobieta/mężczyzna
  • Osłabiacze i wzmacniacze komunikacyjne
  • Bariery komunikacyjne

Zajęcia w II dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki

DZIEŃ III

Śniadanie, zajęcia szkoleniowe, wymeldowanie z Hotelu, obiad o godz. 13.00, po obiedzie wyjazd Uczestników

Zajęcia w godz. 09.00-13.00:

  1. Wystąpienia publiczne
  • Wystąpienie – czym jest
  • Co jest najważniejsze w wystąpieniu
  • Przygotowanie do wystąpienia
  • Efekt pierwszego wrażenia. Budowanie wizerunku
  • Czas wystąpienia

Zajęcia w III dniu obejmują: mini-wykłady, przykłady, ćwiczenia, scenki.

Wykładowca

Doświadczony lider, szkoleniowiec i certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Wydziału Prawa, Wydziału Administracji w systemie prawa europejskiego, studiów MBA, uczestniczka seminarium doktoranckiego Instytutu Pedagogiki UŚ w Katowicach.

Pasjonatka rozwoju osobistego, motywowania pracowników i komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się w tematyce budowania zespołów i zarządzania zespołem.

Zrealizowała ok. 1000 godzin szkoleniowych m.in. dla administracji, biznesu, kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, a także sądów.

Na sali szkoleniowej stawia na naukę poprzez doświadczenie, pozwalając uczestnikom w praktyczny sposób wykorzystać wiedzę i poznane techniki.

Charakteryzuje się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi i umiejętnościami trenerskimi. Stały współpracownik J.G.Training, bardzo wysoko oceniana przez uczestników szkoleń.

Miejsce

SZKOLENIE STACJONARNE

HOTEL STOK**** SKI & SPA, Jawornik 52A, 43-460 Wisła
https://www.hotelstok.pl/

Uczestnicy mają możliwość korzystania bez dodatkowych opłat z basenu i strefy wellness oraz siłowni.
Parking hotelowy dla uczestników szkolenia - bez dodatkowych opłat.

Zabiegi w strefie SPA - płatne dodatkowo, zgodnie z hotelowym cennikiem.

UWAGA --> liczba miejsc noclegowych w Hotelu jest ograniczona. Prosimy o wcześniejsze dokonywanie zgłoszeń lub sygnalizowanie, że zgłoszenie jest w przygotowaniu, byśmy mogli dla Państwa zachować odpowiednią liczbę rezerwacji noclegowych. DZIĘKUJEMY :)

Cena

2945,00 + 23% VAT = 3622,35 zł brutto

2945,00 zł + VAT zw = 2945,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Podana cena dotyczy 1 osoby i obejmuje udział w 3-dniowych warsztatach oraz pobyt w Hotelu STOK****, tj. nocleg w I i II dniu szkolenia w pokoju 2-osobowym, serwis kawowy podczas całego szkolenia, wyżywienie od obiadu w I dniu do obiadu w III dniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, spotkanie integracyjne po kolacji w II dniu szkolenia, możliwość korzystania z basenu w Hotelu.

Jest możliwość noclegu w pokoju 1-osobowym, co wiąże się z dopłatą 400 zł netto do ceny szkolenia (jest to kwota dopłaty za 2 noce)

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.

Opinie naszych klientów

Przyjazna, luźna atmosfera, czułam się niezwykle komfortowo, szeroka wiedza, którą posiada wykładowca, przedstawienie różnych perspektyw, luźne ćwiczenia, które powodują przemyślenia.

Uczestnik szkolenia z Asertywności

Bardzo wysoka wiedza merytoryczna wykładowcy, omawianie przykładów oraz profesjonalne udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Audytu i kontroli w zamówieniach publicznych

Pani prowadząca! Ma niesamowitą wiedzę i każde szkolenie to kolejna dawka wiedzy, przekazana w sposób nie pozostawiający żadnych niejasności.

Uczestnik szkolenia z Eksportu i importu

Prowadząca prezentuje bardzo holistyczne podejście do tematu, widać, że jest praktykiem, a omawiane treści są prezentowane w sposób zrozumiały i dostosowany do grupy.

Uczestnik szkolenia z Zarządzania konfliktem

Kameralna atmosfera. Kompetencja Pani prowadzącej, która informacje przekazywała w jasny, prosty sposób, na bieżąco odpowiadając na pytania. To szkolenie pozwoli mi z większym spokojem podejść do szykującej się zmiany. Na pewno zapamiętam, że "korygowanie świadczy o skrupulatności". Nigdy tak tego nie postrzegałam.

Uczestnik szkolenia z Rejestru umów

Ogromna wiedza wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Super!

Uczestnik szkolenia z Programu FENG

Mała, różnorodna i otwarta na współpracę grupa uczestników. Wykładowca P. Monika bardzo uważna, otwarta na dialog, wspierająca, udzielająca na bieżąco informacji zwrotnej/wskazówki.

Uczestnik szkolenia z Inteligencji emocjonalnej

Spokój prowadzącej i odpowiednie tempo szkolenia mimo dużego zakresu materiału. Odpowiedzi na pytania świadczące o gigantycznej wiedzy i wysokich umiejętnościach miękkich.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym obsługi LinkedIna. Miesiąc po wdrożeniu wskazówek od prowadzącej, zyskałam pierwszego klienta z tego źródła. To najlepszy dowód, że wiedza ze szkolenia sprawdziła się w praktyce.

Uczestnik szkolenia z LinkedIn

Trenerka jest praktykiem i sama sobą prezentuje wszystko to, o czym mówi na szkoleniu, jej sposób mówienia, artykulacji, intonacji dokładnie pokazują jak powinna wyglądać prawidłowa emisja głosu. Do tego ma dużą wiedzę w tym temacie i jest bardzo sympatyczną osobą, która potrafi się fajnie dopasować do grupy i zadbać o miłą atmosferę podczas całego warsztatu. Doceniam też bardzo dobrą organizację samego warsztatu, sali oraz kontakt i pomocność Pani Justyny.

Uczestnik szkolenia z Wystąpień publicznych

Prowadzący szkolenie bardzo dobrze przygotowany, szkolenie w przystępny i zrozumiały sposób przeprowadzone. Jednym słowem super.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego w administracji

Nieszablonowe podejście do tematu. Poruszenie dużej ilości trudnych zagadnień oraz rzetelne odpowiedzi na zadawane przez uczestników pytania. Poza wysokim poziomem merytorycznym, super sposób prowadzenia - prowadząca ma predyspozycje, aby ciekawie prowadzić szkolenie, przekazywać wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Potwierdzenie, a w zasadzie doprecyzowanie, niektórych tematów związanych z emisją do powietrza. Pani prowadząca posiada dużą wiedzę jak i praktykę którą trudno zastąpić jest wiedzą książkową.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Duża wiedza, z praktycznym naciskiem Pani prowadzącej. Wysoka interaktywność z grupą, dzięki czemu każdy miał szansę dowiedzieć się tego czego potrzebował. Często takie szkolenie to dużo suchej teorii, na szczęście w tym przypadku tak nie było.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Profesjonalnie poprowadzone szkolenie, prowadząca potrafiła dostarczyć informację (również wynikającą z pytań) w sposób zrozumiały, poparty przykładami.

Uczestnik szkolenia z Prawa ochrony środowiska

Dzięki indywidualnemu podejściu JGT zostało stworzone szkolenie połączone z sesjami między dniami warsztatowymi, które wymuszało na nas wdrażanie w praktykę przerabianego teoretycznie materiału. To była bezcenna korzyść dla naszej organizacji.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Najbardziej w szkoleniu podobała mi się dynamika pracy z grupą. Trener w sprawny sposób połączył kawał skomplikowanej (i wydającej się na początku nudną) teorii z dyskusją z uczestnikami, wplatając też kilka ćwiczeń, które rozruszały nas i były jakby metaforą przerabianego materiału - dzięki czemu byliśmy skoncentrowani na zajęciach i łatwiej było przyswoić najważniejsze kwestie.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Profesjonalne przekazanie konkretnej wiedzy (często na przykładach), wiedza trenera, dokładne trzymanie się harmonogramu, w tym wyznaczonych przerw w szkoleniu.

Uczestnik szkolenia z PUESC i SENT

Konkretne i przejrzyste komunikaty, prowadząca doceniała pracę grupy, po szkoleniu czuję motywację do samorozwoju.

Uczestnik szkolenia z Obsługi klienta w urzędzie

Przygotowanie merytoryczne prowadzącego, odnoszenie się do zadanych w ankiecie pytań/problemów, udzielanie konkretnych odpowiedzi.

Uczestnik szkolenia z Taksonomii UE

Styl Pana Prowadzącego!! Super!! Aktywne udzielanie informacji przez prowadzącego na zadawane pytania, jak również wyjaśnianie wszystkich przypadków dotyczących zamówień publicznych.

Uczestnik szkolenia z Zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne

Najbardziej podobał mi się przekaz wiedzy, którą posiada pani prowadząca, jej podejście do każdego uczestnika. Jak dla mnie prowadząca to skarbnica wiedzy, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Zarówno teoria jak i praktyka była bardzo różnorodna, przez co człowiek chłonął wiedzę jak gąbka. Dziękuję :)

Uczestnik szkolenia z Zarządzania zespołem

Wyjaśnienie zagadnień bardzo jasno, podając przykłady bardzo przydatne, na żywym organizmie, co ułatwia pracę z aplikacją. Dużo podpowiedzi, jak agregować dane wykorzystywane w raportach.

Uczestnik szkolenia z KOBIZE

Podejście do zagadnienia, angażowanie uczestników do interakcji, oraz odniesienia do istniejących rozwiązań w innych organizacjach. Bardzo ważne przy tego typu zagadnieniach jest wskazanie istniejących trendów i rozwiązań.

Uczestnik szkolenia z Kontroli zarządczej

Płynne, jasne i logiczne wyjaśnienia zagadnień budzących wątpliwości. Kontakt prowadzącego, odpowiadanie na pytania bardzo szybko. Wiedza w przekazana w sposób rewelacyjny, bez konieczności notowania, wszystko zostaje w głowie.

Uczestnik szkolenia z Odpadów medycznych

Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, która w bardzo wyczerpujący sposób odpowiadała na wszystkie pytania, upewniając się za każdym razem że temat został na pewno zrozumiany, przez pytającego.

Uczestnik szkolenia z Transgranicznego przemieszczania odpadów

Wiedza, sposób prowadzenia szkolenia przez prowadzącą, w pełni profesjonalna postawa, prezencja, naturalny sposób mówienia, dykcja, całokształt prowadzenia bardzo profesjonalny, a jednocześnie naturalny - podawanie przykładów z życia - kierowanie pytań do ogółu, a nie do konkretnych osób, co często powoduje stres i niekomfortową atmosferę - świetne materiały szkoleniowe.

Uczestnik szkolenia z Funduszy unijnych

Jasne i klarowne przedstawienie zagadnień. Nie pomijanie odpowiedzi na pytania uczestników, wręcz merytoryczne odpowiadanie na nie od razu po zadaniu pytania bądź przedstawieniu danego kazusu.

Uczestnik szkolenia z Procesu budowlanego

Liczne przykłady, profesjonalizm wykładowcy, podejście do tematu poza utartymi schematami.

Uczestnik szkolenia z Windykacji

Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana w bardzo przystępny sposób, ciekawe przykłady z praktyki i duże poczucie humoru prowadzącego stworzyło bardzo przyjemną atmosferę na szkoleniu

Uczestnik szkolenia z KPA

Przygotowanie szkolenia (przesłanie dużo wcześniejsze materiałów, pomoc w trakcie szkolenia, uzupełnianie materiałów na bieżąco) - jest to najlepiej przygotowane szkolenie online na jakim byłam. Przygotowanie prowadzącego - niesamowita wiedza, rzadko zdarza się, aby prowadzący potrafił odpowiedzieć na każde pytanie uczestników szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Reklamacji, rękojmi, gwarancji

Sposób przedstawiania problemów przez prowadzącą, której podejście powoduje, że przestajemy się bać tych trudnych zagadnień i "idziemy z Nią na spacerek", żeby sklasyfikować jakąś mieszaninę. Tłumaczy w przystępny sposób, także już nie boimy się tych tematów. Z prowadzącą jest: patrzcie to jest proste, trzeba tylko zwrócić uwagę na parę rzeczy, a nie: patrzcie jakie trudne. Za to Ją uwielbiam i będę polować na kolejne szkolenia.

Uczestnik szkolenia z Klasyfikacji i oznakowania chemikaliów

Bardzo dobre przygotowanie prowadzącego i wprowadzenie super atmosfery. Wiele się dowiedziałam i na pewno wykorzystam tę wiedzę.

Uczestnik szkolenia z Efektywnej komunikacji

Bardzo profesjonalne przygotowanie tematu. Całościowe pokazanie funkcjonowania stresu w organizmie, bardzo przydatne ćwiczenia praktyczne oraz materiały. Bardzo dobra atmosfera, brak dystansu wykładowcy do uczestników.

Uczestnik szkolenia z Radzenia sobie ze stresem

Prowadząca szkolenie była rewelacyjna, świetna wiedza merytoryczna, chętna do odpowiedzi na pytania, otwarta, nieoceniająca. Bardzo pozytywny odbiór szkolenia, wg mojej opinii głównie z uwagi na osobę Pani Sędzi prowadzącej szkolenie.

Uczestnik szkolenia z Postępowania egzekucyjnego

Prowadzenie i praktyka. Jestem zachwycona tym, że szkolenie prowadzone było przez osobę z dużym doświadczeniem.

Uczestnik szkolenia z Gospodarowania odpadami

Przede wszystkim trenerka mówiła ciekawe, co w przypadku szkoleń online jest sztuką. Prowadzone wartko, ale nie za szybko. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania widoczna była praktyczna wiedza. Nie nudziłam się.

Uczestnik szkolenia z Prawa budowlanego