Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne
Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie z negocjacji obejmuje m.in. zagadnienia: skuteczne negocjacje, rodzaje negocjacji, strategie negocjacyjne, techniki negocjacyjne, taktyki negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji, skuteczna komunikacja w negocjacjach, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje, reguła "win-win".
Opis szkolenia
Szkolenie z negocjacji może być korzystne dla każdego – niezależnie od wykonywanego zawodu. Choć negocjacje kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji, to umiejętność prowadzenia negocjacji pomaga także w życiu codziennym – zarówno zawodowym, jak i osobistym. Dzięki technikom negocjacyjnym możemy efektywniej osiągać swoje cele przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.
Cele szkolenia:
- nabycie kompetencji samodzielnego, skutecznego prowadzenia negocjacji,
- nabycie umiejętności świadomego stosowania technik negocjacyjnych w codziennej pracy.
Korzyści ze szkolenia:
- większa pewność siebie w codziennej pracy i życiu osobistym,
- szybsze i bardziej skuteczne osiąganie celów zawodowych i prywatnych,
- umiejętność zakończenia negocjacji zgodnie z ich intencją.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji,
- psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
- głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
- swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
- zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
- najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
- sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
- właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
- wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
- skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
- prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
- stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
- przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
- opanowania emocji w kluczowych momentach.
Adresaci szkolenia:
Pracownicy na każdym szczeblu, którzy w swojej pracy wykorzystują negocjacje, m.in.:
- handlowcy,
- sprzedawcy,
- przedsiębiorcy,
- kadra kierownicza,
- menedżerowie zespołów.
Metody szkoleniowe:
miniwykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Sposób w jaki przekazana została wiedza, łatwość nawiązania kontaktu, merytoryka oraz profesjonalizm wykładowcy, miła atmosfera oraz catering ;)
Podejście szkoleniowca i odzwierciedlenie na przykładach. Przyjazna i miła atmosfera.
Elementy praktyczne (ćwiczenia) pozwalające wykorzystać i przećwiczyć zdobytą wiedzę.
Sposób prowadzenia zajęć: przejrzyście, obrazowo. Bardzo cenny dla mnie jest element ćwiczeń praktycznych.
Program
- Wprowadzenie do negocjacji
- istota negocjacji
- rodzaje negocjacji
- warunki i zasady dobrych negocjacji
- moja rola w procesie negocjacji
- Psychologiczne podstawy negocjacji
- podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach
- reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym
- kompetencje zawodowe negocjatora
- budowanie profesjonalnej postawy negocjatora
- osobowość a wybór stylu negocjacyjnego
- emocje i samoocena w negocjacjach
- Komunikacja w negocjacjach
- znaczenie stylu komunikacyjnego
- budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
- aktywne słuchanie w procesie negocjacji
- Przygotowanie do negocjacji i strategia
- parametry negocjacji i ustalanie celów
- BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
- silne i słabe strony partnerów negocjacji
- identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
- odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
- Prowadzenie negocjacji
- techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
- dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
- pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
- efektywne finalizowanie procesu negocjacji
- skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
- Praktyka negocjacji
- gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników
- omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera)
- Odpowiedzi na pytania od uczestników. Podsumowanie szkolenia
Wykładowca
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:
- przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- lub w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.