Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:
alt Pobierz pełne informacje

Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne

Szkolenie 2-dniowe
Na szkoleniu z negocjacji omówimy zagadnienia: skuteczne negocjacje, rodzaje negocjacji, strategie negocjacyjne, techniki negocjacyjne, taktyki negocjacji, psychologiczne podstawy negocjacji, skuteczna komunikacja w negocjacjach, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje, jak zacząć negocjacje, reguła "win-win".

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Szkolenie z negocjacji może być korzystne dla każdego z nas - niezależnie od wykonywanego zawodu. Mimo że negocjacje kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji, to umiejętność prowadzenia negocjacji może być przydatna w codziennym – zarówno zawodowym, jak i osobistym. Dzięki technikom negocjacyjnym możemy efektywniej osiągać swoje cele przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.

Cele szkolenia:

  • nabycie kompetencji samodzielnego, skutecznego prowadzenia negocjacji,
  • nabycie umiejętności świadomego stosowania technik negocjacyjnych w codziennej pracy.

Korzyści ze szkolenia:

  • większa pewność siebie w codziennej pracy i życiu osobistym,
  • szybsze i bardziej skuteczne osiąganie celów zawodowych i prywatnych,
  • umiejętność zakończenia negocjacji zgodnie z ich intencją.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji, 
  • psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
  • głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
  • swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
  • zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
  • najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
  • sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
  • właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
  • wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
  • skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
  • prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
  • stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
  • przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
  • opanowania emocji w kluczowych momentach.

Adresaci szkolenia:

Pracownicy na każdym szczeblu, którzy w swojej pracy wykorzystują negocjacje, m.in.:

  • handlowcy,
  • sprzedawcy,
  • przedsiębiorcy,
  • kadra kierownicza,
  • menedżerowie zespołów.

Metody szkoleniowe:

miniwykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

  1. Wprowadzenie do negocjacji
  • istota negocjacji
  • rodzaje negocjacji
  • warunki i zasady dobrych negocjacji
  • moja rola w procesie negocjacji
  1. Psychologiczne podstawy negocjacji
  • podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach
  • reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym
  • kompetencje zawodowe negocjatora
  • budowanie profesjonalnej postawy negocjatora
  • osobowość a wybór stylu negocjacyjnego
  • emocje i samoocena w negocjacjach
  1. Komunikacja w negocjacjach
  • znaczenie stylu komunikacyjnego
  • budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
  • aktywne słuchanie w procesie negocjacji
  1. Przygotowanie do negocjacji i strategia
  • parametry negocjacji i ustalanie celów
  • BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
  • silne i słabe strony partnerów negocjacji
  • identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
  • odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
  1. Prowadzenie negocjacji
  • techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
  • dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
  • pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
  • efektywne finalizowanie procesu negocjacji
  • skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
  1. Praktyka negocjacji
  • gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników
  • omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera)
  1. Odpowiedzi na pytania od uczestników. Podsumowanie szkolenia

Wykładowca

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1290,00 zł + 23% VAT = 1586,70 zł brutto

1290,00 zł + VAT zw = 1290,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 350 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.