Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Storytelling w sprzedaży - warsztaty

Szkolenie 1-dniowe
Na szkoleniu omówimy zagadnienia: jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, sprzedaż a emocje, obiekcje klienta, rodzaje storytellingu, jak zwiększyć sprzedaż dzięki storytellingowi, jak tworzyć inspirujące historie, elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.

Zwiń

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia. Administratorem danych jest J.G.Training Jadwiga Gwóźdź (ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa, 22 / 880 06 25, jagoda.gwozdz@jgt.pl). Dane są przetwarzane w celu realizacji umowy szkolenia, wypełnienia obowiązków prawnych, realizowania prawnie uzasadnionych interesów (np. dochodzenie roszczeń), a także - w przypadku wyrażenia zgody – w celu realizacji działań marketingowych. Dane są przetwarzane do momentu zakończenia współpracy, ustania obowiązku prawnego, ustania prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub do wycofania zgody. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz J.G.Training na podstawie umów – np. biuro księgowe. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, żądania przeniesienia danych do innego administratora, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, wycofania zgody w każdej chwili na przetwarzanie danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie skutkować zaprzestaniem przetwarzania Państwa danych w tym celu.

* pole wymagane

Opis szkolenia

Storytelling to kreatywna umiejętność opowiadania historii oddziałujących na emocje klienta. To skuteczne narzędzie, które wnosi sprzedaż w organizacji na wyższy poziom i wspiera efektywność rozmów handlowych. Na warsztatach powiemy, jak w praktyczny sposób wykorzystać storytelling w sprzedaży i obsłudze klienta.

Cele szkolenia:

  • rozwinięcie zdolności opowiadania historii sprzedażowych,
  • umiejętność wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem,
  • wykorzystywanie storytellingu do zwiększenia skuteczności sprzedaży.

Korzyści ze szkolenia:

  • podniesienie efektywności osiągania celów poprzez kreatywną sprzedaż,
  • zwiększenie poziomu sprzedaży,
  • BONUS
    W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym, ustalonym terminie (do 30 dni po zakończonym szkoleniu). Konsultacja daje możliwość przygotowania się do wykorzystania wiedzy ze szkolenia w pracy z konkretnym klientem i w wybranych sytuacjach, a także dopracowania swoich umiejętności storytelling'owych. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jednemu uczestnikowi. Trener przyjmuje rolę mentora, który – korzystając ze swojego doświadczenia – pomaga zaplanować efektywne działania w zakresie skutecznej sprzedaży z wykorzystaniem storytellingu.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • roli, wpływie i korzyściach ze storytellingu w rozmowie handlowej,
  • psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
  • rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
  • dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
  • elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
  • procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
  • zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
  • tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych. 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
  • wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
  • wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii w procesie sprzedaży,
  • wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
  • zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
  • prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej. 

Adresaci szkolenia:

  • osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego,
  • pracownicy rozpoczynający swoją przygodę ze sprzedażą,
  • doświadczeni sprzedawcy i handlowcy,
  • właściciele firm oferujących usługi lub produkty,
  • osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.

Metody szkoleniowe:
case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu.

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

Program

MODUŁ „0” – Rozpoczęcie szkolenia

  1. Przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się
  2. Przedstawienie agendy i celów szkolenia
  3. Ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników

MODUŁ I – Opowiadanie historii – zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje

  1. Psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E.Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży
  2. Myślenie a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym
  3. Człowiek istota społeczna – uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży

MODUŁ III – Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej

  1. Model, rodzaje i rola storytellingu – kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym
  2. Fakty i mity – zasady budowania angażujących historii w sprzedaży
  3. Bohater w podróży – współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce
  4. Dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych

MODUŁ IV – Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…

  1. Najczęstsze obiekcje klienta a storytelling
  2. Co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta
  3. W odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego

MODUŁ V – Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling

  1. Podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań
  2. Wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje

MODUŁ VI – W drodze po sprzedażowego Oscara…

  1. Tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej

MODUŁ „Podsumowujący”

  1. Runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok
  2. Ankieta poszkoleniowa
  3. Rozdanie certyfikatów

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym. Certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .

Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.

Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz dzięki projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej. Zrealizowała tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów oraz ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy/zamieszkania. Wymagania: komputer/tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego – około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

890,00 zł + 23% VAT = 1094,70 zł brutto

890,00 zł + VAT zw = 890,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Współpracujemy z hotelami:

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 179 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 204 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile***, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 250 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 287 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip**** ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 350 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/

Parking hotelowy płatny dodatkowo - 60 zł za dobę

Zapisz się do newslettera

Chcesz otrzymywać najnowsze informacje na temat naszej oferty szkoleniowej?
Zapisz się na nasz newsletter

Nie znalazłeś szkolenia dla siebie?

Napisz jaka tematyka Cię interesuje. Pomożemy Ci znaleźć szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom.