Storytelling w sprzedaży

Warszawa / lub ONLINE
23 marzec 2021 r., wtorek, godz. 09.00 - 16.00
alt Pobierz pełne informacje
Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności opowiadania historii sprzedażowych oraz wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem, aby podnieść efektywność osiągania celów sprzedażowych.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:

  • roli, wpływie i korzyściach z storytellingu w rozmowie handlowej,
  • psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
  • rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
  • dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
  • elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
  • procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
  • zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
  • tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych; 

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:

  • skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
  • wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
  • wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii  w procesie sprzedaży,
  • wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
  • zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
  • prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej; 

Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone. Zapraszamy osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.

SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość przygotowania się do wykorzystania wiedzy ze szkolenia w pracy z konkretnym klientem i w wybranych sytuacjach, a także dopracowania swoich umiejętności storytelling'owych. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani– trener przyjmuje rolę metora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga zwiększyć efektywność sprzedaży poprzez umiejętne wykorzystanie storytellingu.

Metody szkoleniowe:
case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu. 

Program

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników;

II. Opowiadanie historii - zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:

  1. psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E.Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
  2. myślenie, a zachowanie. O neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
  3. człowiek istota społeczna - uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży;

III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:

  1. model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
  2. fakty i mity - zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
  3. bohater w podróży - współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
  4. dlaczego storytelling nie działa? Najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych;

IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:

  1. najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
  2. co się kryje po drugiej stronie tęczy? Czyli o intencjach i interesie klienta,
  3. w odpowiedzi na wątpliwości klienta… Budowanie pozycji doradcy biznesowego;

V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:

  1. podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
  2. wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje?;

VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:

  1. tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej;

VII. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie certyfikatów;

Wykładowca

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

990,00 zł + 23% VAT = 1217,70 zł brutto

990,00 zł + VAT zw = 990,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.

Warszawa / lub ONLINE
23 marzec 2021 r., wtorek, godz. 09.00 - 16.00