Menedżer w dobie kryzysu

Masz pytania odnośne
tego szkolenia?
Skontaktuj się z nami:

Opis szkolenia

Menedżerowie stoją przed szeregiem różnych wyzwań. Organizacja wiele oczekuje od osób na tych stanowiskach, m.in. kompetencji miękkich związanych z delegowaniem, kontrolowaniem, zarządzaniem i ustalaniem celów zespołowych. Dodatkowo w trudnych czasach, kiedy dotyka nas zarówno kryzys jak i różne formy organizacji pracy - poszczególne umiejętności są szczególnie ważne.

Grupa docelowa:

  • Menedżerowie, kierownicy 
  • Pracownicy Działu HR planujący działania rozwojowe 
  • Przedsiębiorcy

Podczas warsztatów uczestnicy:

  • Dowiedzą się, jakie kompetencje będą kluczowe w czasach kryzysu i dlaczego,
  • Poznają skuteczne metody walki z prokrastynacją,
  • Nauczą się ustalać priorytety i planować swój czas pracy,
  • Nauczą się wyznaczać jasne cele sobie i pracownikom,
  • Dowiedzą się tego, w jaki sposób delegować zadania,
  • A także które zadania delegować i którym pracownikom,
  • Poznają zasady skutecznej kontroli pracowników oraz narzędzia ich zastosowania,
  • Zapoznają się z najnowszymi badaniami nt. potrzeb pracowników w miejscu pracy oraz motywatorów do jej zmiany,
  • Poznają różne sposoby motywowania pracowników,

Cele warsztatu:

Celem szkolenia jest udoskonalenie pięciu kluczowych kompetencji managerskich:

  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Wyznaczanie celów.
  • Delegowanie zadań.
  • Kontrolowanie.
  • Motywowanie.

Metody szkoleniowe:

Szkolenie może odbyć się w formie online lub w formie warsztatu stacjonarnego

  • Prezentacja materiału wraz z omówieniem trenera.
  • Zadania indywidualne podczas szkolenia.
  • Zadanie grupowe podczas szkolenia.
  • Analiza konkretnych case studies.
  • Zadanie domowe – praca własna.

Szkolenie otwarte prowadzone jest w grupie minimum 5 osobowej.

Małe i średnie przedsiębiorstwa z wybranych województw mają możliwość dofinansowania udziału pracowników w tym szkoleniu, nawet do 80% kosztów, poprzez Bazę Usług Rozwojowych prowadzoną przez PARP. W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt.

W zależności od rozwoju sytuacji, szkolenie odbędzie się w formie stacjonarnej lub online. Dopuszczamy także formę mieszaną, gdzie część osób przebywa w sali szkoleniowej, a część uczestniczy w trybie online.

Podczas szkolenie online, uczestnik przebywa w swoim miejscu zamieszkania / pracy.

Jest zachowana warsztatowa forma szkolenia. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą trenera, mogą zadawać pytania i wyjaśniać wątpliwości. Trener udostępnia na bieżąco na ekranie materiały szkoleniowe. Uczestnicy mogą również widzieć i słyszeć siebie wzajemnie.

By uczestniczyć w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do internetu, mikrofon / ew. słuchawki i wygodny fotel :)

Program

Program:

  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Wyznaczanie celów.
  • Delegowanie zadań.
  • Kontrolowanie.
  • Motywowanie.
  • Sesja Q&A
     

Wykładowca

Podczas swojej 13-letniej kareiery zarządzała ponad 1000 pracowników, wspierając ok. 130 managerów. Specjalistka w branżach fashion retail, beauty retail, fitness&leisure. Doktorantka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, absolwentka studiów podyplomowych z psychologii w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie oraz magister Turystyki i Rekreacji krakowskiego AWF* (*w tamtym czasie zamierzała brodzić w Amazonce i eksplorować dzikie zakamarki Ameryki Południowej...)

Regularnie publikuje eksperckie artykuły w czasopismach branżowych m.in. "Controlling i zarządzanie", "Franczyza & biznes" oraz "Tygrysy Biznesu" oraz pracuje nad swoją pierwszą książką.

W 2019 roku wyróżniaona prestiżową nagrodą "Diament kobiecego biznesu", przyznawaną przez magazyn Law Business Quality.

Miejsce

SZKOLENIE ONLINE:

Każdy uczestnik łączy się ze swojego miejsca pracy / zamieszkania. Wymagania: komputer / tablet z dostępem do Internetu, wyposażony w mikrofon, opcjonalnie słuchawki. Link dostępowy do szkolenia dostarczymy z wyprzedzeniem 1-dniowym.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Miejsce szkolenia zlokalizowane w centrum Warszawy, czas dojazdu tramwajem z Dworca Centralnego - około 5 minut.

Na 4 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia skontaktujemy się z Państwem i przekażemy szczegółowe informacje na temat lokalizacji szkolenia.

Cena

790,00 zł + 23% VAT = 971,70 zł brutto

790,00 zł + VAT zw = 790,00 zł brutto - w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.

SZKOLENIE ONLINE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

SZKOLENIE STACJONARNE:

Cena obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zarezerwowaniem miejsca w hotelu korzystając z naszego pośrednictwa - prosimy o kontakt.
Cena noclegu zależy od terminu i od wolnych miejsc w hotelu. Im wcześniej dokonamy rezerwacji, tym łatwiej o miejsce w hotelu i uzyskanie dobrej ceny.

W Warszawie współpracujemy z hotelami znajdującymi się w pobliżu miejsca szkolenia:

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 189 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 214 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 06, www.premiere-classe-warszawa.pl/pl

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 290 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 327 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. +48 22 582 72 04, www.campanile-warszawa.pl/pl

Hotel Golden Tulip, ul. Towarowa 2, Warszawa
Koszt: od 300 zł (jedynka ze śniadaniem) i od 365 zł (dwójka ze śniadaniem)
tel. 22 582 72 09, www.goldentulipwarsawcentre.com