Skuteczne narzędzia w pracy handlowca - warsztaty

Warszawa / lub ONLINE
13 - 14 grudnia 2021 r., poniedziałek - wtorek, 9.00 - 16.00
Warszawa / lub ONLINE
10 - 11 stycznia 2022 r., poniedziałek - wtorek, 10.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu omówimy oraz przećwiczymy zagadnienia: etapy procesu sprzedażowego, techniki wywierania wpływu, jak rozpocząć rozmowę handlową, techniki prezentacji rozwiązań, jak finalizować sprzedać i jakie są podstawowe zasady negocjacji.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy.

Korzyści z udziału w warsztatach:

Uczestnicy otrzymają pakiet skutecznych narzędzi do zastosowania w praktyce, bezpośrednio po szkoleniu. Na szkoleniu przedstawimy i omówimy narzędzia oraz przećwiczymy ich wykorzystanie, tak by umożliwić uczestnikom zastosowanie tych technik oraz ich doskonalenie w codziennej pracy handlowca.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:

  • etapach procesu sprzedaży oraz rozmowy handlowej,
  • technikach wywierania wpływu,
  • kontraktowaniu rozmowy lub spotkania z klientem,
  • sposobach na rozpoczęcie rozmowy handlowej tzw. hakach na uwagę,
  • rodzajach pytań w procesie diagnozowania potrzeb i problemów klienta,
  • technikach prezentowania rozwiązania metodą wizualizacji,
  • sprawdzaniu gotowości klienta do podjęcia decyzji,
  • zarządzania obiekcjami klienta w rozmowie handlowej,
  • podstawowych zasadach negocjacji w sprzedaży,
  • technikach finalizowania współpracy w 3 krokach.

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:

  • świadomego zarządzania rozmową handlową oraz kwalifikowania klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży,
  • swobodnego prowadzenia rozmowy handlowej dążącego do finalizacji współpracy,
  • rdzenia sobie z obiekcjami klienta,
  • pogłębiającego odkrywania prawdziwych motywacji, potrzeb i problemu klienta,
  • dopasowywania rozwiązania do indywidualnych oczekiwań potencjalnego klienta,
  • przekonywania klienta do podjęcia współpracy,
  • negocjowania warunków współpracy z klientem,
  • identyfikowania odpowiedniego momentu i zamykania sprzedaży.

Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami, jak i te doświadczone, które chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy.

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość przeanalizowania konkretnych sytuacji sprawiających Panu/Pani trudność, a także wypracowania indywidualnego planu działania. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga Panu/Pani przezwyciężyć osobiste bariery.

Metody szkoleniowe:
case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu. 

Program

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Współczesny klient i jego motywacje w procesie zakupowym:  

  1. krąg wpływu handlowca i postawy w sprzedaży (proaktywna i reaktywna), 
  2. procesy zakupowe i motywacje klientów do podejmowania decyzji o zakupie,
  3. wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży.

III. Efektywne wejście, czyli rozpoczęcie procesu sprzedażowego:

  1. partnerstwo, kompetencja i wiarygodność - wzbudzania zaufania klienta,
  2. proces sprzedażowy - etapy rozmowy handlowej w ujęciu partnerskiego modelu sprzedaży,
  3. punkt „0”, czyli przygotowanie się do prowadzenia rozmowy handlowej,
  4. „haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej,
  5. zawieranie kontraktu z klientem jako sposób na skuteczne prowadzenie rozmowy handlowej.

IV. No pain, no game – skuteczne identyfikowanie problemów klienta:

  1. ból w sprzedaży - praźródło i znaczenie emocji w relacji handlowej,
  2. znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta,
  3. kamień milowy - docieranie do prawdziwego problemu klienta,
  4. „prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu poprzez zadawanie odpowiednich pytań,
  5. słuchanie odzwierciedlające i techniki aktywnego słuchania.

V. W odpowiedzi na potrzeby klienta – efektywne prezentowanie rozwiązania dopasowanego do oczekiwań klienta:

  1. podstawowe potrzeby klientów, a język wartości w sprzedaży,
  2. „less is more”, czyli jak dopasować swój produkt i usługę do indywidualnych preferencji klienta,
  3. cecha - korzyść - wyobrażenie i „Future Pace”, czyli wizualizacja korzyści, wartości i zysku dla klienta,
  4. historia sukcesu klienta, technika przed i po,
  5. inspirowanie do działania poprzez oddziaływanie na motywację klienta,
  6. Cross- i Up-Selling – jak zwiększyć wartość sprzedaży w jednej transakcji.

VI. Wyzwania i trudne sytuacje w rozmowie handlowej:

  1. trudny klient, czy trudna sytuacja - co kryje się pod maską,
  2. psychologiczne gry klientów - rozpoznawanie prawdziwych intencji klienta,
  3. złote zasady pracy z obiekcjami, czyli jak przekonać klienta,
  4. „2 minutowy kontrakt”, jako sposób na skuteczne zarządzanie obiekcjami,
  5. zakazane praktyki w procesie pracy z obiekcjami klienta,
  6. empatyczna i asertywna komunikacja kluczem do sukcesu w rozmowie handlowej.

VII.  Negocjacje handlowe i finalizacja procesu sprzedaży:

  1. wstęp do negocjacji handlowych - podstawowe zasady skutecznych negocjacji,
  2. bądź taktykiem, myśl strategicznie - efektywne techniki negocjacji w sprzedaży,
  3. sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamykania sprzedaży,
  4. fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach,
  5. skuteczne techniki finalizacji procesu sprzedaży.

VIII. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie dyplomów.

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 169 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 194 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - planowany do końca 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
13 - 14 grudnia 2021 r., poniedziałek - wtorek, 9.00 - 16.00
Warszawa / lub ONLINE
10 - 11 stycznia 2022 r., poniedziałek - wtorek, 10.00 - 16.00