Opis szkolenia
Na szkoleniu omówione zostaną zagadnienia: jaka jest rola storytellingu w rozmowie handlowej, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży, aby podnieść wyniki, jak tworzyć inspirujące historie, jakie są elementy składowe skutecznej historii w sprzedaży.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności opowiadania historii sprzedażowych oraz wplatania ich w rozmowę handlową z sukcesem, aby podnieść efektywność osiągania celów sprzedażowych.
Korzyści ze szkolenia: umiejętność wykorzystywania storytellingu do zwiększenia skuteczności sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:
- roli, wpływie i korzyściach z storytellingu w rozmowie handlowej,
- psychologicznych i neurologicznych aspektach wpływu stroytellingu na wyobraźnię,
- rodzajach storytellingu w procesie sprzedaży,
- dobrych praktykach i najczęściej popełnianych błędach w storytellingu,
- elementach składowych skutecznej historii sprzedażowej,
- procesie budowania autentycznego przekazu i zasadach storytellingu,
- zastosowaniu storytellingu na każdym etapie rozmowy handlowej,
- tworzeniu inspirujących historii sprzedażowych.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:
- skutecznego tworzenia i swobodnego posługiwania się storytellingiem w rozmowie handlowej,
- wywierania wpływu na klienta poprzez dobrze opowiedzianą historię sprzedażową,
- wzbudzenia zaufania ze strony klienta i wywołania efektu synergii w procesie sprzedaży,
- wpływania na emocje i rozwiewania wątpliwości klienta,
- zwizualizowania i dopasowania do sytuacji klienta konsekwencji związanych z brakiem działania i wartości wynikających z rozwiązania problemu klienta,
- prezentowania rozwiązania i zarządzania obiekcjami za pomocą historii sprzedażowej.
Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone. Zapraszamy osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.
SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie.
Konsultacja daje możliwość przygotowania się do wykorzystania wiedzy ze szkolenia w pracy z konkretnym klientem i w wybranych sytuacjach, a także dopracowania swoich umiejętności storytelling'owych. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani– trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga zwiększyć efektywność sprzedaży poprzez umiejętne wykorzystanie storytellingu.
Metody szkoleniowe:
case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, edukacja, wykład interaktywny, techniki kreatywne z elementami coachingu grupowego, modelowanie zachowań z elementami mentoringu.
Program
I. Rozpoczęcie szkolenia:
- przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
- przedstawienie agendy i celów szkolenia,
- ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.
II. Opowiadanie historii - zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:
- psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E.Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
- myślenie, a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
- człowiek istota społeczna - uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.
III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:
- model, rodzaje i rola storytellingu - kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
- fakty i mity - zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
- bohater w podróży - współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
- dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.
IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:
- najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
- co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
- w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.
V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:
- podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
- wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.
VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:
- tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.
VII. Podsumowanie:
- runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
- ankieta poszkoleniowa,
- rozdanie certyfikatów.
Wykładowca
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Miejsce
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.
Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.
Cena
990,00 zł + 23% VAT = 1217,70 zł brutto
990,00 zł + VAT zw = 990,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
SZKOLENIE ONLINE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
SZKOLENIE STACJONARNE:
Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.
Współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:
Podane niżej ceny obowiązują do końca 2020 roku (specjalna promocja)
Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 140 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 165 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 190 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 227 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl
Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Aktualnie trwa remont hotelu - do 2021 roku.