Trening skuteczności osobistej – jak osiągać cele w trudnych sytuacjach
Szkolenie 1-dniowe
Szkolenie z zakresu skuteczności osobistej obejmuje m.in. zagadnienia: trudne sytuacje, trudne rozmowy, skuteczność osobista w sytuacjach kryzysowych, sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy, scenariusze trudnych rozmów, zasady sprzyjające osiągnięciu porozumienia, reakcje asertywne.
Opis szkolenia
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu nabycie kompetencji w zakresie skutecznego osiągania celów w trudnych sytuacjach we współpracy z podwładnymi, przełożonymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Korzyści ze szkolenia:
- przećwiczenie praktycznych technik radzenia sobie z bierną agresją, manipulacją i unikaniem odpowiedzialności przez współpracowników na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej
- skuteczniejsze działanie w obliczu oporu i niechęci do współpracy u innych osób
- wzmocnienie skuteczności osobistej w zakresie profesjonalnego reagowania na trudne sytuacje związane z emocjami innych osób
Dzięki szkoleniu:
- poznasz moc słów, które przełamują opór i trudne emocje
- poznasz techniki utrzymywania kontroli nad rozmową
- unikniesz sytuacji, w której rozmówca będzie próbował Tobą manipulować
- dowiesz się, jak budować atmosferę wzajemnego zrozumienia i akceptacji
- nauczysz się, jak przekazywać trudne informacje, aby Twoje intencje były dobrze odebrane i zrozumiane
- przećwiczysz scenariusze prowadzenia różnych typów trudnych rozmów
- zwiększysz swoją skuteczność osobistą we współpracy z różnymi typami pracowników
Adresaci szkolenia:
Pracownicy na każdym szczeblu, których praca zależy od skutecznego osiągania celów we współpracy z innymi osobami.
Metody szkoleniowe:
Praca warsztatowa umożliwiająca kształtowanie praktycznych umiejętności i trening kluczowych zachowań, przy jednoczesnym ograniczeniu do minimum teorii.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Profesjonalizm prowadzącej, tematy dostosowane do potrzeb, forma wykładu przeplatanego z ćwiczeniami oraz pytaniami.
Program
- Przygotowanie do trudnej sytuacji
- Rozumienie trudnej sytuacji kluczem do porozumienia z drugą osobą i przeciwdziałaniu manipulacjom
- Standardy zachowania podczas trudnych rozmów – mowa ciała, gry statusowe
- Utrzymywanie zdrowych relacji i budowanie właściwych granic w pracy
- Trening skuteczności osobistej w krytycznych sytuacjach
- Budowanie skutecznych komunikatów – słowa klucze i „wytrychy”, odblokowujące „zamknięte drzwi”
- Zadawanie odpowiednich pytań w „ramie rozwiązania”, zamiast problemu – budowanie odpowiedzialności za rezultat u innych osób
- Zasady angażowania współpracowników w pracę, minimalizujące pojawienie się niezrozumienia i oporu – najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu w praktyce
- Rozładowywanie napięcia i łagodzenie emocji własnych oraz u rozmówcy – trening umiejętności
- Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy
- Reakcja asertywna na tzw. duże kwantyfikatory – „Ty zawsze...”, „Ty nigdy...”
- Uwalnianie się od manipulacji, plotek i krytyki w formie aluzji
- Radzenie sobie z krytyką i atakiem personalnym – szybkie reakcje w zaskakujących okolicznościach
- Idealna struktura i gotowe scenariusze dla trudnych rozmów
- Elementy kontraktowania w sytuacji trudnej rozmowy – jak wprowadzić zasady sprzyjające osiągnięciu porozumienia
- Informacja zwrotna na temat przebiegu i wyników w pracy – przekazywanie trudnych informacji
- Jak rozmawiać, kiedy pracownik przychodzi z pretensjami i roszczeniami
- Trening umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji z przykładów uczestników szkolenia
- Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Wykładowca
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:
- przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- lub w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels (ceny minimalne w 2024 roku):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 480 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 575 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 380 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 240 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 270 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.