Onboarding: nowoczesne narzędzia wdrażania pracowników
Szkolenie 1-dniowe
Szkolenie z onboardingu obejmuje m.in. zagadnienia: nowoczesne narzędzia onboardingowe, jak skutecznie przeprowadzić onboarding, 4C w onboardingu, procedura wdrożeniowa, badanie efektywności onboardingu.
Opis szkolenia
Onboarding to proces wprowadzania nowego pracownika do organizacji, który obejmuje zapoznanie go z kulturą firmy, procedurami oraz jego obowiązkami. Ma na celu zapewnienie płynnego startu w nowym środowisku pracy oraz skrócenie czasu adaptacji. Efektywny onboarding zwiększa zaangażowanie pracownika i jego satysfakcję z pracy.
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu prezentację najlepszych praktyk, nowych trendów oraz kompleksowe przygotowanie uczestników w zakresie zaplanowania i wdrażania procedury onboardingu.
Korzyści ze szkolenia
-
prezentacja nowych trendów i rozwiązań w zakresie onboardingu
-
dostarczenie kompletu narzędzi, m.in. procedur onboardingowych krok po kroku dla pracowników umysłowych i fizycznych
-
przygotowanie do roli osoby wdrażającej nowego pracownika oraz nadzorującej proces
- uczestnicy nabędą wiedzę o:
- najlepszych praktykach i nowych trendach w procesach onboardingu dla pracowników fizycznych i umysłowych
- standardzie i procedurze procesu onboardingu na przykładach
- konkretnych czynnikach i narzędziach wpływających na efektywność biznesową onboardingu
- mechanizmach i wytycznych decydujących o skutecznym onboardingu dla różnych pokoleń
- metodach badania efektywności procesu onboardingu
- uczestnicy nabędą umiejętności:
- planowania procesu i przygotowywania kompleksowej procedury onboardingowej
- doboru narzędzi i rozwiązań w obszarze onboardingu dopasowanych do potrzeb i możliwości swojej organizacji
- wdrażania nowych pracowników zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi
- łączenia onboardingu z innymi obszarami, m.in. z rekrutacją, szkoleniami, employer brandingiem, budowaniem zaangażowania i efektywności
- przeprowadzania oceny efektywności procesu onboardingu
Adresaci szkolenia
- pracownicy działu HR
- menedżerowie
- osoby, które nadzorują proces onboardingu lub samodzielnie wdrażają nowych pracowników
Metody szkoleniowe
Prezentacja dobrych praktyk i trendów, case studies, miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę, praca warsztatowa kształtująca wśród Uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy.
Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.
Program
- Onboarding w nowoczesnym wydaniu
- najlepsze praktyki wdrażania pracowników w zróżnicowanych organizacjach
- 4C w onboardingu – idealna struktura procesu na przykładach
- onboarding pasywny, High Potential Onboarding i onboarding proaktywny – szyjemy projekt na miarę potrzeb i możliwości
- czynniki sukcesu programu wdrożenia – jak uniknąć typowych pułapek
- Procedura wdrożeniowa – krok po kroku
- plan wdrożeniowy, czyli kompleksowa lista zadań z podziałem etapy, na role, odpowiedzialności
- check-listy przy wdrażaniu pracowników na stanowiska umysłowe i produkcyjne
- welcome booki, infografiki, moduły w systemie oraz inne narzędzia wspierające onboarding
- szkolenia wdrożeniowe w ujęciu systemowym
- Kryteria sukcesu programu wdrażania nowego pracownika
- pre-onboarding – przykłady rozwiązań, które zwiększają skuteczność procesu
- pokolenia X, Y i Z – jak spełnić oczekiwania różnych grup wiekowych
- badanie efektywności procesu onboardingu – konstrukcja ankiet oraz wskaźniki
- Praktyczna praca warsztatowa
- przygotowanie wraz z ekspertem projektu onboardingu w firmie na gotowych przykładach
- Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusje uczestników
Wykładowca
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Miejsce
Forma realizacji szkolenia wskazana jest na górze strony, bezpośrednio pod terminem szkolenia. Szkolenie może być realizowane:
- ONLINE
- stacjonarnie (w sali szkoleniowej)
- lub hybrydowo (jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE).
W Warszawie nasze szkolenia odbywają się w Centrum Szkoleniowym Golden Floor, w dwóch lokalizacjach, obie są w centrum Warszawy:
- przy ul. Prostej 69 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego)
- lub w budynku Centrum LIM (dawnej siedzibie Hotelu Marriott), Al. Jerozolimskie 65/79, naprzeciwko Dworca Centralnego.
Informację o miejscu szkolenia wysyłamy wraz z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
SZKOLENIE ONLINE:
Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.
WIELE SZKOLEŃ REALIZUJEMY HYBRYDOWO, by umożliwić Państwu wybór dogodnej formy udziału w szkoleniu. Część uczestników jest w sali szkoleniowej, a część osób łączy się ze szkoleniem zdalnie. Niezależnie od formy udziału w szkoleniu, zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki.
Cena
Cena szkolenia podana jest na górze strony, obok terminu szkolenia i przycisku ZAPISZ SIĘ. Dla szkoleń hybrydowych (realizowanych jednocześnie w sali szkoleniowej i ONLINE) - cena szkolenia różni się w zależności od formy udziału w szkoleniu.
UDZIAŁ W FORMIE ONLINE:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć), zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
UDZIAŁ W FORMIE STACJONARNEJ:
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia (wystawiany pod warunkiem obecności na co najmniej 80% zajęć).
Ważne informacje:
-
Do podanej ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych, szkolenie podlega zwolnieniu z VAT.
-
Przy zgłoszeniu więcej niż 1 osoby - RABAT 5% dla każdego uczestnika.
-
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu. Osoby zainteresowane noclegiem mogą skorzystać z naszej pomocy przy dokonaniu rezerwacji, poniżej informacje o dostępnych możliwościach.
-
SPOSÓB PŁATNOŚCI: Płatność może być dokonana po zrealizowanej usłudze, gdy zgłaszającym jest instytucja publiczna, a także w przypadku innych zgłaszających, o ile taka forma płatności zostanie zaakceptowana przez organizatora. Organizator akceptuje wydłużone terminy płatności. Prosimy o wskazanie preferowanej formy płatności na formularzu zgłoszeniowym.
-
Szczegółowe informacje na temat zasad realizacji usługi znajdują się w Regulaminie
Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem noclegu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt: szkolenia@jgt.pl
Poniżej lista hoteli, z którymi współpracujemy i w których możemy dla Państwa dokonać rezerwacji noclegu.
Ważne:
- Ceny noclegów w hotelach mogą się zmieniać w zależności od terminu i wolnych miejsc w hotelu.
- Nie możemy zagwarantować, że w danym terminie hotel dysponuje wolnymi pokojami.
- Nie możemy zagwarantować, że zawsze jest możliwość zarezerwowania noclegu wg podanych poniżej cen minimalnych. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie minimalnej ceny.
- Po dokonaniu rezerwacji cena nie ulegnie zmianie.
- Rezerwacja może zostać przez Państwa anulowana do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego przyjazd.
Hotele o różnym standardzie należące do grupy Louvre Hotels.
Ceny minimalne w 2025 roku (są uzależnione od sezonu):
Golden Tulip Warszawa Centrum**** ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 75 00, https://warsaw-centre.goldentulip.com/pl/
- styczeń-luty oraz lipiec-sierpień: od 460 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 555 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-czerwiec oraz wrzesień-grudzień: od 490 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 585 zł (dwójka ze śniadaniem)
Campanile Warszawa Centrum***, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 582 72 00, www.campanile-warszawa.pl/pl
- styczeń-luty: od 330 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 385 zł (dwójka ze śniadaniem)
- marzec-sierpień: od 360 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 415 zł (dwójka ze śniadaniem)
- wrzesień-grudzień: od 400 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 455 zł (dwójka ze śniadaniem)
Premiere Classe Warszawa Centrum*, ul. Towarowa 2, Warszawa
tel. +48 22 624 08 00, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl
- styczeń-grudzień: od 270 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 305 zł (dwójka ze śniadaniem)
Korzystanie z parkingu hotelowego jest dodatkowo płatne: 80 zł za dobę.