Negocjacje w biznesie

ONLINE
27 - 28 kwietnia 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
15 - 16 czerwca 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczyć: jakie są rodzaje negocjacji, jakie są strategie negocjacyjne, jakie są psychologiczne podstawy negocjacji, jak komunikować się w negocjacji, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje.

Negocjacje niejednokrotnie kojarzą się z procesem, prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji. Jest to jednak kompetencja, której rozwój może nas bardzo wzmocnić, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Dzięki umiejętności negocjowania możemy osiągać efektywniej swoje cele biznesowe lub prywatne, przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”. 

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji, które powinny być narzędziem każdego profesjonalisty – pracownika na każdym szczeblu, lidera, czy przedsiębiorcy.

Korzyści ze szkolenia: wiedza i kompetencje, które pozwolą prowadzić skuteczne negocjacje.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji, 
  • psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
  • głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
  • swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
  • zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
  • najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
  • sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
  • właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
  • wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
  • skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
  • prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
  • stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
  • przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
  • opanowania emocji w kluczowych momentach.

Metody szkoleniowe:

mini wykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje.

Szkolenie prowadzone jest w całości w sposób warsztatowy, stale aktywizujący uczestników do bieżącego, praktycznego wykorzystywania zdobywanej wiedzy oraz poszerzania zakresu swoich umiejętności negocjacyjnych.

Program

  1. Wprowadzenie do negocjacji:
  • istota negocjacji,
  • rodzaje negocjacji,
  • model „domu” negocjacyjnego,
  • warunki i zasady dobrych negocjacji.
  1. Psychologiczne podstawy negocjacji:
  • podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach,
  • reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym,
  • kompetencje zawodowe negocjatora,
  • budowanie profesjonalnej postawy negocjatora,
  • osobowość a wybór stylu negocjacyjnego, 
  • emocje i samoocena w negocjacjach.
  1. Komunikacja w negocjacjach:
  • znaczenie stylu komunikacyjnego,
  • rozpoznanie warstw komunikatu w negocjacjach,
  • budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora,
  • komunikacja werbalna oraz retoryka – przekonywanie bez pokonywania,
  • aktywne słuchanie w procesie negocjacji,
  • komunikacja niewerbalna w praktyce negocjacyjnej – znaczenie mowy ciała.
  1. Przygotowanie do negocjacji i strategia:
  • praktyczne formułowanie celów (MIL),
  •  parametry finansowe (cena i inne), w ramach których poruszamy się w negocjacjach,
  • BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia,
  • argumenty i propozycje – nasze oraz drugiej strony,
  • silne i słabe strony partnerów negocjacji,
  • identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego,
  • odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji,
  • negocjacje jako etap procesu sprzedaży.
  1. Prowadzenie negocjacji:
  • etapy procesu negocjacji,
  • techniki i taktyki negocjacyjne,
  • dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji,
  • pat, impas i zastój – strategie przełamywania,
  • dochodząc do TAK – praktyczne zastosowanie zasady „win-win”,
  • efektywne finalizowanie procesu negocjacji,
  • skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.

Wykładowca

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych Polskiego Towarzystwa Wspierania Psychoedukacji, certyfikowany trener negocjacji, certyfikowany coach oraz team coach ICF, socjolog, licencjonowany doradca zawodowy, wykładowca akademicki kierunku MBA – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Obecnie również licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48) – naukowego modelu badania i rozwijania odporności psychicznej. Praktyk metody Points of You, Racjonalnej Terapii Zachowania oraz Dialogu Motywującego. Ukończyła ponadto Podyplomowe Studia Menadżerskie – Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Śląskim oraz Studia Podyplomowe – Zarządzanie Projektami na Akademii WSB. Posiada międzynarodowe certyfikaty Project Manager – International Project Management Association (IPMA®) oraz American Certification Institute® w zakresie: Certified Human Resource Management Executive® (CHRME®) oraz międzynarodowy certyfikat profesjonalnego negocjatora – Certified International Professional Negotiator (CIPN®).
Doświadczenie zawodowe oraz negocjacyjne zdobywała przez kilkanaście lat pracy głównie na stanowiskach menadżerskich w międzynarodowym środowisku, zarządzając działem HR, jak również działem sprzedaży i marketingu w branży automotive oraz nieruchomości komercyjnych i przemysłowych. 
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń, wykładów, prelekcji i prezentacji nabywała od 2004 roku w różnych obszarach, zarówno jako licencjonowany doradca zawodowy, jak i podinspektor Wydziału Rozwoju i Promocji Urzędu Miasta. Następnie prowadziła liczne szkolenia wewnętrzne oraz prezentacje jako Kierownik Biura Zarządu oraz szef Działu HR. Szkolenia biznesowe były też nieodłącznym elementem jej pracy w roli Dyrektora Handlowego.  Specjalizuje się w tematyce spełnienia zawodowego, wzmacniania odporności psychicznej i przeciwdziałania stresowi, rozwijania przyjaznych środowisk pracy, nastawionych na zarządzanie w nurcie Management 3.0, komunikacji interpersonalnej, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołów oraz szeroko pojętym HR, w tym zarządzaniem kapitałem ludzkim. Prowadzi również szkolenia z negocjacji biznesowych i komunikacji w obsłudze klienta. 

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

1190,00 zł + 23% VAT = 1463,70 zł brutto

1190,00 zł + VAT zw = 1190,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

ONLINE
27 - 28 kwietnia 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00
Warszawa / lub ONLINE
15 - 16 czerwca 2021 r., wtorek - środa, 9.00 - 15.00