Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy
SZKOLENIE ONLINE LUB STACJONARNE, 2 DNI
Szkolenie dla specjalistów HR obejmuje m.in. zagadnienia: budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb, empoyer branding, indywidualny rozwój zawodowy, onboarding, zarządzanie talentami, feedback i kultura nagradzania, kształtowanie kultury organizacyjnej.
Opis szkolenia
Employee Experience to całościowe doświadczenie pracownika, obejmujące każdy aspekt jego pracy, od rekrutacji po zakończenie zatrudnienia. Składa się na nie środowisko pracy, kultura organizacyjna, relacje z przełożonymi i współpracownikami, a także dostęp do narzędzi i zasobów. Pozytywne doświadczenia pracownika prowadzą do większego zaangażowania, satysfakcji i lojalności, co z kolei przekłada się na lepsze wyniki organizacji.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.
Korzyści ze szkolenia:
- zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników
- zatrzymanie pracowników i wzmocnienie ich potencjału zawodowego
- podniesienie efektywności biznesowej i konkurencyjności organizacji
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- sprawdzonych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie kształtowania pozytywnego EX
- nowych trendach w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość
- działaniach dopasowanych do potrzeb różnych pokoleń i person pracowników
- narzędziach służących badaniu EX w różnych obszarach i procesach
- rozwiązaniach systemowych wspierających pozytywne EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- projektowania działań w zakresie różnych procesów HR (od rekrutacji, poprzez rozwój, zarządzanie karierami, po kształtowanie kultury organizacyjnej) w celu zbudowania dobrego EX
- identyfikacji kluczowych czynników decydujących o pozytywnym EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
- doboru metod i technik do badania prawdziwych potrzeb oraz doświadczeń pracowników w swojej organizacji
- lepszej komunikacji i współpracy z biznesem, aby wpływać na kształtowanie postaw i umiejętności sprzyjających budowaniu pozytywnego EX
Adresaci szkolenia:
- pracownicy działu HR
- kadra zarządzająca
Metody szkoleniowe:
- prezentacja dobrych praktyk i trendów
- przekazanie gotowych narzędzi
- miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę
- praca warsztatowa kształtująca wśród uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Czym jest doświadczenie pracownika i dlaczego jest ważne:
- Doświadczenie pracownika (employee experience), dobrostan (total well-being), poczucie spełnienia (employee fulfillment) – znaczenie pojęć i wybór kierunków
- Cykl życia pracownika a employee journey – mapowanie w organizacji
- Jak pozytywne doświadczenie pracownika przekłada się na biznes – dane z raportów
- Czym jest quiet quitting (ciche odchodzenie) i dlaczego zdarza się coraz częściej
- Badanie doświadczeń i odkrywanie prawdziwych potrzeb pracowników:
- Pokolenia X, Y, Z – różne oczekiwania i różne doświadczenia
- Persona w organizacji – jak zidentyfikować bazę do dalszej pracy
- Badanie zaangażowania, satysfakcji, zadowolenia z pracy – narzędzia IPA, eNPS i wiele innych gotowych do zastosowania
- Design thinking i mapa empatii – proste rozwiązania w zawiłych sytuacjach
- Budowanie doświadczenia pracownika – HR w akcji:
- Employer branding i jego bezpośredni wpływ nie tylko na kandydatów do pracy
- Jak prostymi sposobami poprawić wizerunek pracodawcy – kilka skutecznych patentów
- Onboarding w najlepszym wydaniu – czynniki sukcesu na przykładach
- Zarządzanie rozwojem i karierą pracowników – praktyczne rozwiązania w różnych typach organizacji
- Indywidualny rozwój zawodowy – gotowe do zaimplementowania arkusze i narzędzia
- Zarządzanie talentami – jak identyfikować, rozwijać i zatrzymywać osoby z wysokim potencjałem
- Benefity: mental benefits, flexible benefits – wychodzimy poza utarte ścieżki, kiedy stare pakiety motywacyjne już nie działają
- Budowanie doświadczenia pracownika – lepsza kultura biznesu:
- Wartości Gravesa a poziom rozwoju organizacji – od walki o wypłatę i przetrwanie do budowania współodpowiedzialności i pełnego zaangażowania
- Różnorodność, równość, integracja, przynależność (DEIB: Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), czyli człowiek przede wszystkim
- Dlaczego odchodzi się od ocen pracowniczych – bieżący feedback i kultura nagradzania
- Jak zespół HR może wpływać na kadrę zarządzającą, aby budowała dobre doświadczenia swoich podwładnych
- Plan działań wdrożeniowych dla organizacji
- Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Wykładowca
Certyfikowany trener umiejętności osobistych i menedżerskich, psycholog, coach i doradca organizacyjny z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła Studium Treningu Psychologicznego według standardu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Zdobyła uprawnienia trenera I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Zdobywała doświadczenie pracując w międzynarodowej korporacji z sektora bankowego, w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, a także jako członek zarządu firmy doradczej świadczącej usługi konsultingowe oraz specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji). Stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Trener zatwierdzony przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów oraz ekspert Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w zakresie tworzenia i wdrażania standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej.
Kluczowe kwalifikacje:
- Doświadczenie w kilkuset projektach w zakresie projektowania oraz wdrażania systemów zarządzania rozwojem i dobrostanem pracowników
- Analityk HR, w tym analiza efektywności projektów rozwojowych
- Praca w nurcie Evidence Based HRM (zarządzanie oparte na faktach)
- Trener Szkoły Trenerów, coach
- Kotrener treningu interpersonalnego w oparciu o proces grupowy
- Akredytowany praktyk PRISM Brain Mapping i osoba prowadząca szkolenia certyfikacyjne
- Certyfikowany asesor International Task Force on Assessment Center Guidelines
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie w samym centrum Warszawy, z dogodnym dojazdem komunikacją publiczną, w bliskiej odległości od dworca PKP Warszawa Centralna i Warszawa Zachodnia:
- w budynku Atlas Tower, Aleje Jerozolimskie 123a (przy Placu Zawiszy)
- w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Nie możemy zagwarantować, że zawsze jest możliwość zarezerwowania noclegu wg podanych poniżej cen minimalnych. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie minimalnej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
Ceny minimalne w 2025 roku (są uzależnione od sezonu):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
- styczeń-luty oraz lipiec-sierpień: od 460 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 555 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-czerwiec oraz wrzesień-grudzień: od 490 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 585 zł (dwójka ze śniadaniem)
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
- styczeń-luty: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 385 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-sierpień: od 360 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
- wrzesień-grudzień: od 400 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 455 zł (dwójka ze śniadaniem)
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
- styczeń-grudzień: od 270 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 305 zł (dwójka ze śniadaniem)
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.
