Negocjacje w biznesie

Warszawa / lub ONLINE
13 - 14 grudnia 2021 r., poniedziałek - wtorek, 10.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz: jakie są rodzaje negocjacji, jakie są strategie negocjacyjne, jakie są psychologiczne podstawy negocjacji, jak skutecznie komunikować się w negocjacjach, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje.

Negocjacje niejednokrotnie kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji. Jednak umiejętność prowadzenia negocjacji, to kompetencja, która może być przydatna i być atutem w wielu sytuacjach w "zwykłym" życiu zawodowym a także osobistym. Dzięki umiejętności negocjowania możemy osiągać efektywniej swoje cele biznesowe lub prywatne, przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”. 

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji i do wykorzystywania umiejętności negocjacyjnych oraz świadomego stosowania technik negocjacyjnych w swojej codziennej pracy – w wykonywaniu zadań przez pracowników na każdym szczeblu, a także przez liderów i przedsiębiorców.

Korzyści ze szkolenia:

W trakcie warsztatu uczestnicy nabędą wiedzę i kompetencje, które pozwolą prowadzić skuteczne negocjacje, które będą przebiegać zgodnie z ich intencją.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji, 
  • psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
  • głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
  • swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
  • zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
  • najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
  • sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
  • właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
  • wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
  • skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
  • prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
  • stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
  • przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
  • opanowania emocji w kluczowych momentach.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują negocjacje - handlowców, sprzedawców, przedsiębiorców, kadrę kierowniczą, menedżerów zespołów.

Metody szkoleniowe:

Mini wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja.

Szkolenie prowadzone jest w całości w sposób warsztatowy, stale aktywizujący uczestników do bieżącego, praktycznego wykorzystywania zdobywanej wiedzy oraz poszerzania zakresu swoich umiejętności negocjacyjnych.

Program

  1. Wprowadzenie do negocjacji:
  • istota negocjacji,
  • rodzaje negocjacji,
  • warunki i zasady dobrych negocjacji,
  • moja rola w procesie negocjacji.
  1. Psychologiczne podstawy negocjacji:
  • podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach,
  • reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym,
  • kompetencje zawodowe negocjatora,
  • budowanie profesjonalnej postawy negocjatora,
  • osobowość a wybór stylu negocjacyjnego, 
  •  emocje i samoocena w negocjacjach.
  1. Komunikacja w negocjacjach:
  • znaczenie stylu komunikacyjnego,
  • budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora,
  • aktywne słuchanie w procesie negocjacji.
  1. Przygotowanie do negocjacji i strategia:
  • parametry negocjacji i ustalanie celów
  • BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia,
  • silne i słabe strony partnerów negocjacji,
  • identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego,
  • odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji.
  1. Prowadzenie negocjacji:
  • techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi,
  • dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji,
  • pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach,
  • efektywne finalizowanie procesu negocjacji,
  • skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych.
  1. Praktyka negocjacji:
  • gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników,
  •  omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera).

Wykładowca

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. 
W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1190,00 zł + 23% VAT = 1463,70 zł brutto

1190,00 zł + VAT zw = 1190,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 169 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 194 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - planowany do końca 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
13 - 14 grudnia 2021 r., poniedziałek - wtorek, 10.00 - 16.00